Zwerko Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Treba imati u vidu da je naslov apsolutno suprotan onome sto pise u tekstu :) Grad odustao od Bus plusa, spremaju se promene M.Tašković | 08. 08. 2014. - 12:25h | Foto: RAS | Komentara: 35 Gradski čelnici odlučili su da ne raskidaju ugovor sa privatnom firmom jer bi to koštalo više od 5,6 miliona evra, saznaje “Blic”. Nakon šestomesečnih pregovora sa predstavnicima firme “Apeks solušn tehnolodži” i brojnih najava da će ukinuti “Bus plus”, gradski čelnici su ipak odlučili da ne preuzmi većinski udeo u ovoj kompaniji. Ugovor će ostati nepromenjen što znači da će “Apeks” i dalje imati 8,53 odsto mesečnih prihoda od prodaje i kontrole karata. - To je već pominjao gradonačelnik Siniša Mali u obraćanju povodom 100 dana gradske vlasti. Raskidanje ugovora sa “Apeksom” je pravno vrlo kompleksno, a gradu bi trebalo mnogo novca za to. Takođe, druga strana bi se verovatno žalila, pa bi ceo slučaj predugo trajao - objašnjava Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz. Po ugovoru, grad nije uložio ni dinar u “Bus plus”, ali se obavezovao da 8,53 odsto mesečnih prihoda od prodaje i naplate karata šalje na račun “Apeksa”. Da bi se poboljšali uslovi vožnje u gradskom prevozu, u Direkciji razmišljaju da od 15. avgusta ponovo uvedu obaveznu validaciju personalizovanih karata. Na taj način u Direkciji će opet analizirati broj putnika na svim linijama u gradu i eventualno praviti promene u broju vozila na trasama. Kako saznajemo, na sastancima “Apeksa” sa predstavnicima Direkcije, Validatori U Direkciji razmišljaju da vrate obaveznu validaciju personalizovanih karata od 15. avgusta da bi se poboljšao red vožnje pominjane su razne mogućnosti, pa čak i ta da bi, ako putnik ne očita svoju personalizovanu karticu, kontrolor imao pravo da mu je blokira. Tada bi putnik morao da odblokira karticu, a to će ga koštati, kako saznajemo, oko 400 dinara. Ako ne odblokira karticu, kontrolor može da mu izda kaznu. Da li će mera validiranja karata ovoliko biti pooštrena, u Direkciji juče ipak nisu potvrdili. Kontrola se nastavlja / Foto: A.Stanković Takođe, od sledeće godine verovatno će biti ukinuta godišnja karta za penzionere koji će vožnju u gradskom prevozu plaćati mesečno. Kako saznajemo, u zavisnosti od visine penzija, biće formirano nekoliko kategorija penzonera, ali će ipak cena njihovih mesečnih karata biti najniža, pa će najjeftinija koštati oko 400 dinara. Ugovor ističe 2016. Grad prema sadašnjem ugovoru sa “Apeksom” može da otkupi sistem za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu tek 2016. godine i to za 5,6 miliona evra. Ako bi grad ranije hteo da raskine ugovor, morao bi da plati “Apeksu” sigurno više novca, jer je ova kompanija trenutno u dugovima i kreditima. Nije mi jasno samo zasto toliko forsiraju validaciju mesecnih karata... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
spo(ghost) Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 zato što su retardi "Molimo naše korisnike koji poseduju personalizovane karte da se potrude, ukoliko su u prilici, da validuju iste prilikom ulaska u vozilo zarad poboljšanja reda vožnje" ne, oni će sada da kažnjavaju ljude koji se ne validuju. full retard alchemists Quote Nije bitno da je velik, bitno je da je lep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 ma dali su u GSP normalni "Kupujte karte i GSP neće poskupeti" dakle ako neplatise ne budu zeleli da plate kartu, poskupece karta onima koji placaju? pa logika im je -1...onaj ko ne placa kartu-bas ga briga da li je cena karte 70 ili 170din Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shekk Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Zašto imam osećaj da spremaju samo poskupljenje karata i mesečnih markica? Ali hej, bar nas neće naterati da se validiramo! No pasarán! Quote jebote, smorio si sa kukanjem vise :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 Đilas nas i iz groba jebe. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dule_smor Posted August 11, 2014 Popular Post Report Share Posted August 11, 2014 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 somborac je legenda:) evo ti plus sto se nasmejah - a danas sam se vozio 83 u kojoj je bilo pakleno vruce...a koliko se secam prosle godine nesto bi receno da ce svi autobusi biti klimatizovani ove godine.. Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 ; DDDDDD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 kili kakvo je stanje u 50, jel sve pod kontrolom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbds Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Ma 50 car! Ušla danas u random drndavu 50cu koja je imala klimu. :) Pre toga sam prokuvala u najnovijoj 56ci kojoj je dumrela klima. Inače, vojska daje pare za mesečnu kartu. Meni kao smenskoj sestri ne ide puna cena, nego iz neke random računice izračunaju oko 1.8k din. Kada radim 24h, ne računaju mi prevoz jer se 24h samo po sebi dodatno plaća. Ako dođem 11x i preko na posao, onda mi uplate pun iznos. Enivej, baš sam gledala pre par dana raspored za juli mesec, imala sam 3x24h, ostalih 8 su bile regularne smene od 18h.. (da, išla sam 11x na posao) Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Ja ne znam kako onda vojska nema para kada ocigledno vode racuna o svakom mikrodinaru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 stanje redovno dule svi penzioneri od zvezdare do konjusarnica na zarkovu i dalje svaki dan idu sa jednog na drugi kraj grada bez stajanja :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 a cigeri koji valjaju robu gore na okretnici...btw maro, 220 sati skoro, al ce da legnu pare za prekovremeno:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbds Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Eh da je tako. :D Dežurstva se plaćaju odvojeno. Prekovremeno vojska ne plaća, nego se piše u višak sati, tj to se pretvara u slobodne dane. Može se reći da imam preko mesec dana slobodnih dana, ali pošto nema ko da radi.. jbg. :( Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert00 Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 (edited) ti onda komotno mozes da ne ides na posao dve meseca da iskoristis to nije valjda da vam propadnu slobodni dani? ps. inace danas u raspaloj 95 u guzvi , bez klime, kontrola revnosno radila posao...mislim da im posao u takvoj situaciji postaje previse opasan...da sam imao vremena cekao bih drugu 95 sa klimom-toliko je bilo pakleno u guzvi...ako ih ima sa klimom Edited August 12, 2014 by qwert00 Quote C programmers never die. They are just cast into void. C# programmers don't die either. They get garbage collected Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbds Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 (edited) Čekamo bolje dane. :D Edit:Gradsko-saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" je u veoma teškoj finasijskoj situaciji i kompletan javni prevoz u Beogradu uskoro bi mogao da stane ukoliko se ne poveća naplata karata, rekao je danas v.d. direktor GSP-a Željko Milković.http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/milkovic-ili-cemo-ostvariti-bolju-naplatu-karata-ili-ce-gradski-prevoz-stati/146735.phtml Dokle? Edited August 13, 2014 by rbds Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/ inace danas je lik neki stajao na trosarini sa kolima grada beograda, sveskom i olovkom i kako prodje neki autobus tako on pridje, pita vozaca sa ulice "EL IMA KLIMU IMA SVE?" i upise tablice u svesku....................................................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spo(ghost) Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 leptejebo, umalo šogor da mi izgori! Quote Nije bitno da je velik, bitno je da je lep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marks Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 haha šogor car :D prošao sam 10 minuta posle ove scene, deluje mi da su ugasili sve na vreme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderstorm Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 Cisto da se nadovezem na autobuse koje gore i slicne. U poslednja dva tri meseca dva autobusa na 581 liniji kojom dolazim za bg su se zapalila a na dva autobusa su otkazale kocnice. Quote It’s better to burn out than to fade away Link to comment Share on other sites More sharing options...
manager Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 kako si ti ziv jos uvek? :O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderstorm Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 I ja se pitam :D. Mada ne sumnjam da ce to sve srediti sad kad poskupi bus plus u septembru/oktobru pa kad budem morao da placam 3000+ za mesecnu Quote It’s better to burn out than to fade away Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 19, 2014 Report Share Posted August 19, 2014 zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/ ahaha, dat kili!:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=08&dd=20&nav_category=12&nav_id=890118 Fejl do fejla: Direktor Direkcije za javni prevoz, Uglješa Mitrović, ističe da je validacija neophodna jer samo sa njom sistem koji ima vrhunski softver, ima smisla i funkciju. lol "Da bi se uveo red u javni gradski prevoz neophodna je validacija karata - objašnjava Mitrović. - To je prvi korak ka boljoj naplati, koja je sada na katastrofalnom lošem nivou" Mi smo krivi jer GSP radi loše svoj posao. "Naravno da ćemo imati razumevanja za putnike koji koriste personalizovane pretplatne kartice, ali isto tako očekujemo da će se vremenom svi navići da kucaju karte, što je u interesu svih nas" Nije. Jebote, lik se toliko nasrao da nije realno. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 glupo je što samo pokušavaju da pokrpe prethodno loše sisteme, umesto neko da pristupi sa hard reset gledišta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.