Jump to content

vesti


Guest

Recommended Posts

NAJLEPSHI

bilo je mnogo modela u ovoj kategoriji, ali recimo da je Alfa Romeo Giulietta najlepsa!

рецимо да није...

мада, из лошег си га угла снимио.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rukovodstvo nemačkog automobilskog giganta "Folksvagen" (Volkswagen - VW) je nezadovoljno zbog sve agresivnije konkurencije koju njegovim vozilima pravi češka "Škoda", koja je inače sastavni deo koncerna VW.

Prema pisanju nemačkog nedeljnika "Špigel", to je i jedan od razloga što pedesetdevetogodišnji direktor "Škode" Rajnhard Jung (Reinhard) odlazi "u penziju".

Nemački koncern je 1991. godine kupio "Škodu" sa ciljem da za "Folksvagen" proizvodi cenovno dostupnija vozila niže klase.

Umesto toga "Škoda" sada i svojim luksuznim modelom ozbiljno konkuriše vodećem "folksvagenovom" modelu u srednjoj klasi - "pasatu".

Dvoboji firminih rivala - "pola" i "fabije", "golfa" i "oktavije" dostigao je vrhunac u međusobnoj konkurenciji "pasata" i škodinog "superba", pri čemu u nekim slučajevima "Škoda" pobeđuje svog nemačkog rivala, konstatuje "Špigel". Predsednik upravnog odbora "Folksvagena" Martin Vinterkorn (Winterkorn) se, prema nedeljniku, naljutio, kada je uticajni auto magazin "Auto Bild" objavio uporedni test, koji je "škodu superb" stavio ispred "folksvagen pasata". "Jednostavno dobijate za svoje pare mnogo više opreme i više prostora", ocenio je "Auto Bild". Urednici čaosopisa su, takođe, utvrdili da postoji "jedva neka" razlika u kvalitetu, a "škoda" je u Nemačkoj nekoliko hiljada evra jeftinija. "Škoda auto", ipak, više ne ostvaruje takav profit koji bi, prema "Špigelu" mogao da kompenzuje gubitak "Folksvagena".

Prošla su vremena, kako se ističe u tom tekstu, kada je "Škoda" svojim ogromnim profitom punila blagajne koncerna. Dok je ranije operativni profit "Škode" premašivao devet odsto prometa, za prošlu godinu je to samo 2,8 odsto.

Prodaja "Škode" je opala sa 626.000 vozila 2008. godine, na 552.000 lane. Promet je opao za 11,7 odsto, na 7,1 milijardi evra, na šta posebno utiče jačanje češke valute - krune i rast plata zaposlenih u fabrici u Mladoj Boleslavi, koji poskupljuju proizvodnju u Češkoj.

tanjug.rs

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Sadasnji Magentis na popustu kosta oko 19.000 evra.

Sada kada bi Optima dosla kod nas kostala bi 21-22k evra pa navise.

Sto se enterijera tice, za razliku od eksterijera koji je crtan u Frankfurtu, nazalost, enterijer je radjen u Kaliforniji. :/ Tako da ne ocekujte nesto lepo...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...