Fallout 3

MiGsa

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Izlgeda sasvim ok :)

Mada vidi se da nije ipak sve na max stavljeno.

:p

Rider on the storm...

Ziveo 21 vek!! Operacija trijumf, veliki brat, survior, svi 24x7 live family show-ovi...

Nazalost G, svet je trenutno u putu ka propasti, sami sebi smo neprijatelji, sve se svodi na uproscavanje, debilizam, ne znanje i sto je najgore podsticanje da se sto manje zna, a sto vise da bude transparentno za korisnika, tj. automatizovano do krajnje tacke...

Crtani za malu decu je lepo objasnio stvari, pogledajte Wall-E-ja...

Sa nfohump foruma:

Well so far i like it. Even tho it has a oblivion like mechanics- it still a fun game to play.

The graphics are extremely nice. Same goes for the environments, the character and weapons models.

Haven't done any real missions yet, just walking around and exploring vaults and stations..

I did went for the radio quest thought the city, and its crawling with super mutants and rocked launcher- raiders.. pretty hard times for my 3lv. char

( and if i would know in what weapons to spec.. haven't decided yet..?)

The only annoyance is that:

The local/world map is worthless... It's shows almost nothing.

The inventory is a total mess, and could take a while to find the thing you want

Well so far i like it. Even tho it has a oblivion like mechanics- it still a fun game to play.

Does not compute.

The graphics are extremely nice. Same goes for the environments, the character and weapons models.

Wgaf.

Haven't done any real missions yet, just walking around and exploring vaults and stations..

Disney World ogogo.

I did went for the radio quest thought the city, and its crawling with super mutants and rocked launcher- raiders.. pretty hard times for my 3lv. char

Lol.

The local/world map is worthless... It's shows almost nothing.

Wtb quest compass?

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

igra je dobra taman za osmicu a tvoje pljuvanje na 122 strane je postalo smesno

vrati se u 1997 ako ti se igraju old school erpidzijevi,toga vise nema

by retards for retards

Ziveo 21 vek!! Operacija trijumf, veliki brat, survior, svi 24x7 live family show-ovi...

Nazalost G, svet je trenutno u putu ka propasti, sami sebi smo neprijatelji, sve se svodi na uproscavanje, debilizam, ne znanje i sto je najgore podsticanje da se sto manje zna, a sto vise da bude transparentno za korisnika, tj. automatizovano do krajnje tacke...

Crtani za malu decu je lepo objasnio stvari, pogledajte Wall-E-ja...

kraj blizu, i znam da ce nekolicina nas uzivati u tome ;)

Sa nfohump foruma:

sa atripa

I didn't pay much attention to the hype surrounding Fallout 3. To be fair, I hadn't even heard of any other Fallout games besides Fallout Tactics before this game, and I still haven't seen even a screenshot of the previous first two titles. I am not boasting about this (it's nothing to boast about), just merely stating where I am coming from. All I knew, was that Bethesda was making a new RPG. 'Good', I thought.

When I first started playing Fallout 3 I was quite satisfied. The whole vault thing, the escaping and the first glance you get at that enormous wasteland. All this seems neat and sublime, but it's not.

After a while of playing you realize that a huge wasteland, albeit realistic and really giving that post-apocalyptic feel, just is no fun. It's too empty, too vast, and too repetitive. Yes the game captured the feel it was going for, but the feel is not suitable for Oblivion-like open-world gameplay.

The second huge turn-off for me was the bugs. No, not the radroaches, but the shooting from cover bugs, which caused many of your perfectly clear shots in V.A.T.S. mode to go into some invisible barrier. Also some AI glitches, as Vader pointed out.

What I did like about the game was the perk system. I thought some of those were pretty fun, especially the Mysterious Stranger one. Also the V.A.T.S. system was good when it worked, and some slow-motion kills were extremely satisfying.

Although I haven't played the previous Fallout games (except Tactics), I can still say for certain that introducing Oblivion-like gameplay into this series was a big mistake. Using that method you *can* achieve an 'epic feel' of how fucked up and beyond hope the area around post-apocalyptic Washington DC is, but you *cannot* make it enjoyable. An almost empty world is, simply put, boring, and does not invite you to play in it. Sure the game is full of anticipation and fun for the first 2-3 hours, but I got to admit I didn't feel like putting the disc in after that. I felt more like playing Fable 2 and Dead Space.

I still finished the game, though, and I would probably give it an 8.5, if not an 8. I don't see myself replaying this any time soon.

btw skinuta mi igra samo ne znam gde da je uglavim za igranje, vrela zena sa kineskom hranom na stolu ili ovaj isprdak u kompu... meh

fallout_table.gif

An almost empty world is, simply put, boring, and does not invite you to play in it.

Pf, pa naravno da je velik i prazan kad si u FO 1 i 2 imao jedno selo/grad/vault na kvadratu na mapi, pa 10 kvadrata ništa, pa onda opet neko selo ili grad. To sad sve izbija u prvi plan kad ga treba predstaviti da može tuda da se prošeta umesto da se pomera tačkica po mapi... to je jebena pustara a ne zabavni park.

Also,

Using that method you *can* achieve an 'epic feel' of how fucked up and beyond hope the area around post-apocalyptic Washington DC is

^^

jes ti vudi igrao fo1 i 2? jesi li ih presao? jesi li savladao mehaniku igre? nisi ti osetio ni video ni 25% onog u igri kad mozes da kazes da je fo prazna igra... i 10 godina posle ljudi otkrivaju nove stvari...

poenta fallout da nema sta EPIC da se oseti, to i jeste caka, kakva bre epichnost u sjebanom svetu ochaja i bede (ste ne znachi da je igra prazna, repetitivna, dosadna)... pa i cak kada se izdignesh kao heroj na kraju igre te sprcaju neverovatnim krajem koji nije hepi end...

ali neee u igri mora da postoje palamudini u belim shalstecim oklopima koji pomazu bespomocnim... i tehno sektache i manijake kao bos prebacishe u paladine... eee ... da su tebi dali da smislish zaplet i prichu i nastavak bolje bi uradio :)

fallout_table.gif

Ovde sam prestao da chitam.

pa pogresio si, covek ima neku pojentu iako nije igrao prethodne fo naslove... zapravo verovatno ima malo mozga :P

E sta podrazumevate kad kazete "old school erpidzijevi"? Citirao sam ovaj deo, ali odnosi se na sve. Svako pomene to pre ili kasnije.

pa ono klasici, pored fo, bg, torment, arcanum, toee i sl

fallout_table.gif

toee? ima super implementaciju i endzin, ali brate, to je video igra radjena po h'n's pnp modulu jebote, to ne moze da bude dobar rpg da ga jebes, mislim, ni papirna verzija nije dobar rpg, sluzi za levelovanje i fajt:)))

a ta definicija ti je malo klimava (po meni), sta je pool of radiance recimo, ako je baldur olskul rpg?

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Ma ljudi, bethesda je pravila extra igre sve do morrowinda (makar po meni), setimo se samo dagerfalla..

Oni su korporacija zeljna love i koja se potrudila da odradi posao na sto bolji nacin, a to je da napravi ono sto se trenutno trazi na trzistu, a to sto je trziste takvo je upravo zbog takvih velikih korporacija koje su prouzrokovale trenutni nacin zivljenja.

Zato prave igre ocekujte u ulozi indie projekata, a ove globebuster, game of the year $$$$ igre gledajte ocima onih kojima je ovo i namenjeno, tj. ja sam tek kasnije prihvatio ovu cinjenicu i do sutra mogu da serem kako je FO3 krs, govno, povracanje, smece, i svi ostali pridevi, jednostavno ova igra nije namenjena ljudima koji ocekuju igre kakve su igrali do pre 5-10 godina.

Money makes the world goes around... i tako dalje.

Edited by Rejz

Aha, aha ok. Samo sam hteo da ukazem da naprimer kad neko kaze da hoce da igra old skul rpg ne misli na grafiku i slicne stvari koje se prozimaju kroz tehnologiju tog vremena. Bar sto se mene tice. Zato sam i pitao.

Npr. kad ja kazem da hocu da vidim neki old skul rpg u danasnje vreme, mislim na pricu, atmosferu, igrivost. Da imate onaj osecaj Wauwa (wow je licencirana rec :)) kad igrate. Da kad pocnem da igram polako ulazim u svet i u nekom delu picenja tog rpga osetim da sam ebeno zagrizen. Da pocnem da smaram ortake i sve okolo druge o tome ( znam meru btw).

Istrazujem istoriju sveta, neke dogadjaje u igri. Hocu da ebeno nesto napisem o tome, nemam ni ja pojma. Mislim da ste shvatili do sad o cemu se radi. Uostalom verujem da je vecina vas to prozivela, ako ne ovako, na neki svoj nacin.

Kad predjem igru, ili nebitno prodjem neki deo igre i ugasim je da dobijem isti osecaj kao da sam to uradio sa (dobrom) knjigom, sa tom razlikom da knjigu ne gasimo nego je zatvaramo :). Mogu prosto da sednem i da razmisljam o tome sta sam uradio/sta se desilo itd.

E sad poenta svog ovog hejta je to sto kod nekih (vecine) novijih rpgova kad ugasim igru pozelim da je ne upalim vise, zato sto ne budi sva ova osecanja.

Kad hocu da se napucam adrenalinom itd. uzmem pa opicim Quake 3 i super. Nije mi to poenta rpg-a doduse.

Nisam retardiran da ne shvatim da se igre ne prave vise u 256 boja sa sprajtovima i u niskoj rezoluciji. Normalno je da se rpgovi razvijaju ujedno sa tehnologijom. To ne mora da znaci da se u proizvodnji igre sav kes pukne na grafiku i reklamiranje igre. To je fail, ako ne komercijalni onda moralni :( Inace nije samo do grafike, to je bio primer.

BTW mislio sam da je sustina svega ovog vec shvacena ovde...