General Movie News Thread...

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pa strašno je što uzmeš nešto što je toliko dobro (i to napravljeno pre 30 godina), i onda ga izdrkavaš do iznemoglosti, više ne mogu ni da se prebroje "prepravke" i reizdanja originalne trilogije. Pogotovo što gomila tih dodatnih sranja samo ruinira nešto što je već embendovano u mozgu milijardi ljudi (čak i neke sitne prepravke, tipa CGI likovi umesto očiglednih lutki nekako oduzimaju duh i šarm Star Warsu po čemu je i postao popularan).

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

jebiga, njegovo je pravo da drka novije iteracije njegovih filmova, čak iako su u pitanju kultni filmovi. mislim, razumem poptuno sta želiš da kažeš, ali ne znam kako bi bilo moguće sprečiti ga :(

jedino ako bi prodaja suckovala, pa da mu se vrati iz dupeta u glavu. ali, in all likelihood, to se neće desiti,. i ja, koji sam moderate fan star wars-ova, bih kupio ovo verovatno, prosto bih prešao preko tih mini promena, dokle god ne utiču na samu priču i ne menjaju dešavanja u filmovima.

"jebiga", to je sve što imam da kažem :D

:-)

Mene iskreno cudi sto nije vise isisao star wars univerzum, mislim KOTOR, New Republic, ne da ima materijala nego zlo.

Sto se ovih promena tice, meh, mnogo su mi gore one stare promene, kad han solo nagazi dzabi na rep npr

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

Smorio je sa tim dodavanjima sranja... Josh jedan problem je kada ljudi nisu gledali SW (kao naprimer moja deca) i onda bi trebao da im pustim epizode po redu - gubi se mega momenat iz Empire Strikes Back! [:(] Secam se da je meni kao klincu ta scena kada Darth Vader kaze "I'm your father!" bila toliko mega da sam pravio facu kao Luke u filmu.

А в чем сила, брат?

The Raid

Deep in the heart of Jakarta’s slums lies an impenetrable safe house for the world’s most dangerous killers and gangsters. Until now, the run-down apartment block has been considered untouchable to even the bravest of police. Cloaked under the cover of pre-dawn darkness and silence, an elite swat team is tasked with raiding the safe house in order to take down the notorious drug lord that runs it. But when a chance encounter with a spotter blows their cover and news of their assault reaches the drug lord, the building’s lights are cut and all the exits blocked. Stranded on the sixth floor with no way out, the unit must fight their way through the city’s worst to survive their mission. Starring Indonesian martial arts sensation Iko Uwais.

nemam pojma šta je ovo, al' izgleda k'o vrhunska makljaža

Edited by Mr. Nobody

:-)

• 2 weeks later...

The Thing Red Bend Trailer:

http://my.spill.com/profiles/blogs/the-thing-red-band-trailer

Deluje pristojno zapravo, osim scene sa iskakanjem iz leda koja je previše CGI nekako.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."