Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 07/28/2025 in Posts
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
5 points
-
Ne samo to nego 90% ljudi ne prelazi vise od 12-15k km godisnje gde je abitna razlika da je auto potrosio 6 ili 8 litara. Pa onda jeftinije odrzavanje Pa nepostojanje zvuka traktora Sve sami benefiti!4 points
-
4 points
-
iz mog iskustva ljudi koji koriste fold, to su ljudi koji ne vide dobro 🙂 ali bez šale, fold uzimaju mahom oni koji ne vide više dobro na blizinu pa kad bi povećali font dovoljno na običnom telefonu moraš da skroluješ pet puta ekran da pročitaš dve rečenice, ovako lepo otvore i op - sve pročitaju na jednom ekranu 🙂4 points
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
Bukvalno sam mislio da cu prelaskom na Samsung Ultru da kao predjem da koristim sve zivo kad ono medjutim i dalje nema sanse da isto "ozbiljno" odradim bez laptopa, jer moram da sednem i polako da otkucam : ( Ista prica. Laptop tastature koristim kao bumer ret i jos mi treba i tastatura sa velikim/duplim enterom : D3 points
-
3 points
-
3 points
-
jel to bilo ono kad si preko riletovih majstorija mogao da napraviš sebi diy prskalicu za šoferku kad ti rikne originalna na stojadinu preko creva i plastične flaše? :))3 points
-
ovo se vrlo cesto desava, nije uvek precizan taj senzor i nekad laguje, nista strasno...kao i za procenjeni broj preostalih km, to varira od stila voznje...tako da Nemke nemoj da se tripujes, super si auto kupio bre 🙂3 points
-
pa nema sta da pratis i modelujes, samo treba da ne budes kompletni imbecil i da ne prolazis kroz crveno presmesna mi ova diskusija, kao ae da rascivijamo zasto li je mogao da prodje kroz crveno!? pa jer je imbecil prve klase3 points
-
Ja samo nisam siguran kako ste se toliko zbunili 😄 U smislu ako se pređe 15k km godišnje, benzinac troši 8 u proseku, dizel 6, znači da će prvi potrošiti 1200 litara goriva, a drugi 900. Ako je benzin na današnji dan 177 din/l a dizel 196 din/l (a relativno je konstantan odnos, oko 10% razlike), to znači da će benzinac u parama potrošiti 212.400 RSD, a dizel 176.400 RSD, dakle razlika je 36.000 ili 300 evra tačno. Ako bi prešao 12k km godišnje razlika je 28.800 dinara. Ni u kom slučaju nije ni blizu 500 evra godišnje, a da ne pričam o 1.000 😄 I sad uzmimo primera radi da ti tog dizela voziš 5 godina, uštedeo si 1500 evra ukupno, ne računajući ako ode zamajac, DPF, EGR, dizne i ostala sranja, objektivno si na nuli ako si uzeo polovan. Ako prelaziš više od 25k godišnje tek tad počinje da ima smisla realno. Druga stvar zašto se smanjuje broj dizela jeste i elektrifikacija - gomila proizvođača više ni ne nudi dizel već samo hibride umesto njih. U tom smislu je potrošnja da kažemo sličnija a utisak u radu znatno na strani hibrida, i zbog zvuka i zbog ubrzanja i svega. Pri tom ja i dalje se nisam susretao sa nekim horor pričama održavanja hibrida, najgore što sam čuo jeste da crkne baterija ili nešto pa ljudi nastave da ga voze kao benzinca. S tim da je ovo vrlo subjektivno zapažanje, možda sam zapravo potpuno pogrešio, ali neka me neko ispravi. A kad zakuca zamajac ne možeš da nastaviš da ga voziš 😄2 points
-
OK U PRAVU SI! ima tu nepoznanica tipa cene goriva dal će opet da se nekad obrne da dizel bude povoljniji ili ne kao što je nekad bilo, imaš i tu varijantu da će se dizel auto opet kod nas kasnije lakše prodati ... ali stoji sve što je kili rekao i da se čuje kao traktor i da moraš kod nekih da dodaješ i onaj adblue itd. 200 sam zaokružio čisto zbog oscilacija cena a i toga što mi se čini da kod nas veštački drže cenu tu negde svojim uredbama. kad smo kod toga, zanimljiv dodatak računu sam dobio na pumpi u sloveniji:2 points
-
Najpozitivnije je sto su ljudi prestali da kupuju dizel traktore. Benzinjara se vraca u modu a i umire uspesno EV prica hvala bogu2 points
-
2 points
-
I stand corrected then 🙂 Mislim sad mi više ne treba, na Octaviji je omogućeno već.2 points
-
Jos jedan interstelar object otkriven, treci po redu, 3I/Atlas. Takodje ima cudnu putanju i osobine, opet se pojavljuju teorije da je mozda vestackog porekla.2 points
-
2 points
-
Ne znam ti ja za to, a i moram vodit pičku na more...što reče Paspalj 86-e. Ne bi ja dirao taj kompjuktor u kolima, nek radi šta su mu stavili da radi, ionako mi ne trebaju ni ove funkcije koje sad piše da ima 😄 Što se tiče goriva, ja uvek sipam pola rezervoara, tj. napunim do vrha i onda dopunjujem do vrha kad god se spusti ispod pola 😄2 points
-
2 points
-
2 points
-
kapiram da si hteo ovo https://store.epicgames.com/en-US/p/pilgrims-6d250f umesto dva put keylocker :))2 points
-
https://store.epicgames.com/en-US/p/keylocker-622bcc https://store.epicgames.com/en-US/p/keylocker-622bcc2 points
-
vec je spominjano i ovde i kod men u linkovima, Annas archive je meta serch koji ima i libgen, i Z-lib , sve moguce https://annas-archive.org/ a jedan od sajtova koje odavno volim ali ga nesto ne postavljaju, a cak ima i svoj cloud pri registraciji iako radi i i bez registracije- https://www.pdfdrive.com/ zanimljiva cinjenica je da je Soulseek izvanredan u nalazenju ne samo muzike, vec i knjiga- ludilo su kakve kolekcije i sta tamo sve covek moze naci, tako ad pored IRC kanala koje sam i ranije spominjala, eto jos jedne preporuke. .. za koga interesuje.2 points
-
buRRRRn 🤣 elem, sta kome treba nek pita slobodno, imam preko 20 hiljada knjiga, ali nemam sve uploadovano, samo oko 100gb imam na cloudu. kao sto se i iz drugih postova/tema vidi, mogu da pomognem i sa predlozima i knjigama direkt, ako neko hoce - super, ako nece- nece, nema tu filozofije 🙂2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Fiat radi svašta ali ne gori, pomešao si s Pežolom, vidi se da znaš samo jedno auto2 points
-
@absolute @reki ista priča, imao sam i "ignition anxiety" od Xsare 2.0 HDI 2002.(2x anlaser, jednom pumpa u 6 meseci), posle slične gluposti pratile Pežo 307, plus sam imao i naviku da nešto uvek mora svake godine da se sređuje na trapu + reglaža vozeći Fiate i Francuze. Progledao sa Tojotom, "jednostavno radi", a otprilike trap + reglaža izgleda da ipak NE MORAJU da se rade svake godine pred tehnički, zamisli :D Edit jbg volim ove teme i rado im se vraćam :)2 points
-
Ja sam na po jedno 2 nedelje koristio verzije 4 i 5, dakle ne najnoviju ali iskreno ja i nisam primetio neke bitne dečije bolesti, moje mišljenje je da sve to radi realno super. Moj problem s tim telefonima je najviše što su preveliki i preteški a 90% vremena ga koristim u "sklopljenom" režimu i onda mi to što ponekad mogu da imam veći ekran ne donosi dovoljno prednosti da bih stalno vucarao značajno kabastiji telefon. Sad ovaj najnoviji je kao dosta tanji, to bi trebalo da bude plus ali ne mogu da kažem koliko je u praksi značajno. Naravno to dosta zavisi od toga kako neko koristi telefon, moj zaključak je da čak i da zanemarimo cenu (koja je paprena) meni to nema smisla, nekome možda ima.2 points
-
Na opel kadetu sam 97 mogao po indikatoru da znam kad mu je ostalo jos 5-10km i da tempiram kupovinu 5l goriva, bajo moj. A vidi sad, kupis pun rezervoar i ne znas dokle ces stici 😅2 points
-
Rush je vrh od filma, koliko sam tada pratio velika vecina detalja je istinita u filmu Mogao bih ponovo pogledati Lancia VS Audi - sad skontah da ovo nisam odgledao! Top zabava za veceras2 points
-
Pa to što "misle da" znaju kako "pušta" semafor je samo objašnjenje logike iza ovakvog proletanja/kretanja na crveno, ne i opravdanje postupka. Pitanje je da li je ovo samo astronomska slučajnost, ili je količina likova koji voze po tim nekim "prečica" logikama toliko velika da je ovo na pragu da bude normalna pojava :o ? Mene brine da je drugo... Mislim, ok, "znaš semafor", a kako znaš da nije urađena promena/sinhronizaija juče, pratiš li redovno u "semaforskom glasniku", imaš li aplikaciju neku za to, nemam pojma, ideš li u kontra smeru jednosmernom jer znaš da je pre x godina bila dvosmerna (nalećem često na ove npr) :/2 points
-
1 point
-
https://store.steampowered.com/app/2457890/DRACOMATON/ https://store.steampowered.com/app/2955840/Kitchen_Wars/1 point
-
1 point
-
ne računa se, imaš i tradicionalni cajger levo! ovaj ima samo litražu, uz bonus variranje vrednosti od po +/- 15 lit :))) jedina sigurna varijanta je da si parkiran na ravnom i da skineš kleme sa akumulatora, da obnovi merenje :))))1 point
-
ovo navodno kod nas zapravo postoji, osim ako nisam loše pročitao šta si linkovao, ali ako je regulacija semafora u skladu sa količinom saobraćaja, onda bi to kao trebalo da već imamo. evo vest iz februara koju nađoh na guglu: Sistem pametnih semafora instaliran je na Novom Beogradu, u Zemunu i centralnim gradskim opštinama, a plan Sekretarijata za saobraćaj je da se u narednom periodu to uradi i u ostalim opštinama. Iako pomalo neverovatno zvuči da taj sistem prikuplja informacije na svakih pet minuta i prilagođava se situaciji u saobraćaju, stručnjaci tvrde da je to jedno od rešenja za saobraćajne gužve u gradu. Ako na prilazu raskrsnici ima više vozila, zeleno svetlo trajaće duže, dok će svetlo na semaforu za pešake ostati crveno sve dok neko od pešaka ne priđe i ne pritisne taster na stubu semafora. „Oni se obično pozicioniraju u zonama ispred zaustavne linije i na nekih 30 do 40 metara ispred zaustavne linije. Oni pomažu ovom sistemu u vidu prikupljanja tih informacija o saobraćajnom opterećenju u realnom vremenu“, objašnjava Dejan Veličković iz Sekretarijata za javni prevoz. Na semaforu kod Vukovog spomenika vrlo brzo uključuje se zeleno svetlo. Sistem je napravljen tako da se u svakom trenutku prilagođava saobraćajnim gužvama. „Ako povežemo više raskrsnica sa takvim semaforom onda ćemo dobiti da oni pravci koji su poprilično opterećeni da imaju veće zeleno svetlo i imaju brže pražnjenje. Usklađuje se sa pešacima i sa vozilima iz svih pravaca“, naglasio je Milan Božović, stručnjak za bezbednost saobraćaja. Ja doduše iskreno nisam primetio da ovaj kod Vuka radi ikako drugačije, ali imam jedan semafor blizu Ustaničke na koji izlazim i on rendom drži crveno od minut-dva do jedno deset minuta :))) ne znam po kom ključu ali bukvalno ume da te drži da ti već postane sumnjivo da se pokvario :)) svi mi manje više vozimo po šablonu u poznatim okruženjima, mislim da je to i u prirodi. to ne opravdava da kreneš na crveno niti će ikada, ali dovodi te do toga da praviš neke spojnice u fazonu aha da ovo zeleno i ono sledeće su talas ako vozim 40 ali ako vozim 30 onda nisu. ako je talas ako voziš 150 u gradu ofc ne treba to da radiš. isto tako imaš raskrsnice gde se navikneš da iz suprotnog idu u isto vreme kad i ti ili pak ne krenu odmah, što opet ne znači da ćeš kao muva bez glave da kreneš na zeleno jer vizuelno oceniš da li vozilo prekoputa stoji ili je krenulo, ali može da te zabaguje u sekundi kad promene kako rade. ja imam neki semafor blizu na kojem mogu i levo ili pravo, manje-više mi je sve jedno i onda pri prilasku vidim stanje gužve ili koji je od ta dva otvoren pa idem na njega. Taj menjaju mislim na nedeljnom nivou. Nekad u isto vreme otvara oba i levo i pravo, nekad levo pa 30 sekundu kasnije pravo, nekad pravo stalno otvara ovo levo jednom u pet godina, neko se dobro zeza u tom kontrolom centru!1 point
-
1 point
-
A prosto gledati svoj semafor i čekati i poštovati svoj signal da kreneš je previše cimanja, a? :D Ti razumeš da neminovno dolazi ovakvo nešto i nama, samo lošije i kinesko verovatno? https://ladot.lacity.gov/projects/transportation-technology/atsac1 point
-
Kocka je bacena, Rubikon je predjen. SKODA OCTAVIA A8 SELECTION 1,5TSI 85Kw/115KS 6B Grafit siva metalik. Stize do 10.08. 23.000 € Jbm li ga, mozda je moglo nesto i bolje, al ovo je najbolje sto smo nasli. Nova kola, kredit na pola sume, isplaticemo mi to za 2-3 godine, boze zdravlja. Hvala svima na pomoci, savetima...1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00