Sta nas ceka u skorije vreme ...

G!!!

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Izašao patch za Alpha Protocol. Skinuli su zaštitu tako da ne treba krek. Nama treba EU verzija.

http://help.sega.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=865

- To resolve activation issues, PC copy protection has been removed.

- In Moscow during the assault of Brayko's Mansion, the player could get into a situation where a door would not be openable preventing progression through the rest of the level. This has been fixed.

- In Taipei, during the Stop the Assassination mission, the user can fall out of the world if they reload the "Exit Gardens" checkpoint. There was also a problem where if the player backtracked, part of the level might not load in properly. This has also been fixed.

- In the same mission, a problem with subtitles was corrected.

- In the museum in Rome, the game could crash when using Focused Aim to kill the NPC holding Madison in the elevator.

- Bosses could get stuck in an accelerated mode when Fury wears off.

- Chainsot was exploitable to slow time and get critical headshots without consuming its cooldown.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

bioware i ea prave igru i ti napises 'kako ih nije sramota, prodana djubrad':)

mislim, ko da rantujes kad hitler negodujuce pogleda jevreja:)

treba ocekivati valjane stvari od sitnijih timova (koji ce da crknu, isto ko sto dragstor crkne kad dodje maksi) ili iskljuciti mozak i pikati olol igre ko covek:) deset godina nisam igrao normalan rpg i pravo da vam kazem, odviko sam se od toga, sad i kad izadje nesto sto ljudi pohvale (witcher npr), nemam snage da pogledam jer su uvek vece sanse da je zapravo samo bolje od ostatka, ali ni blizu nekom normalnom etalonu...

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Odličan je Witcher. Kad gledaš momke programere i dizajnere (a ovo ne pričam sad da bi pričali jao ovaj laki je car) koji sa takvim žarom i radošću i ushićenjem pričaju o onome što prave i rade, prosto ti prenesu implus da to jednostavno ne može da bude loše. Za razliku od drugih koji nekad više nekad manje prenose svoje geek oduševljenje sopstvenim proizvodom, ali često vidiš da ga prosto rade kao posao, ono od 9 do 5 udri po kodu i to je to.

tu se moram sloziti, ali u pitanju je personal preference, meni slabije lezi taj tip rpga (da, moj stari script whine je u pitanju) :)

ali da je witcher uradjen odlicno sto se svoje nise tice, to stoji.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

kazem prodana djubrad zato sto je dragon age 1 bio vrh,a ovo lici na sareno pojednostavljeno konzolasko sranje.briga me ko pravi dok valja.

Let me tell you the tales of your life of

your love and the cut of the knife

the tireless oppression

the wisdom instilled

the desire to kill or be killed.