Jump to content

Carbage


dovlagsi

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

nisi ako nisi menjao boju i tako te stvari, mada je pitanje koliko možeš da izmeniš auto pre nego što mora na nekakav poseban tehnički koji važi za te ručno pravljene automobile.

Link to comment
Share on other sites

Pričam iz ugla što "dovodim pandura u zabludu". Recimo projurim kroz crveno sa svojim "audijem" i on kao zove centralu i kao "crni audi a3, nisam video tablice ali BG 878 xxx" i oni lupe search i ne dobiju ništa, jer se ja vodim kao fiat uno BG 878 123.

Link to comment
Share on other sites

U Poljskoj i kod nas moze :) Realno mozes i boju da promenis, samo odes na vanredni tehnicki i oni ti ukucaju novu boju u sabracajnu, platis neku taksu 200-300 din i super si. Moj drugar jedan ovde tako svake godine menja boju svoje Ibice. :) A da ne pricamo ovi sad sto rade folije za kola, imas belog Punta i odradis ga u crno-mat, no frx. :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Kapiram da to nije neki problem, oni kad im nešto treba daju opis kako bi našli kola, bitno im je našta liči, a ne šta je u stvari :) Mada jeste problem s ovima što rade tunning i sl, ima nekih koji se baš dosta izmene, ali fakat upadaju u oči svakako :)

A kad neko uradi ovako nešto? Adventador za 10k dolara? :)

Kineski frizer napravio Aventadora

Jedan kineski frizer i brica iz Kunminga uzeo je auto-delove u svoje ruke i napravio Lamborghini Aventadora. Izgleda da Kinezi baš vole da kopiraju.

Vlasnik frizerskog salona u Kunmingu u Yunnan provinciji bio je toliko impresiran novim Lambom da je rešio da jednog napravi za sebe.

Njegova kreacija zasniva se na modelu Nissan Cefiro iz 1995. godine.

Međutim, iako je Kinez uspeo skoro potpuno da prekopira linije Aventadora, ispod haube njegovog dela nije se našao V10 motor sa 700 KS, već turbopunjeni dvolitarski šestocilindrični motor smešten napred koji je prerađen tako da razvija 400 KS.

Nedostatak ugljeničnih vlakana rešio je upotrebom manje lakih, ali podjednako čvrstih materijala.

Ponosni vlasnik radio je 12 dana na svom automobilu iz snova i ceo proces koštao ga je 90.000 yuana, odnosno oko 9.800 evra. Inače, pravi Aventador košta 255.000 evra bez poreza i ostalih dažbina.

Ipak, ostalo je još posla na kvazi-Aventadoru: trebalo bi ga prefarbati, ugraditi mu svetla, stakla i, onda, pronaći način da postane legalno vozilo na običnim putevima.

4205946384dd3acc3a987b355736492_orig.jpg

3571332734dd3acc303067636917538_orig.jpg

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...