All Activity
- Past hour
-
Nove majice su vrh u svakom smislu, i kvalitet i kroj - da ne bude da nisam javio š
-
Pitov f1 nije baziran ni na cemu istinitom ? Pa cemu onda film, pored tolike istorije i desavanja Od pobrojanih, dodato bih mini seriju Senna - 2024, koja je ispala odlicno iako glavni glumac ne lici ni na komsiju legende, pa ako vam to nije dilbrejker pogledajte
-
i ja poceh pre par dana, nisam mogao dalje od prve ep
-
Erik Bana u seriji Untamed - preskoÄiti iako je inicijalni zaplet solidan - plitko razvuÄeno predvidivo, popunjeno dramskim porodiÄnim zapletima koje ne znam ko voli da gleda (žene valjda) Å ta se desilo ovom tipu koji je solidan glumac, da zavrÅ”i na ovako jeftinim serijicama nemam pojma
- Today
-
ah ti stari dobri dani kad krene da se kaÄi na 33.6 pa ne može pa ga "obori" pa proba 28.0 pa neÄe ni to pa 14.4 i onda se nadam da Äe to uspeti jer 9600 je baÅ” jadno :))
-
ovo navodno kod nas zapravo postoji, osim ako nisam loÅ”e proÄitao Å”ta si linkovao, ali ako je regulacija semafora u skladu sa koliÄinom saobraÄaja, onda bi to kao trebalo da veÄ imamo. evo vest iz februara koju naÄoh na guglu: Sistem pametnih semafora instaliran je na Novom Beogradu, u Zemunu i centralnim gradskim opÅ”tinama, a plan Sekretarijata za saobraÄaj je da se u narednom periodu to uradi i u ostalim opÅ”tinama. Iako pomalo neverovatno zvuÄi da taj sistem prikuplja informacije na svakih pet minuta i prilagoÄava se situaciji u saobraÄaju, struÄnjaci tvrde da je to jedno od reÅ”enja za saobraÄajne gužve u gradu. Ako na prilazu raskrsnici ima viÅ”e vozila, zeleno svetlo trajaÄe duže, dok Äe svetlo na semaforu za peÅ”ake ostati crveno sve dok neko od peÅ”aka ne priÄe i ne pritisne taster na stubu semafora. āOni se obiÄno pozicioniraju u zonama ispred zaustavne linije i na nekih 30 do 40 metara ispred zaustavne linije. Oni pomažu ovom sistemu u vidu prikupljanja tih informacija o saobraÄajnom optereÄenju u realnom vremenuā, objaÅ”njava Dejan VeliÄkoviÄ iz Sekretarijata za javni prevoz. Na semaforu kod Vukovog spomenika vrlo brzo ukljuÄuje se zeleno svetlo. Sistem je napravljen tako da se u svakom trenutku prilagoÄava saobraÄajnim gužvama. āAko povežemo viÅ”e raskrsnica sa takvim semaforom onda Äemo dobiti da oni pravci koji su popriliÄno optereÄeni da imaju veÄe zeleno svetlo i imaju brže pražnjenje. UsklaÄuje se sa peÅ”acima i sa vozilima iz svih pravacaā, naglasio je Milan BožoviÄ, struÄnjak za bezbednost saobraÄaja. Ja doduÅ”e iskreno nisam primetio da ovaj kod Vuka radi ikako drugaÄije, ali imam jedan semafor blizu UstaniÄke na koji izlazim i on rendom drži crveno od minut-dva do jedno deset minuta :))) ne znam po kom kljuÄu ali bukvalno ume da te drži da ti veÄ postane sumnjivo da se pokvario :)) svi mi manje viÅ”e vozimo po Å”ablonu u poznatim okruženjima, mislim da je to i u prirodi. to ne opravdava da kreneÅ” na crveno niti Äe ikada, ali dovodi te do toga da praviÅ” neke spojnice u fazonu aha da ovo zeleno i ono sledeÄe su talas ako vozim 40 ali ako vozim 30 onda nisu. ako je talas ako voziÅ” 150 u gradu ofc ne treba to da radiÅ”. isto tako imaÅ” raskrsnice gde se navikneÅ” da iz suprotnog idu u isto vreme kad i ti ili pak ne krenu odmah, Å”to opet ne znaÄi da ÄeÅ” kao muva bez glave da kreneÅ” na zeleno jer vizuelno oceniÅ” da li vozilo prekoputa stoji ili je krenulo, ali može da te zabaguje u sekundi kad promene kako rade. ja imam neki semafor blizu na kojem mogu i levo ili pravo, manje-viÅ”e mi je sve jedno i onda pri prilasku vidim stanje gužve ili koji je od ta dva otvoren pa idem na njega. Taj menjaju mislim na nedeljnom nivou. Nekad u isto vreme otvara oba i levo i pravo, nekad levo pa 30 sekundu kasnije pravo, nekad pravo stalno otvara ovo levo jednom u pet godina, neko se dobro zeza u tom kontrolom centru!
-
aa my bad :d, istriggerovah se u sekundi!
-
hah a komentari ispod klipa su pobeda š
-
@Zwerko Hvala za opÅ”iriniji info, NHF, pretpostavio sam da Äim "pamtiÅ” Å”ablone", da pokuÅ”avaÅ” i da ih (zlo)upotrebiÅ” da stigneÅ” negde 2.5sec ranije, kao neki :D @mladenq ne, naravno da vozaÄi ne treba da modeluju niÅ”ta, mislio sam da postoje neki inženjeri Å”ta-veÄ koji to prate i povremeno menjaju i optimizuju, pa je i zbog toga duplo gori taj "mindset" pamÄenja raskrsnica i iskoriÅ”Äavanja. :) Meni je diskusija baÅ” ok legla, ko je veÄ pokrenuo, jer meni zaista, iskreno, nije ni na kraj pameti bilo Å”ta mu bi da krene na crveno, dok neko nije kobjasnio da mora biti da je upamtio koliko je dugo svima crveno baÅ” na tom semaforu, pa hteo da iskoristi. I trigeorvalo me to, oÄigeldno :D
-
pa nema sta da pratis i modelujes, samo treba da ne budes kompletni imbecil i da ne prolazis kroz crveno presmesna mi ova diskusija, kao ae da rascivijamo zasto li je mogao da prodje kroz crveno!? pa jer je imbecil prve klase
-
Apsolutno nikada nisam krenuo ranije (doduÅ”e ima batica koji to rade), nego samo komentariÅ”em koliko oni to random menjaju da ne postoji Å”ansa da bih se igde igrao sa time da znam kako radi semafor i opuÅ”teno krenem 2-3 sekunde ranije kao Golf sa snimka. Ali to je zapravo jako dobra stvar, i to Å”to je kinesko ne mora da znaÄi da je loÅ”ije. Problem u Beogradu je Å”to se semafori podeÅ”avaju preko "elektro ormana" koji stoje u ÄoÅ”ku svake raskrsnice i kad jedan crkne to se reÅ”ava tako Å”to doÄe kombi Beograd puta i lik sa Å”rafcigerom izaÄe i namesti ponovo manuelne tajmere. Å to nije straÅ”no kad crkne jedan semafor, ali kad bude neka jaÄa oluja deÅ”ava se da po nekoliko dana ne mogu da nameste semafore u velikim ulicama, tipa Jurija Gagarina. A zeleni talas im se malo malo pa sjebe jer se desio neki bag tipa jedan semafor ispao sa struje pa onda se Äeka da oni opet doÄu da nameste. Da ne priÄam Å”to bi ovo bilo izuzetno korisno na velikim raskrsnicama tipa Autokomanda, Slavija ili sada i novi kružni tok kod Brankovog gde redovno stavljaju policajca da reguliÅ”e saobraÄaj da bi se uopÅ”te moglo prolaziti a to bi moglo da se radi iz jednog jedinog centra za ceo grad. Mislim da sam nekoliko puta ovde napominjao primer Supermena 3 kada crnja hakuje semafore na raskrsnici da bi napravio haos. Taj film je sada star 42 godine a mi to i dalje nemamo ni da može da se hakuje š
-
A prosto gledati svoj semafor i Äekati i poÅ”tovati svoj signal da kreneÅ” je previÅ”e cimanja, a? :D Ti razumeÅ” da neminovno dolazi ovakvo neÅ”to i nama, samo loÅ”ije i kinesko verovatno? https://ladot.lacity.gov/projects/transportation-technology/atsac
-
Ja nizaÅ”ta nikad u gejmingu nisam lobirao š a ako imam neki kontakt sa SGA to je samo kad me nateraju nekim glupim argumentima, ali se maksimalno trudim da izbegnem, baÅ” Äudna organizacija.
-
Ja imam jedan takav u VojvoÄanskoj ulici koji moram da proÄem nekoliko puta dnevno. I izgleda da su u toku neki saobraÄajni eksperimenti na njemu jer ga na nedelju-dve dana menjaju, te prvo ide skretanje pa onda ovi iz suprotnog smera, te ide na kraju, te ide zajedno zeleno sa ovima Å”to idu pravo u istom smeru, te ide na kraju tog talasa, bukvalno me jebu u zdrav mozak svaki put kad stanem na raskrsnicu razmiÅ”ljam da li Äe se zeleno upaliti uskoro ili Äu Äekati ceo ciklus, koji je fazon 2-3 minuta jer moje to skretanje nije prioritet Å”to je i logiÄno, ali nek se smisle viÅ”e!
-
ali "piÄka ti materina" na poÄetku klipa je genijalno :)) u fazonu "samo mi ovo treba na ovom letu hteo sam na miru da odremam i doÄem kuÄi" :)) i Osoblje easyJet-a je obuÄeno da proceni sve situacije i brzo i adekvatno reaguje kako bi se osigurala bezbednost leta i ostalih putnika u svakom trenutku", naveli su iz avio-kompanije. odliÄna reakcija osoblja easyjeta!
-
Hm, ali zapravo nije privatni: OsnivaÄ su SkupÅ”tina grada i Bratislav PetkoviÄ, u smislu Grad je verovatno dao prostor (dok viÅ”e nije, lol) a on je dao kolekciju automobila. SliÄno kao Å”to su u Zoo vrtu neke životinje bile vlasniÅ”tvo Vuka BojoviÄa, danas pretpostavljam nekih njegovih naslednika. Plus je realno da je Bratislav popriliÄno povezan u državi s obzirom da je bio i ministar š Ali generalno gledano ne bi to trebalo da bude problem jer imaÅ” neko udruženje graÄana (ili u ovom sluÄaju jednog graÄanina koji je glavni u tom muzeju) koji se razume u tematiku i može da proceni Å”ta realno treba da se prihvati kao oldtajmer. Ako bi funkcionisalo kako treba to je sasvim ok umesto da država plaÄa neke "struÄnjake" koji Äe znati Å”ta je oldtajmer a Å”ta je samo gomila smeÄa. Kao Å”to ti je na primer Auto Moto Savez Srbije zapravo udruženje graÄana a raspolaže tolikim autoritetom i kod države i svega...
-
https://www.b92.net/info/drustvo/149967/putnik-u-avionu-urlao-da-ima-bombu-i-alahu-akbar-savladao-ga-srbin-snimak-je-strasan-video/vest https://www.instagram.com/reel/DMn_BkbsEg3/?utm_source=ig_embed
-
Ivini, podrazumenvani režim mi je komunikacija sa tipovima debila koji stvarno nalaze neku vrstu opravdanja u takvom rezonovanju, zaboravio sam na trenutak gde sam :D Skroz mi je logiÄna stvar, bar za Beograd, da postoje ljudi koji prate i modeluju kojeÅ”ta i traže i Å”teluju optimalnije tajminge da se smanje zaguÅ”enja, i da promene budu ÄeÅ”Äe nego u manjim mestima. I sad imaÅ” to, imaÅ” Å”ansu da naleti debil koji isto kao ti "zna", i opet ideÅ”... Fascinantno.
-
a 'de se sad uopÅ”te ide kad su zatvorili taj muzej automobila? plus mi je skroz trip da muzej automobila kao realno privatni muzej ima takav dil sa državom da on daje potvrde za approval uvoza š drago mi je sa jedne strane jer taj lik Å”to to drži je fan kola ofc i ima smisla, ali opet neobiÄna praksa.
-
Ja sigurno ne š Za Zwerka ne bih znao š
-
niko ne opravdava ofc, Äisto priÄamo o tome kako je uopÅ”te doÅ”lo do ovoga. jer razloga da ovaj u golfu krene na crveno nije bilo, ofc sad smo saznali da je najverovatnije lokalac koji zna da se ovima ugasilo zeleno. e sad zaÅ”to bi on krenuo tih 2 sec ranije na crveno da bi stigao negde drugo je pitanje. Å”to se tiÄe semafora, inaÄe menjaju ih Äesto po gradu i onda i samog sebe zateknem da me iznenadi posebno u ulicama gde skreÄeÅ” levo i ti imaÅ” strelicu/semafor za levo a iz suprotnog smera idu pravo. i sad semafor je "do juÄe" bio takav da prvo pusti ove Å”to idu levo pa posle 10 sec npr pusti ove iz kontra smera pravo, i onda ga promene da idu oba u isto vreme. naravno pogledaÅ” pa vidiÅ” da su i oni krenuli ka tebi pa ne ideÅ” levo, ali verovatno sliÄan sluÄaj i ovde gde prosto "znaju" semafor.
-
Pa to Å”to "misle da" znaju kako "puÅ”ta" semafor je samo objaÅ”njenje logike iza ovakvog proletanja/kretanja na crveno, ne i opravdanje postupka. Pitanje je da li je ovo samo astronomska sluÄajnost, ili je koliÄina likova koji voze po tim nekim "preÄica" logikama toliko velika da je ovo na pragu da bude normalna pojava :o ? Mene brine da je drugo... Mislim, ok, "znaÅ” semafor", a kako znaÅ” da nije uraÄena promena/sinhronizaija juÄe, pratiÅ” li redovno u "semaforskom glasniku", imaÅ” li aplikaciju neku za to, nemam pojma, ideÅ” li u kontra smeru jednosmernom jer znaÅ” da je pre x godina bila dvosmerna (naleÄem Äesto na ove npr) :/
-
Aha cekaj ima i nastavak š
-
Äorka i fina porodiÄna traumica jbg