Jump to content

EV i Plug-in automobili - pričajte


dovlagsi

Recommended Posts

2 minutes ago, manson said:

Ako bih držao neki džemer, da li bi radio auto? ako nema konekciju ka netu? 🙂 

Ili da kupim Golf 2 sledeći, ko ih jebe sve 🙂 

pa zavisi kako je setupovan, dal' mu je komunikacija sa serverom uslov da bi radio ili ne 🙂 ako jeste onda ti džemer odmaže, više ti treba neki fejk server sa kojim će on da kao komunicira 🙂

Link to comment
Share on other sites

lol kakvi retardi, znači šta, uzmem bez dozvole EPS logo i krenem da prodajem majice fazon, oni umesto da me tuže dođu i isključe mi struju? :DDD
bukvalno je taj rad, kakvi teletabisi, i to još sve napismeno ima lik, lepo da ih tuži i uzme neki keš lagano.

  • Like +1 1
  • Haha (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

zanimljivo https://www.b92.net/automobili/aktuelno/157570/euro-7-propisi-vracaju-dobos-kocnice-evo-zasto-bi-mogli-ponovo-postati-standard/vest

Quote

Iako su disk kočnice postale standard zbog boljih performansi, doboši imaju jednu ključnu prednost – njihov zatvoren dizajn sprečava da sitne čestice iz kočnica dospeju u atmosferu.

A upravo su emisije iz guma i kočnica sada u fokusu novih Euro 7 pravila.

Dok proizvođači rade na diskovima sa zaštitnim premazima, karbonskim rotorima ili novim kočionim pločicama koje se sporije troše, doboši nude jednostavno i jeftinije rešenje – zadržavaju većinu prašine unutra, smanjujući emisije i do 60%.

Doboši se i dalje koriste na zadnjoj osovini manjih i jeftinijih automobila, ali bi u budućnosti mogli postati češći, posebno kod električnih i hibridnih vozila.

Ta vozila većinu usporavanja obavljaju regenerativnim kočenjem, pa se klasične kočnice manje opterećuju.

Volkswagen već koristi zadnje doboše na električnim modelima ID.3 i ID.4, uključujući i sportske GTX verzije.

Ako novi propisi nametnu strože standarde, mnogi proizvođači mogli bi ponovo posegnuti za ovom "retro" tehnologijom, ali ovog puta iz ekoloških razloga.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

vidim da sad ima gomila električnih smartova na oglasima kod nas, nemojte kupovati. potpuno je unsustainable njegov EV sklop.

https://www.instagram.com/p/DIHwS_VtqSq/?img_index=9&igsh=dTh4dnRsOWUwamJh

šteta, mada očigledno je pitanje dal nešto krene po zlu ili ne. ovaj komšija što ga vozi već jedno 4 god je u fazonu "najbolji auto ikad" ofc očigledno dok se nešto ne bude prvi put pokvarilo.

Link to comment
Share on other sites

ovaj lik ih ima redovno na servisu, a znam i onaj poznati EV serviser iz Zagreba da ih često pominje. 

sasvim sigurno dobar % je ok i ispravan, problem je očigledno ako se nešto na njemu desi, ili je skupo ili je nemoguće.

3 hours ago, manson said:

jedino objašnjenje za sve ove EU ludorije je da se nešto desilo za vreme korone ili su nešto sjebali u CERNu i već ne-znam-koliko godina mi sad živimo u nekoj drugoj dimenziji

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

ovaj lik ih ima redovno na servisu, a znam i onaj poznati EV serviser iz Zagreba da ih često pominje. 

sasvim sigurno dobar % je ok i ispravan, problem je očigledno ako se nešto na njemu desi, ili je skupo ili je nemoguće.

jedino objašnjenje za sve ove EU ludorije je da se nešto desilo za vreme korone ili su nešto sjebali u CERNu i već ne-znam-koliko godina mi sad živimo u nekoj drugoj dimenziji

rek'o sam ti da ne diraš onu polugu u CERN-u 2007, vidi šta si napravio!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
18 hours ago, dovlagsi said:

ne razumem ove ekrane ispred suvozača? kao fora je umesto telefona drndaš taj ekran? jer je veći? ne deluje mi komformo da se naginješ da bi ga koristio uopšte...?

pa da se zeza, pušta pesme, čekira šta god itd, kao što već ima na onim drugim modelima samo prosto je malo drugačije podešen, a sa druge strane mislim da je ovaj drugi lik više zalegao nego što bi normalan čovek sedeo u kolima.

in other news:

Како је наведено, Маск ће морати да повећа вредност „Тесле“ са нешто више од један билион долара на 8,5 билиона у року од 10 година.

Ако надгледа раст тог обима, 54-годишњак ће добити нове акције које ће његов удео у компанији повећати са скоро 16 на више од 25 одсто, чиме би богатство најбогатијег човека на свету порасло на више од два билиона долара.

Процене Масковог садашњег богатства се разликују, али према „живој“ листи најбогатијих људи на свету коју саставља „Форбс“, богатство јужноафричког тајкуна износи 430,9 милијарди долара. На другом месту је инвеститор и суоснивач „Оракла“, Лари Елисон, са 272,3 милијарде долара.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...