Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

motocikli na elektricni pogon su sjajna stvar buduci da se pogon nalazi na samom tocku, te nema prenosnika. mnogo energije se stedi na taj nacin i dobija se vise snage. to je malo komplikovanije izvesti na automobilima posto je njihovom slucaju potrebna apsolutna simetrija snage. naravno da se to moze srediti softverom, samo je pitanje koliko ce to proizvodjaca kostati. na motoru nije nikakva frka buduci da mu je pogon na jednom tocku.

da svetska ekonomija malo drugacije funkcionise odavno bismo se vozili ekoloski savrsenim vozilima.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

Izvini Bole, ali Toyota je nekoliko godina za redom imala "kikseve" sa nekoliko serija automobila. Da ne pricham da je Toyota jedan od retkih proizvodjacha automobila kod kojih se radi servis na svakih 10K predjenih km, dok je kod svih na danashnji dan uglavnom 15K standardno, a neki proizvodjachi (Volvo, npr.) rade servis na 20K... Tako da Toyota vishe nije etalon.

Za Hondu kazu da je veoma pouzdana i da nisu imali nijednu zamenu ViTEC motora u garantnom roku od kada su pocheli da ih prave. Mazda je isto uvek bila na nivou. Suzuki je kao jeftin za odrzavanje (mozda na zapadu?!?). Nissan je imao neke kikseve ovih godina (prvo sa airbagovima, a sada na Quashqai-ju ima kod nekih problema sa volanom).

Na Hondi je isto servis na 20.000 kilometara.

A mogu da posvedočim oko ovih problema sa Tojotom, s tim što bih ja dodao i da mi se kod Versa skroz nije dopadao ni izgled završne obrade unutra, nekako je delovala jeftino, i još počeli delovi onako da "ispadaju" pa moraš da ih vraćaš ... baš mi je to bilo čudno za Tojotu, ali eto, šta ćeš kad je prave u Turskoj :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...