U vreme kada je Killing Floor bio popularan, ja sam se najviÅ”e drogirao Warframe-om i nisam neÅ”to obraÄao pažnju na ovaj serijal, a i nekako sam viÅ”e bio okrenut ka Left4Dead ili sliÄnim igrama. Sa treÄim delom se prvi put susreÄem sa ovim serijalom i mogu da kažem da ne kapiram hajp.
Killing Floor 3 je co-op FPS sliÄan Left4Dead-u samo Å”to nemate progres kroz celu misiju veÄ zatvorenije zone gde treba da preživite talase neprijatelja. Neprijatelji su ÄudoviÅ”ta koja se zovu Zed i, koliko sam shvatio, njih su stvorile velike kompanije iz nekog razloga, a vi ste plaÄenici koji ih ubijaju. Nisam ni siguran da li je ovo nastavak na priÄu ili neki reboot iz prethodnika, ali mi premisa u svakom sluÄaju nije bila zanimljiva pa nisam ni obraÄao pažnju. PriÅ”ao sam ovoj igri iz pristupa neke polu live service co-op igre i mislim da nisam pogreÅ”io.
Co-op je jako bitan segment jer je solo igranje vrlo komplikovano, ali i jako dosadno. Svaka mapa ima neke delove koje služe da navodite neprijatelje kako biste ih lakŔe pobili kao Ŕto su hodnici ili automatski topovi koji mogu da vam pomognu. Probao sam da igram malo solo ali nisam daleko dogurao. Posle sam preŔao na co-op ali je i to donelo brdo problema. Ljudi su izlazili iz frustracija Ŕto nismo imali koheziju, konekcije su naprasno pucale, ili nam je u ekipi bio neki bog igre koji je igrao maltene sam.
Pre poÄetka svake partije, igra vas baca u poÄetni HUB koji je prevelik za opcije koje nudi. Ovaj koncept u igrama mi je okej, ali bi jedan obiÄan meni mogao da zameni ceo ovaj HUB. Pre partije možete da birate jednog od Å”est karaktera ā Commando, Sharpshooter, Firebug, Medic, Engineer i Nindža. Svaka klasa ima svoj progres i može da se individualno unapreÄuje tako da svako može da pronaÄe svoj stil ili da napravi neki svoj rudimentarni build. Ja, edgelord, sam odmah uzeo Nindžu i momentalno zažalio. Mislio sam da Äe katana moÄi da secka Zedove na komade, s obzirom na novi sistem odvajanja delova tela M.E.A.T. 2.0, ali imao sam oseÄaj kao da mlatim vazduh bez ikakvih povratnih animacija ā prosto mi je bilo dosadno.
Posle sam probao svaku od ostalih klasa i nijedna me nije impresionirala. Nije do specijalnih sposobnosti svake klase, veÄ do oružja koja su mi veÄinski ostavljala loÅ” oseÄaj. Å otke nisu radile dovoljno Å”tete, mitraljezi su bili malo bolji ali dosadni, a bacaÄ plamena, iako koristan, nije proizvodio adrenalin koji sam oÄekivao od ovakve igre.
Generalno, oseÄaj u igri mi je bio vrlo mlak. Iako je ovo UE5 igra i nije joÅ” jedan shooter prepun generiÄkih Å”uma, stepa i planina koje se danas beskonaÄno koriste (Å”to zaista poÅ”tujem), mape su i dalje dosadne i generiÄke. VeÄina mapa je ruÅ”evina ulica, ruÅ”evina unutraÅ”njosti zgrada, ruÅ”evina kanalizacije, ruÅ”evina laboratorije i sliÄno. Na sve to je nalepljen neonski cyberpunk dizajn koji ne izgleda kao da pripada ovoj igri. DoduÅ”e, na kraju svake mape, ako preživite sve talase, pojavljuju se bossovi koji su em izazovni, em zabavni. Bossovi zapravo koriste mapu na razliÄite naÄine kao Å”to je penjanje na visoke lokacije ili izbegavanje zamki, Å”to unosi dinamiku u borbe. Å teta Å”to svi momenti do bossa nisu zabavni i oseÄaju se kao fileri.
VeÄinu misija nisam uspeo da preÄem jer je bila ili slaba kooperacija sa saborcima ili jednostavno nismo imali dovoljno alata za reÅ”enje problema. Ovo se reÅ”ava grindom jer time otkljuÄavate nova oružja za klase kao i modifikacije. Iskreno, nisam imao strpljenja niti mi je igra bila dovoljno zabavna da grindam do veÄih težina i late game. Na kraju krajeva, Killing Floor 3 mi je bio dosadan, iako bi trebalo da bude vrlo intenzivna horor pucaÄina.
Performanse su najveÄi problem u igri, a igrao sam na PS5. Ajde Å”to je FPS nestabilan i Å”to imam sreÄu da imam VRR TV, Äesto Å”tucanje i gubljenje frejmova, Äak i u HUB zoni je neprihvatljivo. Igra je totalno neoptimizovana za PS5 i plaÅ”im se da istražim kako se ponaÅ”a na PC-u. Od vas se tokom misija oÄekuju brzi refleksi, neverovatna koordinacija, brza promena pravca i reakcija, ali niÅ”ta od toga nije moguÄe ako vam igra konstantno Å”tuca.
Meni se Killing Floor 3 nije dopao i prosto mi izgleda kao da igra nije gotova, ali ne samo sa tehniÄke strane ā ceo gameplay loop nije bio za mene i ne preporuÄujem je. Mada, poÅ”to je ovo veÄ treÄi deo serijala, možda i zadrže svoju publiku ako poprave tehniÄke probleme.
Killing Floor 3 je dostupan za PC, PS5 i Xbox Series X/S
Autor: Igor TotiÄ
Igru ustupio: Iris Mega
Pratite nas na naŔoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se naŔoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
Pretplatite se na Play! Newsletter
* indicates required
Email Address *
The post Štuc, zombi, Ŕtuc: Killing Floor 3 recenzija appeared first on PLAY!.
ProÄitajte kompletan Älanak na PLAY! sajtu