rbds Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 (edited) Čekamo bolje dane. :D Edit:Gradsko-saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" je u veoma teškoj finasijskoj situaciji i kompletan javni prevoz u Beogradu uskoro bi mogao da stane ukoliko se ne poveća naplata karata, rekao je danas v.d. direktor GSP-a Željko Milković.http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/milkovic-ili-cemo-ostvariti-bolju-naplatu-karata-ili-ce-gradski-prevoz-stati/146735.phtml Dokle? Edited August 13, 2014 by rbds Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/ inace danas je lik neki stajao na trosarini sa kolima grada beograda, sveskom i olovkom i kako prodje neki autobus tako on pridje, pita vozaca sa ulice "EL IMA KLIMU IMA SVE?" i upise tablice u svesku....................................................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spo(ghost) Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 leptejebo, umalo šogor da mi izgori! Quote Nije bitno da je velik, bitno je da je lep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marks Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 haha šogor car :D prošao sam 10 minuta posle ove scene, deluje mi da su ugasili sve na vreme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderstorm Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 Cisto da se nadovezem na autobuse koje gore i slicne. U poslednja dva tri meseca dva autobusa na 581 liniji kojom dolazim za bg su se zapalila a na dva autobusa su otkazale kocnice. Quote It’s better to burn out than to fade away Link to comment Share on other sites More sharing options...
manager Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 kako si ti ziv jos uvek? :O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderstorm Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 I ja se pitam :D. Mada ne sumnjam da ce to sve srediti sad kad poskupi bus plus u septembru/oktobru pa kad budem morao da placam 3000+ za mesecnu Quote It’s better to burn out than to fade away Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/ ahaha, dat kili!:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=08&dd=20&nav_category=12&nav_id=890118 Fejl do fejla: Direktor Direkcije za javni prevoz, Uglješa Mitrović, ističe da je validacija neophodna jer samo sa njom sistem koji ima vrhunski softver, ima smisla i funkciju. lol "Da bi se uveo red u javni gradski prevoz neophodna je validacija karata - objašnjava Mitrović. - To je prvi korak ka boljoj naplati, koja je sada na katastrofalnom lošem nivou" Mi smo krivi jer GSP radi loše svoj posao. "Naravno da ćemo imati razumevanja za putnike koji koriste personalizovane pretplatne kartice, ali isto tako očekujemo da će se vremenom svi navići da kucaju karte, što je u interesu svih nas" Nije. Jebote, lik se toliko nasrao da nije realno. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 glupo je što samo pokušavaju da pokrpe prethodno loše sisteme, umesto neko da pristupi sa hard reset gledišta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 ma smesno.. a to sa validacijom personalizovanim kartica mozda evetualno ima smisla ako im je to ideja da se smanji neplacanje karata (jer u tom slucaju kad neko udje u bus i ne validira se - ociglno ne placa kartu)...iako je pitanje koliko to ima smisla... a ove gluposti koje je sve izvalio necu da komentarisem..najbolja mi je ona da ce morati povecati cenu karti ako se naplata ne poveca..koji imbecilizam..dakle ako oni koji ne placaju nastave da ne placaju - oni koji placaju morace da placaju jos vise... Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 Валидирање месечних карата је ту само да би скренуло пажњу :) Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 nerealno je da očigledno udaraju glavom o zid i umesto da zastanu i smisle koliko toliko održiv sistem oni uvode neke "kaznene" mere da bi sprečili švercovanje. koja gomila nesposobnih i bezobraznih degenčina. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 (edited) Govna počinju sve jače da smrde, jebeš ti ovo, krećem da učim nemački, neće da se baci. Edited August 20, 2014 by Ivan^_^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 pa kad je tu cilj da se nekome napune džepovi i opravdaju greške koje prave, a ne da narodu bude bolje i da (gasp) usluga bude bolja. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 Зимски режим гсп-а смањује се за 10 % :) http://mondo.rs/a720165/Info/Drustvo/GSP-Od-septembra-10-odsto-manje-vozila-nema-para.html Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 nerealno je da očigledno udaraju glavom o zid i umesto da zastanu i smisle koliko toliko održiv sistem oni uvode neke "kaznene" mere da bi sprečili švercovanje. koja gomila nesposobnih i bezobraznih degenčina. Mislim da je sistem odrziv, tj da mora da funkcionise na taj nacin jer realno ne postoji neki bas drugi nacin - mora se nekako validirati karta i na osnovu toga zakljuciti da li se neko svercuje ili ne. Da li se neko validira na BusPlus ili se validira tako sto ukuca pantljicaru u onaj automat je sustinski nebitno, problem je da li oni to mogu da sprovedu u delo. Ono sto je meni i dalje nejasno jeste ko ih je i zasto ubedio da je neophodno validiranje personalizovanih mesecnih karata, osim ako BusPlus na neki nacin ne prebrojava putnike u autobusu pa moze da napravi razliku izmedju validiranih i nevalidiranih i onda kaze kontroli "u ovom busu ima njih 5 koji se svercuju". Ali to mi deluje bas hevi prica, a i tesko tehnicki sprovodiva. Sa sistemom gde se validiraju pojedinacne karte, a ostali imaju personalizovani je vrlo lako sprovesti kontrolu ako imas dovoljno dobre represivne mere, ne vidim potrebu za validacijom perosnalizovanih kartica. Inace sam jos dosta ranije izneo tezu da se u Holandiji ljudi s personalizovanim karticama validiraju i na ulasku i na izlasku iz busa, sto mi je bilo jako cudno u tom momentu. Nedavno su mi objasnili da njihova pretplata nije fiksna i da im se s kartice skida onoliko para koliko su stanica presli u tom putu. Naravno to moze vrlo lako da se fejkuje, ali naravno kod njih to niko ne radi :) Zato mi i dalje nije jasna ideja o validaciji personalizovanih kartica kod nas, osim ako krajnja ideja nije ono da uvedu da s markicom imas ogranicen broj putovanja, to bi onda imalo logike, ali je to toliko fejl potez da nemam reci. 1 1 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 treba li reci da nasa gradska vlast godinama ima fejl do fejla? mislim ti to valjda znas ovaj covek na celu GSP je teska dileja..a ovih 10% manje autobusa je ocigledno kazna za sve koji koriste GSP-placali ili ne placali svejedno,,, @ voodoo a da mozda pocnemo da ucimo arapski? kazu da tamo ima mnogo vise posla Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
spo(ghost) Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 "У оквиру акције, до 1. септембра, на 15 пунктова и терминуса запослени у ГСП ће делити летке и разговарати са путницима о плаћању и унапређењу јавног превоза у граду." neka ga neko polije napalmom i skrati mu muke Quote Nije bitno da je velik, bitno je da je lep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 a ko kaze da razgovor ne resava sve... rukovodstvo GSP konkurise za titulu "najgluplji menadJer" godine Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 posle nisu krezubi radikali :D in b4 slika je iz 201x godine 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kotru Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 pocecu da smaram random ljude iz busa sto placaju karte 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted August 22, 2014 Report Share Posted August 22, 2014 (edited) Iskreno, meni nije baš sasvim jasno zašto ljudi imaju toliko izražen otpor prema validiranju mesečnih karti. Znam da mi je keva pričala da je dok je ona bila đak bio sistem gde si imao mesečnu knjižicu sa određenim brojem vožnji u koju ti lupaju pečate kada ulaziš u prevoz. Onda je bila masovna pojava da se klinci vozaju krajem meseca do besvesti, da potroše "višak" vožnji koji im je ostao. Edited August 22, 2014 by Dandy Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted August 22, 2014 Report Share Posted August 22, 2014 i ti klinci su sad penzioneri i vozaju se neprekidno autobusom iz navike :D 2 Quote I see by your outfit, that you are a cowboy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted August 22, 2014 Report Share Posted August 22, 2014 Pa evo ti jedan razlog - koja je logika da imaš tri validatora po busu, a onda da na svake dve stanice ulazi "kontrola" koja to isto može da radi umesto validatora, najverovatnije i bolje? Ili jedno ili drugo, ne može oba. A i nisu ljudi toliko protiv validiranja koliko protiv korumpiranog koncepta, tendera i drkanja naroda da bi krimi ekipa iz gspa opravdala svoje greške. Nismo mi tu da bi njima pravili statistiku, nego su oni tu da bi nama obezbedili što ekonomičniji i pristupačniji prevoz. Trenutno nije ispunjen ni jedan od ta dva uslova sa njihove strane, a promene od septembra su samo gore. Ceo način validiranja, koncept je pogrešno osmišljen u korenu, a oni još na silu povećavaju cene, ne možeš da kupiš kartu busu, validatori u pola slučajeva ne rade, kartice riknjavaju redovno, pola buseva su i dalje raspad, buseve niko ne čisti, ukidaju godišnje karte za penzionere, koncept plaćanja i pretplate je zaostao, itd. I da, normalno da onaj ko ima određen broj vožnji će da validira i troši vožnje ali šta koj kurac ima onaj ko ima mesečnu i neograničen broj vožnji da validira. 1 Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.