Jump to content

Carbage


dovlagsi

Recommended Posts

  • 2 months later...
1 hour ago, togFU said:

auuuu.... a mislio sam da ne može gore od prošle generacije 😮

istini za volju ovo je za amere, ali opet - šta je ovo? svaku generaciju više "spljeskaju" ovaj prednji deo, sledeća će da bude kao pljeskavica zgužvana.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, dovlagsi said:

Mislim da če nažalost biti ista ili vrlo slična i za nas prefinjene evropljane. 

hondu odavno ne shvatam ozbiljno osim za hondu e razume se!

ovo cr-v, hr-v, bukvalno su dizajnovi kao tojotine dizajnere da su uzeli da prave kola za šezdesetogodišnjake.

i onda kao sportski auto koji imaju bude pogačica civic koji od onakvog prvog dizajna dođe do ovoga.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, millanče said:

Upropastiše najgotivniji auto ikad, civica svemirca. I dalje bih da mi to bude sledeći auto, ako bude sereće ona generacija valjda od 2009 ili 2011 kad već kreće, ali sad me ovi noviji bacaju u bedak.

taj dizajn je imao i svoje prednosti i neke mane ali je bio baš dosta revolucionaran i definitivno "head turner" ili kako se već kaže 🙂 i onda su samo krenuli na dole 🙂

mislim da je možda taj civic već bio oko 2007-2008, nisam siguran.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Jose Jimenez said:

Rešena misterija Lakijevog omiljenog auta

 

IMG_20210706_192707.thumb.jpg.6ccc789453129f084ab75e01fec67aa8.jpg

haha, video sam ih već par puta a nikad da uspem da ufotkam! :)) hvala!

ajd' kad već nije honda može i mazda :))

18 hours ago, beba isus said:

dizajn ok, naravno da je lep, nego kolko sam skontao (gledajuci yt) a ne razumem se u tu hondu su isli bas dobri motori ... tako da ni ja se ne bih bunio da mi to bude sledeci auto 😄

ko je lep, ovaj novi ili 2007-2008? 🙂

da, to je taj i-vtec motor, to bi trebalo da je kao nešto baš dobro! 🙂 u rangu ono multijet fijatov 🙂

12 hours ago, mohr said:

Mazda ftw, steta samo sto je karavan 🙂

ma ova je odlična. mislim, i ove novije su kul ali su uzeli taj jedan dizajn i samo ga drlje već 10 godina, uz manje izmene. 

opet, možda je i to bolje nego ovako da unakaze kao honda.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Lucky said:

ko je lep, ovaj novi ili 2007-2008? 🙂

da, to je taj i-vtec motor, to bi trebalo da je kao nešto baš dobro! 🙂 u rangu ono multijet fijatov 🙂

mislim na ovu hondu 8th gen hatchback

image.png.dbe8c0a289ae4640e651b67ebbda364e.png


 znaci od tipa 2006 do 2011-2, ova novija je slicna ali previse nabudzena za moj ukus 😄

Edited by beba isus
Link to comment
Share on other sites

Jest, proverio sam, prvi "svemirac", Civic osme genracije je od 2006 do 2011, sledeći, taj nabudženiji od 2012, pa ina neki facelift posle. Šteta koliki je korak nazad ovo sad što je Civic...

Zamalo da kupim taj neki, ali bez 4k eura iole pristojan najstariji 2006-2007 svemirac nema nigde, a i da ga uzmem, taj najbolji motor 1.8 nije baš ekonomičan u gradu, a vozim 70% grad. Bilo je jako lepih dizela 2.2 za 3-3.5k ali registracija 550 eura minimum 😞 I tako pade na kraju na Yarisa, pa će sledećom prilom Honda, ali ovo baš ubedačilo kakve su sad.

Edited by millanče

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2021 at 2:32 PM, beba isus said:

mislim na ovu hondu 8th gen hatchback

image.png.dbe8c0a289ae4640e651b67ebbda364e.png


 znaci od tipa 2006 do 2011-2, ova novija je slicna ali previse nabudzena za moj ukus 😄

da, da, to je ta na koju svi mislimo.

On 7/17/2021 at 2:43 PM, millanče said:

Jest, proverio sam, prvi "svemirac", Civic osme genracije je od 2006 do 2011, sledeći, taj nabudženiji od 2012, pa ina neki facelift posle. Šteta koliki je korak nazad ovo sad što je Civic...

Zamalo da kupim taj neki, ali bez 4k eura iole pristojan najstariji 2006-2007 svemirac nema nigde, a i da ga uzmem, taj najbolji motor 1.8 nije baš ekonomičan u gradu, a vozim 70% grad. Bilo je jako lepih dizela 2.2 za 3-3.5k ali registracija 550 eura minimum 😞 I tako pade na kraju na Yarisa, pa će sledećom prilom Honda, ali ovo baš ubedačilo kakve su sad.

nema nikakvog smisla uzimati preko 2.0 zbog registracije i to čak i za starije automobile, potpuno kretenski koncept iz onog perioda "poreza na bogate" koji sam po sebi nema smisla, ali ajde sad i kao ti uzmeš auto star 15 godina i platiš 600 evra registraciju :))

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lucky said:

da, da, to je ta na koju svi mislimo.

nema nikakvog smisla uzimati preko 2.0 zbog registracije i to čak i za starije automobile, potpuno kretenski koncept iz onog perioda "poreza na bogate" koji sam po sebi nema smisla, ali ajde sad i kao ti uzmeš auto star 15 godina i platiš 600 evra registraciju :))

 

Kretenizma naše države na stranu, mislim jebote, 2200 k ubika je LUKSUZ OMG 😕 Ima neka računica da i nije loše, jer baš sam "uradio domaći" i informisao se koliko je moguće pre kupovine prvog Japanca. Na Pimeru Civica 2006. bez 4k eura pristojnog 1.4 ili 1.8 u nekoj basic opremi nisi mogao ni da pipneš, a 2.2 dizel sa perverzijama tipa kože, panorame itd "lako" za oko 3000 eura. Znači ok, daješ 250 eura više godišnje na registraciju ,ali ga platiš 1000 eura manje i dobiješ sa boljom opremom.

Ono gde je ta računica pala u vodu je činjenica da se radi o 15+ godina starom 2.2 dizel koji je "kao fol" prešao 200k, a u stvari ko zna koliko, a održavanje i popravke tih jačih i ekskluzivnijih motora mogu da budu dodatno skuplje i komplikovane i ima manje majsotra koji se u takve strvari "razumu". Možda pri kupovini 5-10 godina starog Civica ili nekog Citroena sa realnih 140k km, recimo, ima logike uzeti 2.2 ili jaču verziju za 1000 do 1500 manje eura u startu i u boljoj opremi, pa posle to "otplatiti" kroz skuplju registraciju. A da je država debil, debil je, da i zatvorim sa time 😄

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je država debil, kako na tu stranu gde je sve preko 2.000 kubika problem, ma koliko staro bilo, tako i obrnuto. Pa imaš situaciju da ljudi koji imaju nove automobile sa tipa 1.0 motorom, što može da bude i Octavia od 25k evra plaćaju porez tipa par stotina dinara više od onog što vozi Juga starog 30 godina :)

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, millanče said:

Kretenizma naše države na stranu, mislim jebote, 2200 k ubika je LUKSUZ OMG 😕 Ima neka računica da i nije loše, jer baš sam "uradio domaći" i informisao se koliko je moguće pre kupovine prvog Japanca. Na Pimeru Civica 2006. bez 4k eura pristojnog 1.4 ili 1.8 u nekoj basic opremi nisi mogao ni da pipneš, a 2.2 dizel sa perverzijama tipa kože, panorame itd "lako" za oko 3000 eura. Znači ok, daješ 250 eura više godišnje na registraciju ,ali ga platiš 1000 eura manje i dobiješ sa boljom opremom.

imam sličnu situaciju sa akordom - ovi 2.0 drže cenu više nego 2.2 dizel ili 2.4 types samo zato što za auto iz 2007-2008 tebi neko traži 600e za registraciju u 2021 :))

13 minutes ago, Zwerko said:

Naravno da je država debil, kako na tu stranu gde je sve preko 2.000 kubika problem, ma koliko staro bilo, tako i obrnuto. Pa imaš situaciju da ljudi koji imaju nove automobile sa tipa 1.0 motorom, što može da bude i Octavia od 25k evra plaćaju porez tipa par stotina dinara više od onog što vozi Juga starog 30 godina 🙂

mislim da čak i zakon o old-timerima i dalje nije promenjen od kad je donet, pa su oldtimeri i dalje stariji od tih 1972 🙂

Link to comment
Share on other sites

Da je samo kod nas to sa registracijom i zapreminom.. U Turskoj, koja ima fabrike 4 proizvodjaca automobila, postoji odredba po kojoj je registracija do 1600 kubika neka normalna suma, a preko raste ne-znam koliko puta. Posledica je da je 96% svih automobila u drzavi sa motorima do 1600 kubika. https://www.globalfleet.com/en/wikifleet/turkey

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, millanče said:

Da parafraziram navodnu izjavu Marije Antoanete:

"Ako nemaju za registraciju auta od 2200 kubika, neka svi voze Mazde RX7 i RX8" 😄

ovo je legit izjava, pisalo na kuriru!

41 minutes ago, mikser said:

Da je samo kod nas to sa registracijom i zapreminom.. U Turskoj, koja ima fabrike 4 proizvodjaca automobila, postoji odredba po kojoj je registracija do 1600 kubika neka normalna suma, a preko raste ne-znam koliko puta. Posledica je da je 96% svih automobila u drzavi sa motorima do 1600 kubika. https://www.globalfleet.com/en/wikifleet/turkey

mislim da je ovako i u kini, rekao bih da je zbog toga i ubrzan razvoj 1.0 turbo motora, mada je tu @dovlagsi pozvaniji da komentariše 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...