Jump to content

Vesti


brue

Recommended Posts

da ne zaboravimo da bi trebao da se pojavi i zvanicni nastavak jos jedne legende koji je u razvoju vec 3 godine

sve to na gomilu (age 4, homeworld 3, company of heroes 3, jagged alliance 3)  -  i ja mogu u penziju 😄

neko je postovao detalje zapazene iz trejlera

Spoiler

 

Some analysis of gameplay scenes

1:05 Spend AP to increase accuracy (like JA2) but hit chance % not displayed?

1:05 Only enemy's general condition displayed, not HP (like JA2)

1:05 Timer on top. Not clear what it means.

1:05 Choose unit stances (stand, crouch, prone)

1:06 Aim at different body parts. Impact to hit % not clear.

1:07 Bullet penetration.

1:08 Banter between units (not voiced yet).

1:18 Decapitation

1:20 Modern Xcom-style cover UI is not displayed on field (so like JA2 and OG Xcom)

1:24 Enemies can attack multiple times per turn

1:24 Cone-based overwatch. Unclear if it covers across z levels.

1:29 Square grid (so not grid-less like Gears Tactics)

1:31 Bating overwatch triggers

1:38 Mini-objectives for units

1:38 "Mishap chance" shown for enemy units. Unclear what this means but interesting.

1:41 Building and prop destruction

1:41 Massive gore

1:47 Objects in the field can be looted

1:50 Weapons are customizable, have extensive stat modifiers and will need repairs

1:50 various shooting options: single, burst, auto, distract (ala Gears Tactics to remove overwatch I guess), dual, mobile shot

1:58 Area-of-effect attacks (mortar). It's telegraphed so units can move away to safety

2:11 Armor can broken mid-mission

2:13 Enemy turns can be hidden. 

2:28 Dynamic world map ala JA2, showing friendly and enemy squads and points of interest.

 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Čitao sam neki intervju sa JA3 devovima, cela filozofija im je da pobegnu od X-Comovog šahovskog pristupa (25% cover, stani dva polja dalje za flanking bonus, približavaj se dok ne dobiješ 95% šansu za pogodak, itd.)

Na papiru mi se sviđa ideja, jer mi je JA (pogotovu JA2 ekspanzija) uvek bio trening za živce, gde stvari uvek pođu naopako na način na koji nisam očekivao.

@G!!! zaboravio si i spiritualni nastavak C&C da pomeneš 🙂

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2022 at 1:20 PM, Jose Jimenez said:

Čitao sam neki intervju sa JA3 devovima, cela filozofija im je da pobegnu od X-Comovog šahovskog pristupa (25% cover, stani dva polja dalje za flanking bonus, približavaj se dok ne dobiješ 95% šansu za pogodak, itd.)

Na papiru mi se sviđa ideja, jer mi je JA (pogotovu JA2 ekspanzija) uvek bio trening za živce, gde stvari uvek pođu naopako na način na koji nisam očekivao.

@G!!! zaboravio si i spiritualni nastavak C&C da pomeneš 🙂

koriste identican sistem takticke borbe. cak su im i ikone iste 😄 

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2022 at 1:20 PM, Jose Jimenez said:

@G!!! zaboravio si i spiritualni nastavak C&C da pomeneš 🙂

Cepao sam malo sad Tempest Rising i mogu vam reći da je veoma zanimljiv. Dobro to šljaka, mada su sad spremne samo dve frakcije, treća nije i naravno jedinice, balans itd sve je to još u "alfi".

Igrom slučaja ga izdaje 3DR pa sam imao nešto veći info, ali definitivno deluje veoma zabavno, za sve koji su iz tog perioda kad je C&C žario i palio 🙂

On 9/8/2022 at 1:13 PM, G!!! said:

da ne zaboravimo da bi trebao da se pojavi i zvanicni nastavak jos jedne legende koji je u razvoju vec 3 godine

 

Jagged sam igrao ali sam uvek imao neki love hate odnos sa igrom 🙂 Ne znam kako bih opisao, suviše me nervirala nekad, nevezano za to da li mi ide ili ne 🙂

Link to comment
Share on other sites

On 9/11/2022 at 5:28 AM, oddball said:

koriste identican sistem takticke borbe. cak su im i ikone iste 😄 

Zato mi je Phoenix Point zanimljiv: umesto RNG stavili su realnu balistiku - vidiš konus u kom će oružje opaliti, i zajedno sa penetracijom projektila dobijaju se zanimljive situacije gde sam npr. ručnim topom pucao na slepo i pogodio protivnika kroz dva zida, ili sam raspalio rafal po poljani i otkrio cloakovanu jedinicu.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, oddball said:

@Jose Jimenez da li se secas mehanike prvog dela X-COM-a? 🙂

Da, RNG pakao 😄 Xenonauts je izašao pre nekoliko godina, imali su istu mehaniku.

Uzmeš lika koji je loš strelac, priđeš vanzemaljcu, opališ rafal i gledaš kako pogađa plafon, svoje stopalo, kolegu koji stoji levo od tebe.

Ima čak i cela strana posvećena X-Com RNG 😄

https://www.ufopaedia.org/index.php/Murphy's_Laws_(X-COM)

  • Haha (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2022 at 1:20 PM, Jose Jimenez said:

Na papiru mi se sviđa ideja, jer mi je JA (pogotovu JA2 ekspanzija) uvek bio trening za živce, gde stvari uvek pođu naopako na način na koji nisam očekivao.

@G!!! zaboravio si i spiritualni nastavak C&C da pomeneš 🙂

meni je JA2 bio i ostao u top 5 ikada 🙂

On 9/11/2022 at 5:28 AM, oddball said:

koriste identican sistem takticke borbe. cak su im i ikone iste 😄 

bar AP sistem nije iz ovog novog xcom-a, a ima dosta detalja koji fale iz ja2, budjavi overwatch je opet nasao mesto i ovde, i kilava balistika koja je zapravo bila pola dozivljaja u ja2, mada developeri kazu da razvijaju balistiku u kojoj se proracunava svaki ispaljen metak, video iz trejlera to ne predstavlja tako (burst salvo koji leti laserski precizno u neprijatelja, i onda samo neki od njih zapravo prodje kao registrovan pogodak je ono do jaja bezvz)

ako do sada nisu naucili da ljudi zele JA2 iskustvo, logicno, sa svim finim detaljima koji su omogucili laku izvedbu dok se bavis razmisljanjem o sitnim taktickim detaljima a ne kliktanjem po inventaru dok koristis bangavi konzolaski UI onda stvarno ne znam zasto i pokusavaju. Na stranu sto deluje solidno na prvi pogled, kada se udubis deluje previse nubovski ala xcom. Doduse developeri se kunu da ce da prave otklon od xcom-a (sto je sustinski jako tesko obzirom na uspeh te igre)

mada, ako sam nesto do sada naucio je da se ne nadam nicem dobro za buduce JA naslove, pa ce to tako biti i ovde, bar dok se neki detalji ne pojasne

On 9/8/2022 at 1:20 PM, Jose Jimenez said:

@G!!! zaboravio si i spiritualni nastavak C&C da pomeneš 🙂

i zaboravio sam, mada c&c nikada nisam shvatao kao ozbiljnu igru u sustini 😄

On 9/15/2022 at 2:41 PM, Jose Jimenez said:

Ima čak i cela strana posvećena X-Com RNG 😄

https://www.ufopaedia.org/index.php/Murphy's_Laws_(X-COM)

hehe ismejao sam se pravo 😄

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
12 hours ago, Dule_smor said:

Ne vidim AoE 4 topic, pa ajd ovde par pitanja. Da li je ralno da nisu ubaciji Vizantiju kao frakciju? I gde se jebeno iskljucuje onaj iritatnti glas koji obavestava za svaki buttopn u meniju sta je, ne videh u sound setinzima opciju?

nisam igrao ali na prvu to meni zvuči kao neki accesibility function imho, ja bih gledao u opcijama gde se podešava ako ima nešto za daltoniste, lakše kontrole itd tu bih potražio i taj announcement voice. zvuči kao ono iz wina kad čita sve opcije menija.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...