Jump to content

Sajam Automobila 2024


Lucky

Recommended Posts

2 hours ago, oddball said:

videcemo 🙂 

pazi, čak i da bude tako, kinezi mogu da pariraju u toj jednoj cenovnoj grupi.

neće moći još jaaaako dugo (nikad?) da idu na viši-premium segment, neće to prosto ljudi da kupuju ako ništa drugo a ono zbog "poš" momenta. Zamisli da kinez napravi sve isto copy/paste kao BMW X5 samo ne košta 80k nego 40k (što je sad na primer skoro pa slučaj sa onim Geely Atlasom ili kako se zove Chery Tengo). Sigurno neće bajko bilo gde po evropi i usa da ode na nedeljni golf i kaže e evo došao sam u svom novom geely atlasu 🙂

mislim, da ostavim po strani kvalitet motora, pouzdanost itd, o čemu ne znam puno, sedeo sam u tom atlasu i tengu i to iznutra sad deluje jako kvalitetno, u odnosu na one kineze koje pamtimo. čak ni spolja oni nisu grdni i ružni, ali prosto jbg, Gucci torba je Gucci torba 🙂

Tako da njihov domet može biti to da lik umesto Reno Captur od 20k uzme Tengo od 25k što je duplo veći auto sa duplo više funkcija, ali kad ovi uspeju da reše svoju pouzdanost itd.

Mercedes na sajmu:

U saradnji sa našim dugogodišnjim partnerima, kompanijama Intesa Leasing i Raiffeisen Leasing, nudimo i posebne uslove finansiranja za kupovinu Mercedes-Benz vozila – fiksnu kamatnu stopu od 5,55% koja važi od 5. marta do 15. aprila 2024. godine. Sajamske akcije odnose se i na kupovinu potpuno električnih Mercedes-Benz vozila - fiksna kamatna stopa od 4,49% u saradnji sa Intesa Leasingom. Dodatno, uz svako kupljeno električno vozilo, kupac dobija na poklon Mercedes Wallbox AC (zidni punjač) od 22kW. Wallbox odlikuje najsavremenija tehnologija i moderan dizajn koji je prilagođen za kućnu upotrebu.

 

Link to comment
Share on other sites

Kinezi brzo uce i napreduju, dok su se ovi zapadnjaci poprilicno ususkali u neko svoje ubedjenje da i dalje dominiraju. Iako su svesno radili na obaranju kvaliteta svojih proizvoda vise od dve decenije unazad zarad ostvarivanja veceg profita. Motorrad ti je najbolji primer. Dok njima dodje iz dupeta u glavu kinezi ce ih presistati po svemu. Secam se tenkovskog biatlona pre vise godina kada su kinezi izasli sa svojim tada najboljim tenkom da se takmici sa ostalima. Nisu zavrsili trku jer im se prednji tocak u donjem redu odvalio. Ali to im je bio odlican test i od tada slicne probleme nemaju jer su iz iskustva unapredili konstruktorska resenja. Tako rade sa svim poljima. Kao to je i GoPro ususkan u svoje ime tako i gomila drugih brendova razmislja. A onda se pitaju zasto su propali, a drugi kukaju kada ih posle kupe kineske firme. Da se razumemo, ja bih najvise voleo da ovi levo od nas skapiraju sta je zapravo najboljle za njih a ne da uvode tarife i ostala sranja jer je to savljanje flastera na arterijsko krvarenje.

  • Like +1 1

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

pazi, čak i da bude tako, kinezi mogu da pariraju u toj jednoj cenovnoj grupi.

neće moći još jaaaako dugo (nikad?) da idu na viši-premium segment, neće to prosto ljudi da kupuju ako ništa drugo a ono zbog "poš" momenta. Zamisli da kinez napravi sve isto copy/paste kao BMW X5 samo ne košta 80k nego 40k (što je sad na primer skoro pa slučaj sa onim Geely Atlasom ili kako se zove Chery Tengo). Sigurno neće bajko bilo gde po evropi i usa da ode na nedeljni golf i kaže e evo došao sam u svom novom geely atlasu 🙂

mislim, da ostavim po strani kvalitet motora, pouzdanost itd, o čemu ne znam puno, sedeo sam u tom atlasu i tengu i to iznutra sad deluje jako kvalitetno, u odnosu na one kineze koje pamtimo. čak ni spolja oni nisu grdni i ružni, ali prosto jbg, Gucci torba je Gucci torba 🙂

Tako da njihov domet može biti to da lik umesto Reno Captur od 20k uzme Tengo od 25k što je duplo veći auto sa duplo više funkcija, ali kad ovi uspeju da reše svoju pouzdanost itd.

Upravo to - za sada sve što su uspeli da urade jeste "najbolji odnos cene i kvaliteta", čak i kada kupe MG. Slično kao i sa telefonima, mogu oni da pariraju tehnikom dosta dobro, ali ne mogu da pariraju brendu i marketingu koji imaju Samsung i Apple. Prosto ne postoji nijedan proizvod do sada koji su izbacili, bilo kola, bilo telefon, bilo nešto treće da čovek stane i kaže "jebote ovo bih baš voleo da posedujem", više je to sve u domenu "ovo mi donosi više za isti novac", a to nisu iste stvari, pogotovu u smislu imidža. Što je najgore za sada ni ne deluje da se preterano trude da to promene, ili prosto nisu ni baždareni na taj način... 

  • Downvote (-1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, oddball said:

Kinezi brzo uce i napreduju, dok su se ovi zapadnjaci poprilicno ususkali u neko svoje ubedjenje da i dalje dominiraju. Iako su svesno radili na obaranju kvaliteta svojih proizvoda vise od dve decenije unazad zarad ostvarivanja veceg profita. Motorrad ti je najbolji primer. Dok njima dodje iz dupeta u glavu kinezi ce ih presistati po svemu. Secam se tenkovskog biatlona pre vise godina kada su kinezi izasli sa svojim tada najboljim tenkom da se takmici sa ostalima. Nisu zavrsili trku jer im se prednji tocak u donjem redu odvalio. Ali to im je bio odlican test i od tada slicne probleme nemaju jer su iz iskustva unapredili konstruktorska resenja. Tako rade sa svim poljima. Kao to je i GoPro ususkan u svoje ime tako i gomila drugih brendova razmislja. A onda se pitaju zasto su propali, a drugi kukaju kada ih posle kupe kineske firme. Da se razumemo, ja bih najvise voleo da ovi levo od nas skapiraju sta je zapravo najboljle za njih a ne da uvode tarife i ostala sranja jer je to savljanje flastera na arterijsko krvarenje.

Ja se generalno slažem sa tobom za sve što si ti rekao. Pa na kraju krajeva pogledajmo kako su izgledali Ssang Yong pre 10 godina ili već pomenuti Chery a kako izgleda danas, plus je Geely kupio Volvo 🙂 I sve je to kul, ali eto baš taj primer Geely Volvo mi je ok pokazatelj - drže brend Volvo već deceniju i više a suštinski ništa pametno nisu primenili na Geely - možda ponešto sitno. Da, možda zbog cene finalnog proizvoda, ali možda i zato što su sami shvatili da čak i ako naprave da je Geely direktna kopija Volvoa 1/1 a za duplo manje para, ljudi i dalje neće kupovati taj Geely. Skočiće im prodaja neki procenat jer "Skoda to ti je VW isto samo jeftinije" ali tu će to da stane.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

sve je to kul, ali eto baš taj primer Geely Volvo mi je ok pokazatelj - drže brend Volvo već deceniju i više a suštinski ništa pametno nisu primenili na Geely

imaju oni više brendova, recimo link&co im je kao nešto bio neki premium za evropu, ali nisu se baš snašli za sad. bili su sa tim brendom i sad u Ženevi. ima u kini dosta super fensi lepih brendova i kola koje nemaš ovde. za sada neće da se mlate mnogosa evropskim propisima jer je njima samo kina a kamoli azija mnogo veće tržište od evrope raspale jebene. 

kad bude računica dobra, za nedelju dana će da naprave fabrike u evropi i đoku ćeš im staviš taksu na uvoz kola iz kine. to već rade sa sanitarijama i tome sl. ovo sa čim ja imam dodirnih tačaka. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

bio na sajmu, ali sam obišao samo moto deo. Kinezi imaju par ozbiljnih modela, Kove mi je bio *meh*, Voge 900 me baš prijatno iznenadio, Zontes neki turing motor (za koji kažu da je ADV kategorija, ali mogu samo da kažu), Suzukiju je došlo malo iz dupeta u glavu, BMW nisam ni gledao iskulirao sam ih kao pingvin zimu, i Hondu takođe, Desert X Relly je po meni promašaj u odnosu na normalnu verziju (mada se ne bih preterano bunio ako već ne bih mogao da biram, učinio bih im to ipak sam dobar čovek), Yamaha nekako očekivana mislim da ništa novo nisu izbacili, i tako... Gledao kavdove, to mi bilo interesantno da vidim da ima toliko dilera.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

Већ четири деценије жири Асоцијације аутомобилских новинара бира аутомобил године. У конкуренцији готово 50 модела, први пут је победио кинески аутомобил – потпуно електрични "ем-џи 4".

"Пре свега, то је због односа квалитета и цене, за уложен новац добијате максимум са "ем-џи 4“, истиче Павле Барта, члан жирија.

Link to comment
Share on other sites

mala dopuna oko izbora:

U konkurenciji sa još četiri finalista, model MG4, kineski električni automobil, osvojio je prvo mesto sa impresivnih 39 bodova, čime je nadmašio model Toyota C-HR za samo jedan bod. U finalu su se istakli i modeli Nissan X-Trail i VW ID 7, koji su podelili treće mesto, dok je Hyundai Kona zauzeo peto mesto.

Kako je X-Trail uzeo treće mesto da mi je znati 🙂

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Zwerko said:

Upravo to - za sada sve što su uspeli da urade jeste "najbolji odnos cene i kvaliteta", čak i kada kupe MG.

2 hours ago, Lucky said:

Већ четири деценије жири Асоцијације аутомобилских новинара бира аутомобил године. У конкуренцији готово 50 модела, први пут је победио кинески аутомобил – потпуно електрични "ем-џи 4".

"Пре свега, то је због односа квалитета и цене, за уложен новац добијате максимум са "ем-џи 4“, истиче Павле Барта, члан жирија

zwerko, poznatiji kao pavle barta!

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

BMW:

Tokom trajanja sajma biće aktuelne i posebne sajamske ponude, pa je tako BMW Serije 1 dostupan po ceni od 29.990 evra (u M paketu 30.990 evra), dok je cena za BMW Serije 3 – 39.990 evra (M paket 43.500 evra), a za BMW X3 – 59.990 evra. U saradnji sa Erste Leasing-om BMW Srbija tokom trajanja sajma nudi specijalnu fiksnu nominalnu kamatnu stopu od 5,5%.

Honda:

Posebno atraktivna sajamska ponuda pripremljena je za model Honda HR-V u Advance paketu po ceni od 33.880 evra, čime kupci ostvaruju uštedu preko 3.910 evra.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, dovlagsi said:

imaju oni više brendova, recimo link&co im je kao nešto bio neki premium za evropu, ali nisu se baš snašli za sad. bili su sa tim brendom i sad u Ženevi. ima u kini dosta super fensi lepih brendova i kola koje nemaš ovde. za sada neće da se mlate mnogosa evropskim propisima jer je njima samo kina a kamoli azija mnogo veće tržište od evrope raspale jebene. 

pa nisu se snašli kad su krenuli na foru da rentiraju kola, ljudi pojma nemaju šta mu to dođe i čime treba da se bave tu 🙂

ima dosta brendova u kini ali treba ih videti kako zapravo izgledaju. 

azijati imaju svoju estetiku i svoj sistem kvaliteta i onoga što je njima lepo - to iz mog iskustva najčešće nije kompatibilno sa onim što je nama lepo 🙂

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, oddball said:

tacno. pogledas bilo koji Hjundai i sve ti jasno...

ma, oni još te za naša tržišta dodatno "amerikanizuju" i "evropizuju", pogledaj konkretno modele za njihova tržišta i sve će ti biti jasno 🙂

ono, kad odeš u kinesku radnju pa gledaš proizvode, pa se tripuješ da su ružna pakovanja zato što su jeftini proizvodi, a ono ustvari pakovanja su takva jer su takva njima lepa 🙂

Inače, što se sajma tiče, apsolutno sam prevideo da nema uopšte Volkswagena što znači ni Seata tj. Cupre, zatim Audija itd. Ne bih ni provalio da mi nije pao napamet Audi i kao - čekaj, 'de je, nema ga 🙂

Onda sam krenuo da malo vrtim po glavi, vidim nema ni British motorsa tj. Jaguara i Land Rovera.

Ovi drugi su manje-više tu.

Link to comment
Share on other sites

Meni je vrhunac sto CF Moto nije bio na sajmu, ali iz potpuno drugih razloga :D jbg, mene su interesovali motori i kvadovi p[a mi je to zapalo za oko. automobile sam pogledao tek toliko koliko mi je vremena trebalo da prodjem kroz halu da od moto sajma izadjem iz zgrade

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, oddball said:

Meni je vrhunac sto CF Moto nije bio na sajmu, ali iz potpuno drugih razloga 😄 jbg, mene su interesovali motori i kvadovi p[a mi je to zapalo za oko. automobile sam pogledao tek toliko koliko mi je vremena trebalo da prodjem kroz halu da od moto sajma izadjem iz zgrade

pa ti što nisi ušao na vrata od hale 4 i tu i izašao! nisi ni morao da gledaš kola!

pazi, generalno se vidi da nema tu onih para koje su bile pre kovida.

opet je sajam bio kao prošlogodišnji - natrpani auto brendovi jedan do drugog nekad čak i bez jasne podele - ideš preko volvoa odjednom si na kia pa geely (da, sve je ista firma jasno je) pa opa eto te na pežou i renou i daciji, nema nikakve tu podele, slično je i sa svim drugim brendovima - iz MG uskačeš u Skodu itd. čak ni ovamo u hali 3 gde su "fensi" kola nema nekog sad tu "glamura" 🙂

ono pre X godina celu halu 3 uzme mercedes pa je mega sredi ili svaki štand u hali 1 ima neku svoju priču, dizajn, dodatne elemente. jbg, nema se para!

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, manson said:

A hostese? 🙂 

to je dendijev reon

29 minutes ago, Lucky said:

pa ti što nisi ušao na vrata od hale 4 i tu i izašao! nisi ni morao da gledaš kola!

pa tako sam parkirao :D

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

ok je sajam, realno ima šta pametnog da se vidi. kakva je do sad situacija bila, ovaj sajam je svakako bolji od prethodnih, skorijih. super je što se održao svakako.

pa ono, meni deluje slično kao prošli - ne mogu da se setim nekih većih razlika, isto su ovako bili poređani brendovi, osim što je bio Audija u trojci i Cupre i VW u kecu, pa su se drugi verovatno malo stisli ili tako nešto. 

svakako je lošiji nego oni pre ali možda nije za očekivati da je bolje trenutno. setih se (tj. izašle mi slike što se kaže) kad je bio 2019 godine, pa je i dvojka bila za brendove - Rols Rojs je valjda izlagao u dvojci zajedno sa BMW-om ili tako nešto, trojka je bila ful Mercedes, ceo kec + četvorka su bila kola (u četvorci opel, volvo, kia itd). ali dobro, to je pre-covid era.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...