Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme

Valhalla Rising

http://www.imdb.com/title/tt0862467/

radnja filma nije nista novo, deluje mi kao neka mrachna verzija filma 13ti Ratnik, bez romantike i patetike. Mnogo nasilja, malo priche...U svakom slucaju odlichna fotografija i mislim najbolje docarana atmosfera vikinskog (ili barem severnjackog ) zivota pre 1000 i nesto godina. Atmosfera i lokacije vam se uvuku pod kozu hteli vi to ili ne.

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Tako mi je baš i delovao iz trejlera, pa sam turio da se skida i pre ovog opisa. Hvala što si potvrdio :))))

Elem,

THE WOLFMAN

Wolfman-final-small.jpg

Kritika ga je pokopala (te loša i nezainteresovana gluma, te miskastovani Hopkins i Del Toro), gledaoci takođe (već se pojavio i HD), čak i sam režiser nije bio previše zagrejan da ga više promoviše, ali meni se prilično sviđa film. Atmosfera je perfektna, viktorijanski mračna i još se odvija uglavnom noću, u sumornoj engleskoj provinciji, priča je dovoljno komplikovana da fokus zapravo i nije na vukodlaku već više na elementima priče oko njega, Hopkins je izvrstan kao hladan i nezainteresovan otac koji provodi samotne dane u ogromnom i zapuštenom posedu (opet, u skladu sa karakterom svog lika), a Del Toro i deluje kao sasvim običan, zbunjen i užasnut čovek zatečen prokletstvom punog meseca, a ne kao opasno-patetčni amer-baja koji će tu da šamara sve redom.

Dizajn čudovišta je omaž vukodlaku iz filmova četrdesetih i za pohvalu je što su u većini scena praktični efekti, dodatno pomognuti CGI-ijem, tako da se oseća fizičko prisustvo same zveri na ekranu, i retko kada deluje plastično i preanimirano (scene transformacije su takođe izvrsno odrađene, i definitivni su hajlajt filma). Opet, sa druge strane, režija tih scena sa vukijem je nekako čudna, pa dotični čas deluje komično, čas strašno.

Jedine zamerke pored te su Hjugo Viving (svojim govorom i mimikom previše podseća na Agenta Smita) i suviše zbrzano i traljavo odrađeno finale, kao da je bio zadnji dan snimanja a ekipi se žurili da stignu u lokalnu birtiju pre zatvaranja, pa su odradili sa trećinom snage.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

krenuo sam i ja juce da gledam wolfmana i smorio se kao mrmot, nisam uspeo da odgledam do kraja, meh

@kick-ass, scene fajta - win, sve ostalo - fail po meni barem, nikako mi nije legao

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

cover_indigenes.jpg

Indigenes (FR)

Days of Glory (EN)

Morao sam da nečim isperem bljutavi ukus koji mi je ostavio Spilbergov Pacifik. Days of Glory je sasvim dobra ratna drama koja se prvenstveno bavi alžirskim Arapima i Berberima koji su stupili u redove De Golovih slobodnih Francuza. Sloboda, bratstvo i jednakost za njih nisu važili. Film je do te mere uticao na francusku javnost da je Žak Širak naredio da se isplate zaostale penzije veteranima iz kolonija koje je Francuska zamrzla još pedesetih godina.

Preporuka, uz napomenu da je film relativno niskobudžetan za ovaj žanr, pa da vam ne budem ja kriv ako ne lete ruke i noge na sve strane.

Land and Freedom - Solidan film. Prica se odigrava u Spaniji, vreme 2. sv. rat, borba za soc-komunizam, ideali, itd...iako je vreme isto, film nema veze sa domacim partizanskim filmovima :)

The Man Without a Past - Jos jedan odlican film u reziji Aki Kaurismakija. Kao i drugi njegovi filmovi i ovaj govori o najnizem socijalnom sloju ljudi. Iako nema mnogo dijaloga film drzi paznju odlicnom glumom i nesvakidasnjim nacinom snimanja.

vid'o sam deda mraza

book of eli, au dobar bre film, okej prica vezana za veru i knjigu i sve je onako u pocetku kada sam poceo da gledam, malo bljak ovo ono, ali je postapokalipsa maestralna, pogotovo na kvalitetnim verzijama br rip-a.... wow, kamera isto sjajna, scene borbi poprilicno dobre, stripske... denzel mofo ali ovaj put sa dobrim razlogom ;) a i sama poenta na kraju filma nije toliko "amerkianska" :D bas sam se iznenadio s obzirom na pljuvacinu na samom pocetku kada su svi gledali neki bioskopski snimak upakovan u kvazi r5... fallout, madmax, i klint istvudov kaubojac, sve u jednom... dobar :)

fallout_table.gif

HD izašo, ko gleda postapokalipsu na R5 ćelava mu keva :)

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

sada vidim da (posle 5 meseci)se vraćaju na three rivers da je završe, jos 5 epizoda. [jupi]

dunno meni je Three Rivers podjednako dosadna kao Miami Medical (koja je takodje ukinuta)

Trauma(ukinuta), Nurse Jackie, Mercy (ukinuta), HawthoRNe su mi bile uvek interesantnije za gledanje

Buffy is back: Supernatural

SPOILER WARNING: This article may be considered a spoiler for Supernatural season 6.

Here's the official press release from the CW:

"Returning for its sixth season, this haunting series follows Sam and Dean Winchester, two brothers bound by tragedy and blood to their dangerous, other-worldly mission. This past season, Dean and Sam faced their toughest foe yet: the Devil himself. As the Apocalypse raged on around them, the brothers, aided only by a dwindling band of fellow hunters and rebel angel Castiel, sought a way to stop Lucifer and save the planet. Ultimately, they discovered a way to force Lucifer back into Hell and end the Apocalypse - but at tremendous cost: Sam's life. Season six will be a season of mystery and shadow. Heaven and Hell have been left in complete disarray since the apocalyptic events of season five. And now, monsters, angels and demons roam across a lawless and chaotic landscape. And so Dean Winchester, who has retired from hunting and sworn never to return, finds himself being pulled back into his old life - pulled back by none other than Sam Winchester, who has escaped from Hell. The two reunite to beat back the rising tide of creatures and demon-spawn, but they quickly realize that neither are who they used to be, their relationship isn't what it used to be, and that nothing is what it seems. The series stars Jared Padalecki as Sam Winchester, Jensen Ackles as Dean Winchester and Misha Collins as Castiel."

What Can We Learn?

Sam is Back: According to the press release, Sam escaped from Hell, which explains how he showed up at the end of season 5, though we still don't know how he escaped.

The Angels Aren't Done: Despite the end of the Apocalypse, the press release refers to the chaos left in Heaven and Hell as well as the angels and demons roaming the world. In other words, the show isn't just going to drop all of the religious mythology they've built up.

Castiel Is Back: It has to be taken with a grain of salt, but according to the CW, Misha Collins is still listed as a series regular for season 6, so Castiel will be back for more action!

All About the Relationship: As usual, the most important thing about this press release is the statement that their relationship isn't what it used to be. Once again, the focus of this season will be the sibling dynamic of Sam and Dean.

Nothing Is What It Seems: This is one of those very strange lines at the end of the press release that makes me think there's a big twist in store. Is it really Sam who came back? Since season 5 allegedly ended creator Eric Kripke's five-year plan, it's up to new showrunner Sera Gamble to start a whole new story arc, which could be anything.

btw gledao

Unthinkable.png

What If kao poruka iz filma pre mi liči na alibi za prethodna a i buduća "dela".

Edited by Muerte

meni je supernatural do jaja.

zanimljiva je, ima super fora, dean (Jensen Ackles) je megafaca, mozda malo preteruju sa nekim stvarima ali sve u svemu two thumbs up.

solomon kane - super mi legao, bas je oldskul :)

Edited by JoeKerr

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.