Jump to content

Gume za sva vremena!


Dick Warlock

Recommended Posts

+1 na ovo Kiljevo, i bonus +1 da je tako ako voziš relativno manji i lakši automobil. Za "lađe", trrence, krosovere, EV i slične teškaše možda neka druga priča?

Elem, komentarišem i da bih pratio za neku dobru preporuku, čeka ovo i mene, nije samo da se obavezno složim sa Kiljem oko svega sem Heroja trojke :D

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Kleber Quadraxer 3 sad vozim. Kupih ga zbog normalnije cene i dobrih ocena iz par testova. Nije premium guma, ali nije ni cena, a, bome, nije ni auto  [roflmao]  Mislim da bi opusteno mogao na teze automobile, ofc u vecoj dimenziji i indexu nosivosti.

Uocio sam nedavno kombinaciju Tigar/Kleber na RAV4, tako da moze sve...

Edited by Dick Warlock
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, millanče said:

+1 na ovo Kiljevo, i bonus +1 da je tako ako voziš relativno manji i lakši automobil. Za "lađe", trrence, krosovere, EV i slične teškaše možda neka druga priča?

Elem, komentarišem i da bih pratio za neku dobru preporuku, čeka ovo i mene, nije samo da se obavezno složim sa Kiljem oko svega sem Heroja trojke 😄

ma isto mu dođe, ja zimi kolima pređem 100 kilometara, i onda ono menjam gume kao mentol i naravno prošle zimske sam promenio kroz X godina jer su se raspale od godina a ne od kilometraže :))

  • Like +1 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Lucky said:

ma isto mu dođe, ja zimi kolima pređem 100 kilometara, i onda ono menjam gume kao mentol i naravno prošle zimske sam promenio kroz X godina jer su se raspale od godina a ne od kilometraže :))

Negde sigurno mora postojati "breaking point" kombinacije mase, veličine i pređene godišnje kilometraže preko kojih je zaista bolje i pametnije imati prave zimske zimi i letnje leti, i za trajanje guma, i za bezbednost pre svega, te buku, performanse itd, ali gde je tačno ta tačka - jebiga, nemam pojma. 

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, millanče said:

Negde sigurno mora postojati "breaking point" kombinacije mase, veličine i pređene godišnje kilometraže preko kojih je zaista bolje i pametnije imati prave zimske zimi i letnje leti, i za trajanje guma, i za bezbednost pre svega, te buku, performanse itd, ali gde je tačno ta tačka - jebiga, nemam pojma. 

Postoji indeks nosivosti gume. Ne razbijaj glavu.

Za istrosenost gume vredi samo pracenja njenog stanja. Na 5 godina ih svakako menjas, jer gube svojstva.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...