Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Ahahah, kakav sam genijalan teks procitao:

 

Ефекти појачане контроле – увећана продаја карата код возача и ван возила

 
Ефекат увођења система „Бус плус” донео је граду осам милиона евра више, од чега се могу направити чак три вртића или школе, купити скоро 50 аутобуса или 200 нових амбулантних возила, изјавио је данас Бојан Бован, градски секретар за саобраћај, на конференцији за новинаре у Старом двору.
 
Он је, представљајући резултате система „Бус плус”, подсетио да је увођењем новог система укинута зона 2 у ИТС-у 1, изједначене повлашћене категорије у оба тарифна система, а ђацима и студентима омогућено да се возе по цени једне зоне. 
 
–  Ове и остале повластице које је су у склопу овог система, месечно смањују приход ГСП-у за 40 милиона динара, али су неопходне, јер морамо водити рачуна о угроженим категоријама становништва. Са друге стране, сви други морају плаћати превоз. Почетком 2012. године забележен је пад од преко 20 одсто, а увођење „Бус плуса” је тренутно зауставило тај пад прихода и забележио повећање од десет одсто. Данас имамо врло јасан преглед прихода, систем је потпуно аутоматизован, нема више препродаваца некадашњих „маркица”, повећан је број продајних места са 26 на 2.000 продајних места, уведено информисање СМС порукама, а сва возила се сателитски прате, те је искључена свака могућност злоупотребе. Пре два месеца увели смо временске карте, које на дневном нивоу користи око 5.000 суграђана, а размишљамо и о увођењу дневне карте – рекао је Бојан Бован.
 
Износећи најновије податке и ефекте уведене током јуна, Бован је истакао да је укупан приход од продаје у јулу износио 736,8 милиона динара, док је у истом месецу 2011. године, када није постојао систем, он износио 629,8 милиона динара, чиме је приход увећан за 106 милиона, а укључујући олакшице суграђанима увећање износи 25 одсто. Укупни трошкови додатног броја контролора износе 16,9 милиона динара, док је финансијска добит 7,45 пута већа од трошкова и износи 126,3 милиона динара.
Илуструјући ефекте појачане контроле, Бован је дао пример три аутобуске линије, 15, 95 и 74. На линији 15 број карата продатих ван возила већи је за 228 одсто, док је број карата продатих код возача повећан за 2.533 одсто. Продаја карата код возача на линији 95 увећана је за 1.752 одсто, док је на линији 74 повећана за 1.427 одсто.
 
– Захваљујући томе, приходовали смо током прошле године више од осам милиона евра. Ми ћемо наставити да улажемо у градски превоз, пре неколико дана смо промовисали нове „Соларисове” аутобусе, уложили у обнову тролејбуског и трамвајског саобраћаја и наставићемо даље. Размишљамо и о увођењу дневне карте, али претходно мора доћи до значајног повећања плаћања карата. Желим истовремено и да захвалим суграђанима који су прихватили досадашње напоре да унапредимо систем јавног превоза и да апелујем на све да плаћају превоз како би он био што стабилнији и ефикаснији – рекао је Бојан Бован, најавивши да ће од понедељка у свим возилима градског превоза грађани моћи да се, преко флајера, упознају са основним подацима о досадашњом ефикасности система.
 
Представљању резултата система „Бус плус” присуствовао је о Зоран Шарац, директор Дирекције за јавни превоз.

 

Koliko sam izneverovao na ovaj boldovan deo - posto su zaboravili da pomenu da je u medjuvremenu cena prevoza poskupela za 20%. tako da je prihod efektivno manji za nekih 20ak miliona dinara mesecno  :fp:

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Koji lazljivi prevaranti. Uveshcemo BusPlus da bi ukinuli kontrolore i ushtedeli pare, a onda cemo da uvedemo stalne kontrole u autobuse da proveravaju da li ljudi kupuju BusPlus i to o troshku GSP-a dok cemo mi i dalje da uzimamo svoj procenat. Dokle ce ovi shalabajzeri vishe da nas zajabavaju? Tihi gradjanski protest, niko da ne kupuje kartu dok ne promene sistem pa da vidimo shta bi se desilo...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

previše ljudi zavise od gsp-a da bi pristali na tako nešto, jebiga. i ja ih ne krivim.

 

krene građanski protest, ljudi prestanu da kupuju karte, ovi smanje broj vozila da guranje postane neizdrživo, ljudi odustanu posle 3 dana od protesta.

dakle u tom smeru ne treba ni razmišljati. efektivnije je švercovanje održavati na tankoj granici na kojoj nema dovoljno prodatih karata da bi gsp bio iole samoodrživ, a opet ima toliko prodatih da ne može da se smanji broj vozila. pa onda nek se zapitaju šta će biti u budućnosti i koliko brzo će se sve kase tako isprazniti što će ih skinuti s vlasti.

Link to comment
Share on other sites

Рофл, добио сам од контроле пропагандни материјал "Зашто треба плаћати карту у превозу" са све објашњењима како је неплаћање озбиљан друштвени проблем. Рофлова8 ирл.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

У недељу ушао у бус и ведех контролора са врата. Реко ајд да откуцам картицу што ми мати дала да буде узоран грађанин и да избегнем непријатности. Лик одма прилази до мене и тражи ми карту иако сам испред њега исту откуцао (не знам зашто?). На следећој станици улази још бар 5,6 људи, сви га виде и нико не куца карту, само седају као да није ни ту. Лик није пришао никоме да их приупита што не куцају карту. И тако све до Зеленог венца.

 

Не возим се толико често и није ми јасно да ли се то стално дешава или је једноставно овог лика болела патка да се цима?

Link to comment
Share on other sites

Meni se to isto danas desilo, verovatno cima one koje vidi da su otkucali, neke likove ispred mene nije ni pitao.Dok pre nedelju dana lik je pitao mene i ortaka u punom busu i posto nismo imali zamolio nas da mu damo karticu iako nema kredita na njoj posto je njemu bitno da bilo sta otkuca :D

Link to comment
Share on other sites

Не може да куца било шта. Зашто би онда они сами откуцавали неоткуцане картице кад им људи дају? Пре мислим да је фазон да они имају неку норму колико карата дневно треба да прегледају и онда јуре тако сваког за кога виде да очигледно има карту, да им не промакне док се смарају са овима што можда немају.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Не може да куца било шта. Зашто би онда они сами откуцавали неоткуцане картице кад им људи дају? Пре мислим да је фазон да они имају неку норму колико карата дневно треба да прегледају и онда јуре тако сваког за кога виде да очигледно има карту, да им не промакне док се смарају са овима што можда немају.

Slazem se sa drugim delom, za ovo prvo ne mogu da garantujem jer ni meni nije bilo jasno zasto mu je bitno da bilo sta otkuca kada na karticama nije bilo kredita(kucao je na ono svoje sranje,ne na aparat ofc), mozda mu je jednostavno bilo glupo da cima ostale ljude a da nas pusti :)
Link to comment
Share on other sites

taj rad,valjda imaju neku kvotu pa ne smaraju sve za kartu.Proslu nedelju sam se vozikao i uglavnom sam kucao kartu.I svaki put,minimum trecina putnika nije kucala karte,a kontrolori nisu pravili nikakvu frku.Par puta sam se vozio za dzabe,a kotrolori su samo prosli pored mene.Vozio sam se 26 i 31.

The rain makes such a lovely sound

To those who're six feet underground

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...