Jump to content

Nova era - bez dizelaša!


dovlagsi

Recommended Posts

Obradovala me je jedna bitna vest jutros, a to je da ce pocev od sledece godine Skodina Fabija biti prvi novi visokoserijski automobil  koji u ponudi vise nece imati dizel motor! Do sada je u ponudi bio samo 1.6 tdi u dve jacine, sada vise nece biti ni njih.

Jasno je da ce VW biti pionir na ovu temu, nakon svih peripetija sa laziranjem CO2 - jednostavno, sa novim  eko normama nema se vise prostora za zaradu na tdi motorima i logicno je da se lagano izbace. Takodje je pre par meseci bilo jasno da se ide ka ovome, nakon predstavljanja novog VW Pola, koji ima samo jedan  1.6 tdi u ponudi modela.  

Kakav je vas stav na ovu temu? 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

pocnem da vozim prvi dizel, prestanu da ga proizvode :P

koliko sam ja video pola kine vozi vw :) a tamo mogu da imaju emisiju koliko im srce iste

stvar je jako prosta, nema sta da se pretpostavlja sami su najavili ukidanje tdi motora, ne vidim prostor za neko iznenadjenje sada :)

kontam da ce tdi biti ponovo popularan za nekih 10ak -15 godina kada se smanji broj tdi vozila u EU :D

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Quote

 

Mnogo veću neposrednu pretnju dizelašima predstavlja odluka koju će sud u Nemačkoj doneti ovog četvrtka, prenosi Tportal.

Naime, nakon što je Folksvagen pre tri godine priznao varanje na testovima emisije izduvnih gasova, ekološko udruženje DUH u Štutgartu je tužilo Dizeldorf zbog nedopuštenog nivoa čestica u vazduhu koje nadilaze propise EU. 

Nakon što je sud u Štutgartu odobrio uvođenje zabrane saobraćaja dizel automobilima kao meru za osetno smanjenje štetnih čestica u vazduhu, savezne pokrajine s jakom automobilskom industrijom žalile su se na odluku, i slučaj dovele do Saveznog vrhovnog suda koji bi ovu odluku mogao da učini konačnom. 

Analitička kuća Evercore ISI procenjuje kako bi u tom slučaju pad vrednosti polovnih vozila za 5 odsto mogao proizvođačima automobila doneti gubitak od 1,6 milijardi evra. 

Pritom analitičari u Bernstein Researchu veruju kako bi najteže stradali Pežo i Reno koji imaju najveći deo dizelaša u flotama. Dajmlerovu globalnu flotu čini 38 odsto dizelaša, BMW-ovu 35 odsto, a Folksvagenovu paletu proizvoda, prema izveštaju iz 2016, čini tek 26 odsto dizelaša. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pirun said:

Dizel od Jula prestaje da se proizvodi i da se poručuje za naše tržište u modelima Fabia  i Rapidima SB i Limo.

u je, pa kad i čak za naša tržišta neće biti dizela biće to interesantno videti u praksi :)

7 hours ago, dovlagsi said:

gledajte prvu epizodu netfliksove serije dirty money

jel ćemo otkriti sve ono što smo već znali samo je sad neko sastavio u obliku serije? :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...