Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

После 10 сати у центру града не може да се купи алкохол, да би људи пили у Ђиласовим кафићима или кафићима који Ђиласу плаћају рекет. Које црне новосадске петиције? Имали смо на стотине људи, на оним "протестима" код Паласа, па ништа није урађено, јер не може бити урађено на тај начин.

Сваки од ових проблема може се решити само одозго, нажалост.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Ок, ја се сећам само хистеричних реакција продаваца по продавницама и трафикама и параноичних трипова да је сваки купац инспектор.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

u svedskoj se alkohol jaci od 3,5% kupuje samo do 6 popodne, u londonu se ulazi na prednja i izlazi na srednja/zadnja vrata u busu, itd. i ne vidim da im ista fali zbog toga. mnogo kenjate, treba narodu malo discipline.

koji rezon, sjajno.

Rezon je na mestu nego ti nisi uzeo sve u obzir.

Kako ces da uvedes da se ulazi na jedna i izlazi na jedna vrata kada 20 ljudi hoce da udje na stanici? Kada su autobusi krcati i treba svako od tih 20 da se provuce od prednjih ka zadnjim vratima itd itd itd.

Sredis autobuse, uvedes vise vozila da se ljudi kulturno voze, pa onda insistiras na ulazenju na jedna vrata.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Problem kod ulaženja na prednja vrata u Beogradu je što na linijama na kojima je paklena gužva to ne može da se izvede, a da put ne traje primetno duže nego do sada i da se ne izgubi na ionako jadnoj udobnosti.

A ovo pravilo je uvedeno samo zato što nisu sposobni da kontrolišu one koji se švercuju. Dakle - neka se pošteni korisnici naših usluga pate, pošto mi nismo sposobni.

Nije bitno u kojim gradovima postoji koje pravilo, nego koje je pravilo primenjivo na ovu situaciju.

Jednako je red da se otvore sva vrata na vozilu, da ljudi koji izlaze izađu i da onda uđu i čekiraju se oni koji ulaze.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

koji rezon, sjajno.

možda bi pričao drugu priču kad bi odlučili da dignu namete preduzetnicima ili da te drkaju što u firmi koristiš krekovani windows (lupam sada ali kapiraš poentu valjda), zato što je tako u svim normalnim državama :)

ja samo kažem da ovo apsolutno nema smisla u trenutnim uslovima, prevelike su gužve i ovo će samo pogoršati celu priču.

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, koje bi pravilo uveo da smanjis sverc, a ne povecas broj autobusa, guzvu u autobusima, i komfornost i brzinu prevoza?

Prvo ne bih ljubazno molio one koji se švercuju da izađu napolje, nego bih iste kažnjavao i to papreno.

Drugo, tamo gde znam da su mi kritične linije ne bih imao po dvoje ljudi na prednjim i zadnjim vratima, nego po jednu osobu na svakim vratima koja bi kontrolisala da li se sve lepo "validira".

To bi trajalo mesec dana dok se ljudi ne naviknu, pa bih onda pustio malo da odmore, pa bih onda opet uradio istu akciju nekoliko puta da ne zaborave.

Treće, pošto sam do tada dobro radio kontrole, znao bih recimo da se najviše švercuju školarci. Za njih bih smislio specifične povlastice kako bi bili naučeni da je normalno da koriste kartu.

Onda bih uložio do tada zarađeni novac u povećavanje broja autobusa i možda došao do situacije da može da se ulazi samo na prednja vrata.

Nije problem na liniji gde je prevozno sredstvo poluprazno ući na jedna, a izaći na druga vrata. Problem je u autobusu koji je rađen za ljude maksimalne visine 180 i težine 70kg (čitaj dobili smo ga na poklon iz Japana), a koji je pretrpan preživeti npr. prelazak preko mosta, a kamoli gurati se do srednjih vrata.

A voleo bih i da postoje neke mere zaštite nas putnika, pošto meni svaki put tramvajdžija izbije bubrege kod Vukovog spomenika, pošto ne ume da skrene kako treba, a ne jednom mi se desilo da moram da se derem na majstora da stane i otvori vrata na prvoj stanici posle Cvetka.

Ako već neko misli da me vaspitava, mogao bi da dokaže da je sposoban da vaspitava bilo koga.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

na kraju krajeva, kao da se samo u srbiji(!) ljudi guraju po prevozu, a negde preko metro mirise na ljubicice, prolazi na tri minuta, i po troje ljudi je u svakom vagonu.

Vidi, stoji to da nemam tačne cifre, ali ja sam plaćao autobus kod vozača u Dubrovniku, Splitu i Novome Sadu. :)

Vozio sam se metroom u Tokiju, Parizu, Kelnu i Barseloni, tramvajem u Lajpcigu.

Sve ima svoje dobr i loše strane, ali stvarno nigde do sada nisam doživeo da prevoznik još više pogoršava gužvu svojim maloumnim ponašanjem. :)

Na kraju krajeva, i u Beogradu sam kupovao karte kod vozača u privatnim autobusima i to je skroz ok. Ali čemu onda Bus Plus?

Evo i ovo recimo. Koliko god izgledalo bizarno, urađeno je da se pomogne ljudima, a ne da se pomogne onima koji kradu pare od tih ljudi za lošu uslugu. :)

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

u svedskoj se alkohol jaci od 3,5% kupuje samo do 6 popodne, u londonu se ulazi na prednja i izlazi na srednja/zadnja vrata u busu, itd. i ne vidim da im ista fali zbog toga. mnogo kenjate, treba narodu malo discipline.

koji rezon, sjajno.

ispravka, do 19h u samo jednom lancu radnji

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Baš sam komentarisao sa Krokyem oko ovoga. Najveći problem je što su Beograd zaposeli seljaci koji su doneli svoje ljaljanske manire. Tj, nisu ih ostavili na selu i prilagodili se gradu, već ih na svakom koraku nameću ovde.

Ми нисмо ни видели период без ових појава. И у генерацијама пре наших, а о каснијим да не говоримо, и рођени Београђани попримају љаљанске манире као подразумеване.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

pa nismo. ja se sad uglavnom vozim kolima, ali sam devedesetih cekao bus po sat-dva (ako se pojavi uopste), gurao se sa 300 ljudi u raspalim busevima itd. ovo sad je pesma, i smatram da ima lufta za unapredjenje.

to je bilo ratno raspadno stanje i nije se placalo

sad je samo raspadno stanje i da samo milion ljudi u bgu placa 1k din mesecno, a verovatno placa vise i vise od toga, to su ozbiljne pare sa kojima se prvo poboljsa ceo sistem funkcionisanja i pogodnosti a tek onda uvode nacisticka pravila, da barem znam zasto me jebu kad im vec placam

Link to comment
Share on other sites

To sa pravljenjem guzve nije greska ljudi :) nego sistema...lepo se bus plus aparati uklone sa vrata i postave na par mesta izmedju ulaza i svi su mirni....

Guzve je nemoguce racionalno smanjti jer sistem prevoza je preopterecen...Tramvaji sluze samo za slikanje jer su uzasno spori....dzaba dajes 2 miliona eura na prevozno sredstvo koje zbog infrastrukture ide 20 na sat......

Нема  будућности без истине.

Link to comment
Share on other sites

ne znam zašto je "tako je svuda" argument za bilo šta, a ponajmanje za prohibiciju. otkako smo ušli u tranziciju, taj argument nam se servira i kad ima i kad nema drugih.

kruko, pošto se ne voziš prevozom, evo ti primer bliži kući: svuda u svetu* banke rade platni promet, pa se u uslovima krize pokazalo da je SDK i multilateralni kliring bio bolji sistem od ovog koji je uništio likvidnost jer svi svima duguju a niko nema keša.

na isti način se kod nas demontira gomila sistema koje smo nasledili od jugoslavije a koji su bili bolji/humaniji od zapadnjačkih. ukidamo ono što je bolje da bismo imali ono što je evropsko. jebo ti to.

i još par osvrta na to kako je drugde:

- u londonu su prednja vrata široka i vode u širok koridor. kod nas su prednja vrata duplo uža od ostalih

- njihov busplus očitava karte desetak puta brže od našeg

- london ima najbolji metro na svetu.

- londonski autobusi su užasno spori i grad bi bio u kolapsu da nema metro, taksiste i bajseve na žeton

- pored dabldekera, imaju i ove klasične zglobne autobuse, iste kao kod nas. i znate šta? ulazi se i izlazi na sva vrata.

pri tom, ja mislim da uvođenje pravila oko ulaska na određena vrata nije a priori loše, ili makar ono što stoji kao motiv za to nije loše. ima puno retardiranih ljudi koji su u stanju da u polupraznom basu naprave gužvu na vratima jer se jedni spremaju da izađu na sledećoj stanici dok još nisu ušli svi koji ulaze, i onda se napravi čep. to bi odvojeni ulazi i izlazi rešili, ali oni mogu da funkcionišu samo sa polupraznim autobusima, i cela ta priča podseća na lepljenje hanzaplasta na ranu od metka.

loše je što se zavodi gestapovski red po gradu, što se ljudi okreću jedni protiv drugih, i što se nasilnički ubire harač za turke.

* - zapravo samo u posttranzicionom drugom svetu je ovo pravilo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...