Jump to content

Nashi vozovi


Recommended Posts

Naravno da ima veze, poginula deca ne mogu da se vrate, ali govna koja su to dozvolila mogu da se kazne na odgovarajuci nacin. GOVNA!!!

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ovo je strasna stvar, moje saucesce nastradalima.

Eto ovo je slika SCG, prava slika i prilika, sve je u stanju raspada i niko ne vodi ni o cemu racuna.

Vozac je rekao da kocnice nisu bile ispravne, ali ako je vec to primetio i ranije trebao je da zaustavi voz i da prekine put a ne da nastavi put i ugrozi i sebe i putnike.

Odgovorna je drzava za ovo sto nista nije uradila po tom pitanju, ne moze da se desi ovakva katastrofa odjednom, imali su oni sigurno izvestaj kakva je pruga, kakav je voz i sve, a ako nisu to nije opravdanje uopste jer su trebali da ga imaju.

Videcemo ko ce na kraju biti odgovoran...

SCJP.png
Link to comment
Share on other sites

Upravo sam saznao od jednog terazijskog Crnogorca da su "Željeznice Crne Gore" pre nekoliko meseci DONIRALE par STOTINA HILJADA EVRA Pokretu za nezavisnu Crnu Goru!

Pitam se da li bi više od 40 ljudi izgubilo svoje živote da su te pare potrošene, ako ne za održavanje tih vozova, a ono bar za lobotomiju par članova crnogorske mafijaške vlasti...

Evo i linka:

http://voanews.com/serbian/2005-06-28-voa9.cfm

Mislim da se za "donatore" izuzetno retko postavlja, ako se ikad i postavilo ovo pitanje: gde će vam duša?

This post has been edited by Klinac Balavac

Link to comment
Share on other sites

Poslednja vest: 41 osoba poginula, a 189 povredjenih, od kojih mnogi teshko. Josh 2 putnika su zarobljena u vozu, i spasioci pokushavaju da dodju do njih.

Nadlezni daju ostavke na sve strane. Kao da ce to neshto da promeni.

TUGA!!!

Code Realms

Evo je, bice nevolje...

Unutar svake normalne osobe postoji ludak koji se bori da izbije na povrsinu. Niko ne poludi brze od potpuno normalne osobe.

One... Two... Freddy's coming for you...

Three... Four... Better lock the door...

Five... Six... Grab a crucifix...

Seven... Eight... Gonna stay up late...

Nine... Ten... Never sleep again!!!

Link to comment
Share on other sites

Prvo da odgovaraju pa ce onda u svakom slucaju dobiti otkaz. I da mogu samo da rovare po kontejnerima do kraja zivota jebem im mater usranu.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Posebno me je zacudila vest koja je isla na kajronu...da je akcija spasavanja prekinuta zbog mraka i jakog sjevernog vjetra...?????

WTF.

Jel treba da svane rujna zora da bi junacine spasavale ljude??

Kad svercuju ne smeta im ni mrak ni jak sjeverac.

Ova zemlja tone sve nize i nize.

Link to comment
Share on other sites

pazite to jeste katastrofa ali to nije nasa odgovornost, ja putujem vozom dva puta nedeljno i mnogo je prijatnije nego busom, sto se tice zeleznice, pruga od beograda ka zagrebu(i sremskoj mitrovici gde ja putujem) je remontirana, odnosno umesto sat i 45 minuta koliko mi treba od sm-a do bg-a, od bg-a do sm-a mi treba sat i 15tak minuta, nedavno je remontirana i pruga na relaciji bg-ns, znam jer sam isao kod ortaka u ns i morao sam da pljunem 400 dinara za jebeni bus jer se pruga remontirala.

da su vozovi ocajni to stoji, brzi vozovi su ok, ali ovi putnicki... plac majke bozije

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

Link to comment
Share on other sites

кажу да су извадили синоћ све преживеле, остали су само мртви да их скупе јутрос. ако су неког који је био жив оставили синоћ, неко би ми одговарао за убиство. неко и овако мора да одговара за убиство.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Није ипак у реду да причамо сад о одговорности али је највише одговорна Железница Црне Горе за овај случај, посебно поводом давања оних пара за плаћеничке и издајничке кампање.

Кад треба да се плаћају издајници онда има пара а кад треба да се обезбеди становништво и основне ствари онда пара нема, ово је катастрофа, овакве свињарије могу само код нас да се десе.

Толико о демократској власти код нас.

SCJP.png
Link to comment
Share on other sites

tuga...

najgore sto je neki glavni baja za zeleznicu u Crnoj Gori odmah dao ostavku...pa picka ti materina,ako nemas muda da izadjes i kazes da si kriv sto nisi odrzavao zeleznicu,koji si kurac privhatio duznost...to vazi za sve politicare,bezanje od odgovornosti...

ali deca... :(

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

...ma i da je jos njih prezivelo.... ko bi mogao po ovom mrazu da doceka novi dan jbt...

...NEGO....znate o cemu ja razmisljam BASH CESTO ? Al iskreno... KADA CE (a hoce sigurno)

se desiti da na vestima jave kako se neki od nasih AVIONA SRUSHIO NEGDE!? Zasto

ovo pitam? Zato sto mi deluje da je nasa avio kompanija imala LUDACKU SRECU da im se

do sada to ne desi, jer svi znamo da nam ni avioni nisu u nista boljem stanju nego vozovi,

a jos se iz JAT-a konstantno kurche na kartu "ma nama to NE MOZE da se desi, mi

smo JAT bre, alo..." !!! Ono, ako ste se skoro vozili JAT-om, znate o cemu pricham...

Eto, znaci, da li ce se i tu cekati da neki od njih padne, pa onda da se napada drzava i da

se naruci posten nov jebeni avion ili ce biti sve po starom...?

Edited by nigger

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

Jel treba da svane rujna zora da bi junacine spasavale ljude??

Kad svercuju ne smeta im ni mrak ni jak sjeverac.

Ako izuzmemo ove sto su debili pa su dozvolili tako nesto uopste i dogodi, to da su prekinuli spasavanje do jutra i nije toliko nelogicno. Naime koliko sam ja skapirao prvo ide pad od 50m gde su se vagoni zaustavili, a onda ide litica od 100m do Morace. Posto su se svi vagoni zaustavili na toj prvoj litici, onda je samo moguce da je neko ispao i pao tih 100m, sto mu ne daje neku bas verovatnocu da je preziveo. Sa druge strane morali bi odatle da ih vade helikopterima, a spustati se nasim prosecnim helikopterom u kanjon nocu i po jakom vetru je veri bed za prezivljavanje tog helikoptera, kamoli za vadjenje nastradalih. To je kako sam ja skapirao, moguce da je postojao i neki drugi nacin, ali ja za njega ne znam.

Ono, ako ste se skoro vozili JAT-om, znate o cemu pricham...

Eto, znaci, da li ce se i tu cekati da neki od njih padne, pa onda da se napada drzava i da

se naruci posten nov jebeni avion ili ce biti sve po starom...?

To sa JAT-om stoji, ono avioni su krpljeni s konca i konopca. Da li ce da naruce novi avion, nece. Ono sto bi ipak mogli da urade jeste da ih posalju negde na krsten remont. Jos tragicnije je sto sam cuo od lika koji radi u JAT-u da posle ovih svih strajkova i to kad su ih zezali za platu su svi kvalitetni mehanicari, sa godinama iskustva, otisli da rade za strane kompanije, a svi kvalitetni nasi piloti sada lete za Kamerun, Maroko i sl.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Da mi je samo znati kada je taj voz poslednji put bio remontovan i kako se oseca inspektor zeleznice koji je potpisao taj pregled. U drevnoj mesopotamiji je postojao obichaj da se arhitekta, kome se srushi kuca koju je nekome radio, ubije zajedno sa svom decom, porodicom, rodbinom do sedmog kolena. Da mu se potpuno zatre trag. Pitam se da li bi se tada neke stvari kod nas promenile.

zapravo mislim da i dan danas postoji u zakonu taj fazon za arhitekte (dobro, ne bash isti taj [:D] ). ako projektuju zgradu i srushi se balkon sa iste nekom liku na glavu i ubije ga, inspekcija treba da utvrdi dal' je greshka u projektu ili u samoj izvedbi projekta, drugim rechima... jel kriv projektant ili firma koja je vrshila radove.

e sad, meni je ovo prichao buraz koji je vechiti student arhitekture i pola pricham napamet po nechemu shto meni zvuchi logichno :P

dao mi je chak i primer shta se desilo u italiji (ili je njega pofesor lozhio): lik gleda tekmu na tv-u u svojoj dnevnoj sobi, i neka bitna tekma bilo ovoono.... ali on zhivi i sa zhenom u stanu i ona mu svaki chas prolazi ispred tv-a zato shto je kuhinja sa jedne strane dnevne sobe a kupatilo sa druge. i padne neki nenormalan gol ali baja ga nije video jer mu je zhena u tom trenutku zaklonila tv... i on je ubije(!?!). na sudu se branio sa tim da je kriv arhitekta zbog rasporeda soba u stanu. navodno je oslobodjen ili je dobio smanjenu kaznu zbog toga, kako god... za mene je uvek arhitekta kriv [:D]

. Sa druge strane morali bi odatle da ih vade helikopterima, a spustati se nasim prosecnim helikopterom u kanjon nocu i po jakom vetru je veri bed za prezivljavanje tog helikoptera, kamoli za vadjenje nastradalih. To je kako sam ja skapirao, moguce da je postojao i neki drugi nacin, ali ja za njega ne znam.

Jos tragicnije je sto sam cuo od lika koji radi u JAT-u da posle ovih svih strajkova i to kad su ih zezali za platu su svi kvalitetni mehanicari, sa godinama iskustva, otisli da rade za strane kompanije, a svi kvalitetni nasi piloti sada lete za Kamerun, Maroko i sl.

pa vidi, chak i da je taj trip sa helikopterima opet se zapitash kakvu mi to vojsku imamo ako ne mogu da vrshe notjnu akciju spasavanja... pa chak i po hladnotji i vetru (setite se i onog busa shto je upao u reku poshle godine pa nisu mogli da ga izvade par meseci).

a shto se JAT-a tiche... piloti idu zato shto ih ima previshe zaposlenih ovde za potrebe kompanije. nije tachno da samo dobri idu a loshi ostaju.

isto vazhi i za mehanichare... i da ljudi ne shvate pogreshno... nije bash tako lako otitji da radite u neku drugu zemlju taj posao, shta vishe jako je teshko.

Edited by Ramirez
Link to comment
Share on other sites

Naime mashinovodja je primetio da su vozu ( a tip voza je onaj isti ruski sa pocetka osamdesetih koji koristi i Beovoz, koji i nije toliko losh ako se redovno odrzava) oslabile kocnice i odmah zaustavio voz, da bi otisao ili pozvao pomoc. Dok je on zvao pomoc, vozu, koji se nalazio na nizbrdici (pretpostavljam da se mashinovodja zaustavio odmah, ne rizikujuci da ide kilometrima do nekog ranovg dela, jer u tom delu crne gore nema ravnice) su totalno otkazale pa je na prvoj krivini izleteo u provaliji (koja je srecom, ako se tako moze reci bila duboka samo oko 50 metara).

Vozac je rekao da kocnice nisu bile ispravne, ali ako je vec to primetio i ranije trebao je da zaustavi voz i da prekine put a ne da nastavi put i ugrozi i sebe i putnike.

procitajte malo ljudi pre nego sto skrolujete do fast reply-a

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...