Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Čekamo bolje dane. :D

Edit:

Gradsko-saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" je u veoma teškoj finasijskoj situaciji i kompletan javni prevoz u Beogradu uskoro bi mogao da stane ukoliko se ne poveća naplata karata, rekao je danas v.d. direktor GSP-a Željko Milković.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/milkovic-ili-cemo-ostvariti-bolju-naplatu-karata-ili-ce-gradski-prevoz-stati/146735.phtml

Dokle?

Edited by rbds

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

10624909_476820162420435_418126155937345

 

zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/

 

inace danas je lik neki stajao na trosarini sa kolima grada beograda, sveskom i olovkom

 

i kako prodje neki autobus tako on pridje, pita vozaca sa ulice "EL IMA KLIMU IMA SVE?" i upise tablice u svesku.......................................................

Link to comment
Share on other sites

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=08&dd=20&nav_category=12&nav_id=890118

 

Fejl do fejla:

 

Direktor Direkcije za javni prevoz, Uglješa Mitrović, ističe da je validacija neophodna jer samo sa njom sistem koji ima vrhunski softver, ima smisla i funkciju.

 

lol

 

"Da bi se uveo red u javni gradski prevoz neophodna je validacija karata - objašnjava Mitrović. - To je prvi korak ka boljoj naplati, koja je sada na katastrofalnom lošem nivou"

 

Mi smo krivi jer GSP radi loše svoj posao.

 

"Naravno da ćemo imati razumevanja za putnike koji koriste personalizovane pretplatne kartice, ali isto tako očekujemo da će se vremenom svi navići da kucaju karte, što je u interesu svih nas"

 

Nije.

 

 

Jebote, lik se toliko nasrao da nije realno.

pljk!

Link to comment
Share on other sites

ma smesno.. a to sa validacijom personalizovanim kartica mozda evetualno ima smisla ako im je to ideja da se smanji neplacanje karata (jer u tom slucaju kad neko udje u bus i ne validira se - ociglno ne placa kartu)...iako je pitanje koliko to ima smisla...

 

a ove gluposti koje je sve izvalio necu da komentarisem..najbolja mi je ona da ce morati povecati cenu karti ako se naplata ne poveca..koji imbecilizam..dakle ako oni koji ne placaju nastave da ne placaju - oni koji placaju morace da placaju jos vise...

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

nerealno je da očigledno udaraju glavom o zid i umesto da zastanu i smisle koliko toliko održiv sistem oni uvode neke "kaznene" mere da bi sprečili švercovanje. koja gomila nesposobnih i bezobraznih degenčina.

 

Mislim da je sistem odrziv, tj da mora da funkcionise na taj nacin jer realno ne postoji neki bas drugi nacin - mora se nekako validirati karta i na osnovu toga zakljuciti da li se neko svercuje ili ne. Da li se neko validira na BusPlus ili se validira tako sto ukuca pantljicaru u onaj automat je sustinski nebitno, problem je da li oni to mogu da sprovedu u delo. Ono sto je meni i dalje nejasno jeste ko ih je i zasto ubedio da je neophodno validiranje personalizovanih mesecnih karata, osim ako BusPlus na neki nacin ne prebrojava putnike u autobusu pa moze da napravi razliku izmedju validiranih i nevalidiranih i onda kaze kontroli "u ovom busu ima njih 5 koji se svercuju". Ali to mi deluje bas hevi prica, a i tesko tehnicki sprovodiva. Sa sistemom gde se validiraju pojedinacne karte, a ostali imaju personalizovani je vrlo lako sprovesti kontrolu ako imas dovoljno dobre represivne mere, ne vidim potrebu za validacijom perosnalizovanih kartica. 

 

Inace sam jos dosta ranije izneo tezu da se u Holandiji ljudi s personalizovanim karticama validiraju i na ulasku i na izlasku iz busa, sto mi je bilo jako cudno u tom momentu. Nedavno su mi objasnili da njihova pretplata nije fiksna i da im se s kartice skida onoliko para koliko su stanica presli u tom putu. Naravno to moze vrlo lako da se fejkuje, ali naravno kod njih to niko ne radi :) Zato mi i dalje nije jasna ideja o validaciji personalizovanih kartica kod nas, osim ako krajnja ideja nije ono da uvedu da s markicom imas ogranicen broj putovanja, to bi onda imalo logike, ali je to toliko fejl potez da nemam reci. 

  • Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

treba li reci da nasa gradska vlast godinama ima fejl do fejla? mislim ti to valjda znas :tf2:

 

 

ovaj covek na celu GSP je teska dileja..a ovih 10% manje autobusa je ocigledno kazna za sve koji koriste GSP-placali ili ne placali svejedno,,,


@ voodoo

 

a da mozda pocnemo da ucimo arapski? kazu da tamo ima mnogo vise posla [:D]

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

"У оквиру акције, до 1. септембра, на 15 пунктова и терминуса запослени у ГСП ће делити летке и разговарати са путницима о плаћању и унапређењу јавног превоза у граду."

 

 

neka ga neko polije napalmom i skrati mu muke
 

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Iskreno, meni nije baš sasvim jasno zašto ljudi imaju toliko izražen otpor prema validiranju mesečnih karti.

 

Znam da mi je keva pričala da je dok je ona bila đak bio sistem gde si imao mesečnu knjižicu sa određenim brojem vožnji u koju ti lupaju pečate kada ulaziš u prevoz. Onda je bila masovna pojava da se klinci vozaju krajem meseca do besvesti, da potroše "višak" vožnji koji im je ostao.

Edited by Dandy

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

Pa evo ti jedan razlog - koja je logika da imaš tri validatora po busu, a onda da na svake dve stanice ulazi "kontrola" koja to isto može da radi umesto validatora, najverovatnije i bolje? Ili jedno ili drugo, ne može oba.

 

A i nisu ljudi toliko protiv validiranja koliko protiv korumpiranog koncepta, tendera i drkanja naroda da bi krimi ekipa iz gspa opravdala svoje greške. Nismo mi tu da bi njima pravili statistiku, nego su oni tu da bi nama obezbedili što ekonomičniji i pristupačniji prevoz. Trenutno nije ispunjen ni jedan od ta dva uslova sa njihove strane, a promene od septembra su samo gore. Ceo način validiranja, koncept je pogrešno osmišljen u korenu, a oni još na silu povećavaju cene, ne možeš da kupiš kartu busu, validatori u pola slučajeva ne rade, kartice riknjavaju redovno, pola buseva su i dalje raspad, buseve niko ne čisti, ukidaju godišnje karte za penzionere, koncept plaćanja i pretplate je zaostao, itd.

 

I da, normalno da onaj ko ima određen broj vožnji će da validira i troši vožnje ali šta koj kurac ima onaj ko ima mesečnu i neograničen broj vožnji da validira. 

  • Upvote (+1) 1

pljk!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...