Lucky Posted August 12 Report Share Posted August 12 2 minutes ago, manson said: Ako bih držao neki džemer, da li bi radio auto? ako nema konekciju ka netu? 🙂 Ili da kupim Golf 2 sledeći, ko ih jebe sve 🙂 pa zavisi kako je setupovan, dal' mu je komunikacija sa serverom uslov da bi radio ili ne 🙂 ako jeste onda ti džemer odmaže, više ti treba neki fejk server sa kojim će on da kao komunicira 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted August 12 Report Share Posted August 12 lol kakvi retardi, znači šta, uzmem bez dozvole EPS logo i krenem da prodajem majice fazon, oni umesto da me tuže dođu i isključe mi struju? :DDD bukvalno je taj rad, kakvi teletabisi, i to još sve napismeno ima lik, lepo da ih tuži i uzme neki keš lagano. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post reki Posted August 12 Popular Post Report Share Posted August 12 cujete li sebe, radije bih vozio togfuovu jadaru nego elektricno smece koje neko moze da mi iskljuci remote :DDDDD 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted 3 hours ago Author Report Share Posted 3 hours ago vidim da sad ima gomila električnih smartova na oglasima kod nas, nemojte kupovati. potpuno je unsustainable njegov EV sklop. https://www.instagram.com/p/DIHwS_VtqSq/?img_index=9&igsh=dTh4dnRsOWUwamJh 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago zanimljivo https://www.b92.net/automobili/aktuelno/157570/euro-7-propisi-vracaju-dobos-kocnice-evo-zasto-bi-mogli-ponovo-postati-standard/vest Quote Iako su disk kočnice postale standard zbog boljih performansi, doboši imaju jednu ključnu prednost – njihov zatvoren dizajn sprečava da sitne čestice iz kočnica dospeju u atmosferu. A upravo su emisije iz guma i kočnica sada u fokusu novih Euro 7 pravila. Dok proizvođači rade na diskovima sa zaštitnim premazima, karbonskim rotorima ili novim kočionim pločicama koje se sporije troše, doboši nude jednostavno i jeftinije rešenje – zadržavaju većinu prašine unutra, smanjujući emisije i do 60%. Doboši se i dalje koriste na zadnjoj osovini manjih i jeftinijih automobila, ali bi u budućnosti mogli postati češći, posebno kod električnih i hibridnih vozila. Ta vozila većinu usporavanja obavljaju regenerativnim kočenjem, pa se klasične kočnice manje opterećuju. Volkswagen već koristi zadnje doboše na električnim modelima ID.3 i ID.4, uključujući i sportske GTX verzije. Ako novi propisi nametnu strože standarde, mnogi proizvođači mogli bi ponovo posegnuti za ovom "retro" tehnologijom, ali ovog puta iz ekoloških razloga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago 1 hour ago, dovlagsi said: vidim da sad ima gomila električnih smartova na oglasima kod nas, nemojte kupovati. potpuno je unsustainable njegov EV sklop. https://www.instagram.com/p/DIHwS_VtqSq/?img_index=9&igsh=dTh4dnRsOWUwamJh šteta, mada očigledno je pitanje dal nešto krene po zlu ili ne. ovaj komšija što ga vozi već jedno 4 god je u fazonu "najbolji auto ikad" ofc očigledno dok se nešto ne bude prvi put pokvarilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.