Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

jesu, ako je zena umerena u kupovini istih... pa zasto je kole marijani kupio celu proizvodnju?!

ovaj aveo jeste veliki pomak u dizajnu u odnosu na prethodnika. maska me malo podseca na micubisi lanser, a?! farovi i tako to....

Edited by oddball

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

i ja kazem da nema, samo kazem da je to tako namerno. ali meni deluje podsvesno falichno

enivej, da li ste videli sta je onaj ludi nemacki tjuner Bitter uradio sa Insigniom

Bitter-Opel-Insignia-2.jpg

2010-Bitter-Insignia-2.8-Turbo-4x4.jpg

2010-Bitter-Insignia-2.8-Turbo-4x4-03.jpg

2010-Bitter-Insignia-2.8-Turbo-4x4-04.jpg

2010-Bitter-Insignia-2.8-Turbo-4x4-05.jpg

Edited by iguana

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

dobro, enterijer nije najsrecniji, ali eksterijer je sasvim profi uradjen - npr sve ovo oko maske hladnjaka je aluminijum a ne plastika kao kod standardnih tjunera. Da je ovaj logo malo manji i da nije u ovoj dom zdravlja beloj mogao bi da prodje kao nemacki maserati

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

Auto Bild: Hyundai 1. po kvalitetu

U nedavno objavljenom izveštaju "Qualitatsreport 2010" (Izveštaj o kvalitetu 2010.), a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina "Auto bild’", Hyundai je proglašen za najkvalitetniji automobilski brend.

Ovo prestižno priznanje Hyundai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca.

Analiza kvaliteta vršena je na osnovu različitih kriterijuma: povratnih informacija od 9.000 vlasnika automobila, garancije proizvođača, broja opozvanih vozila i podataka iz nemačkog izveštaja TUV-Techniche Uberwahung Verein (Udruženje za tehnički nadzor) koje obuhvata bazu podataka od 7,5 miliona pregledanih vozila. Na osnovu podataka iz ovog istraživanja Hyundai je prevazišao najveće rivale među automobilskim proizvođačima: Toyotu, BMW i Audi.

Hyundai je 2010. godine pokrenuo program "Five Years Triple care", koji obuhvata 5 godina garancije na automobil, 5 godina 24/7 asistencije na putu i 5 godina besplatnih godišnjih preventivnih pregleda vozila.

Putem svih ovih aktivnosti Hyundai nastoji da dostigne postavljeni cilj: da do 2015. godine postane vodeći automobilski brend po osnovu zadovoljstva kupaca.

bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

' date='15 September 2010 - 13:54' timestamp='1284551690' post='1617337']

Auto Bild: Hyundai 1. po kvalitetu

U nedavno objavljenom izveštaju "Qualitatsreport 2010" (Izveštaj o kvalitetu 2010.), a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina "Auto bild’", Hyundai je proglašen za najkvalitetniji automobilski brend.

Ovo prestižno priznanje Hyundai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca.

Analiza kvaliteta vršena je na osnovu različitih kriterijuma: povratnih informacija od 9.000 vlasnika automobila, garancije proizvođača, broja opozvanih vozila i podataka iz nemačkog izveštaja TUV-Techniche Uberwahung Verein (Udruženje za tehnički nadzor) koje obuhvata bazu podataka od 7,5 miliona pregledanih vozila. Na osnovu podataka iz ovog istraživanja Hyundai je prevazišao najveće rivale među automobilskim proizvođačima: Toyotu, BMW i Audi.

Hyundai je 2010. godine pokrenuo program "Five Years Triple care", koji obuhvata 5 godina garancije na automobil, 5 godina 24/7 asistencije na putu i 5 godina besplatnih godišnjih preventivnih pregleda vozila.

Putem svih ovih aktivnosti Hyundai nastoji da dostigne postavljeni cilj: da do 2015. godine postane vodeći automobilski brend po osnovu zadovoljstva kupaca.

jebo ti ta istrazivanja. bas sam slusao neko slicno, isto iz nemacke, gde na sva usta hvale mazdu, i kako su kupci prezadovoljno... pfff

Bring It

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...