Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

ja sam pre neki dan video jedan ovaj kao na drugoj slici (ne razlikujem charger i challenger) u beogradu. deluje totalno retardirano jer je 50% veći od svega oko sebe, a ima te agresivne linije zbog kojih očekuješ sportski auto, a ne nosač aviona.

Camaro je extra, Dodge ne baš tako. Ali je činjenica da novi Camaro ili Mustang (video sam jednog ili dva) na ulicama Beograda deluje kao da si tenk parkirao.

Inače najnoviji modeli Challangera (koji mi je kadna kul jer je retro):

10_d_cgr_photo_ext_01.jpg

I Charger koji je prosto bljak... Inače ga na Dodge sajtu reklamiraju da na autoputu troši samo 26 miles per gallon, tj negde oko 11 litara na 100km. Koliko li troši u gradu sunce mu :))) A motori počinju od 3 litra zapremine pa naviše :))

10_d_chr_photo_ext_03.jpg

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ovo su sve stari chargeri (dele platformu sa starom e klasom)

a ovo je novi, bolje reci osvezeni charger (ista platforma)

2011dodgecharger000.jpg

2011dodgecharger001.jpg

najmanji motor je 3.6l V6

josh nema slika enterijera, ali ce biti bolji nego u prethodnoj verziji ako je suditi po enterijeru novih Dodge Duranga i Jeep Cheeroke-ja

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

@ lucky: Opel i Bjuik su GM-ovi, tako da ono... tu plas tu iz for

ovo gore je model Regal (xD) oznake GS, koji ocigledno ima stajling evropske Inisignije OPC, ali pod haubom samo 2,0 turbo-motor sa 255 KS.

Insignija OPC ima 2,8 turbo-V6 sa 325 KS, fak jea.

edit: Benzin od sledece godine 10 din jeftiniji, a carine na automobile iz EU padaju sa 7,5% na 5%.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Kakav sam šerlok očiglednih stvari!

a za benzin, pa dobro, to je zbog nis monopola, meni je od snižavanja cena zanimljivije i to što će konačno svaka pumpa uvoziti "svoj" benzin, pa će zaista biti prilike da se oseti razlika u kvalitetu.

Link to comment
Share on other sites

Juče se parkiram iza nekog minija, žute boje, izlazim iz kola i onako mahinalno mi skrene pogled nešto neuobičajeno. Kad ono - ceo levi retrovizor (u delu gde je ogledalo, ne gde je "školjka") izlepljen onim malim nalepničicama što žene kače po mobilnim telefonima a deca po sveskama - onako kao 3D nalepnica, meka na dodir, sa zekom, medom, srcem, zvezdom ... i sad, ogledalo je recimo 70% prekriveno time, pa me baš zanima kako to utiče na njen pregled stanja na ulici. Alternativno ni ne gleda u levi retrovizor pa joj je samo za ukras.

I bonus pitanje - postoji li tačka zakona koja kaže nešto kao "nefunkcionalnim retrovizorom se smatra retrovizor koji ima puknuto staklo, na bilo koji način zaklonjenu preglednost u više od 50%" ili tako nešto?

Link to comment
Share on other sites

Pazi, u onom pravilniku tamo stoji kakve karakteristike mora da ima retrovizor, ali kapiram da bi to samo na tehničkom mogli da naprave problem oko toga. Sa druge strane verovatno je vozač nekog takvog automobila neka fensi cica koja će liku na tehničkom da uradi "trep trep" i ovaj će da zaboravi koji je auto uopšte i pregledao :))

Član 75

Vozačko ogledalo na motornom vozilu mora biti ugrađeno i izvedeno kao najmanje:

1) jedno vozačko ogledalo na traktoru vrste T1 i putničkim vozilima sa najviše dva sedišta;

2) dva vozačka ogledala na motociklu, ako je motocikl prvi put registrovan nakon 1. jula 2011. godine i na traktoru vrsta T2 do T5 kao i na turističkom vozu K5;

3) dva vozačka ogledala na putničkom automobilu sa četiri ili više sedišta, od kojih je jedno smešteno unutar karoserije, a drugo izvan karoserije na levoj strani vozila;

4) dva vozačka ogledala na autobusu, putničkom automobilu koji vuče kamp prikolicu i trolejbusu sa obe spoljašnje strane prednjeg dela ovih vozila i jedno vozačko ogledalo unutar karoserije;

5) dva vozačka ogledala na teretnim vozilima sa obe spoljašnje strane prednjeg dela tih vozila.

Vozačko ogledalo mora biti homologovano prema jednoobraznim tehničkim uslovima.

Vozačko ogledalo mora biti postavljeno tako da vozaču omogućava osmatranje puta i saobraćaja iza vozila, odnosno skupa vozila, i kad se u vozilu nalazi najveći dozvoljeni broj lica, odnosno i kad je vozilo natovareno. Vozačko ogledalo mora biti zglobno vezano za ležište svog nosača tako da se može postaviti u bilo koji položaj radi osmatranja puta i saobraćaja iza vozila i da u postavljenom položaju ostane i pri normalnim potresima za vreme kretanja vozila. Vozačko ogledalo postavljeno unutar karoserije vozila vrste M1 mora se nalaziti na mestu na kome ga vozač sa svog sedišta može podešavati rukom.

Površina vozačkog ogledala mora imati takve optičke karakteristike da ne prouzrokuje znatniju deformaciju slike i boje predmeta i da nije podložna štetnom dejstvu atmosferskih prilika.

Površina vozačkog ogledala koja reflektuje sliku može biti ravna ili blago ispupčena (konveksna) ili kombinovana. Radijus ispupčenosti površine vozačkog ogledala ne sme biti manji od 80 cm.

Površina vozačkog ogledala mora iznositi, i to:

1) ogledala smeštenog unutar karoserije i izvan karoserije putničkog automobila - najmanje 60 cm2;

2) ogledala smeštenih izvan karoserije ostalih motornih vozila - najmanje 150 cm2 ako im je površina ispupčena, odnosno najmanje 300 cm² ako im je površina ravna;

3) ogledala na motociklu, motociklu s tri točka, lakom četvorociklu - najmanje 50 cm2.

Ako je na vozilu vrste M1, s obzirom na konstrukciju karoserije, ili ukupno prigušenje svetla kroz zadnje staklo veće od 50%, neizvodljiva upotreba ogledala unutar karoserije tada takvo vozilo mora imati najmanje dva spoljna ogledala sa bočnih strana vozila.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

hah, video sam taj isti mini kako se provlači između parkiranih automobila tako da je sa leve strane imao pet milimetara a sa desne metar i po. pomislih "mora da žena vozi", i bi tako!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...