dovlagsi Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Preuzeto sa: Informer.rsKako se može osećati neko ko je platio 300.000 evra za tri BMW-a, sva tri su mu crkla, a u "Delta motorsu", uvozniku, zastupniku i serviseru nemačkog brenda za Srbiju, tretiraju ga kao da im je dao 30 evra i na sve moguće načine pokušavaju da ga prevare. Beograđanin Nikola Čulić je ljut, ogorčen, zaprepašćen... Dodajte šta god hoćete i nećete pogrešiti.Ova nesvakidašnja priča počinje 2007. godine, kada je Čulić kupio svoj prvi BMW u "Delta motorsu" - "X5" za oko 100.000 evra. Vozilo je redovno održavano i servisirano u "Delta motorsu", a onda je na 103.000 pređenih kilometara, samo 3.000 nakon isteka garancije, pukao lanac na motoru.Priču dalje nastavlja Nikola Čulić:- U ovom slučaju "Delta motors" je ispao relativno korektan, znatno su umanjili troškove zamene motora i tu se priča završila. Ta kola imam i dalje i rade, ali uz probleme koje ni dan-danas nisu uspeli da reše. Naime, kad se otvore sva četvora vrata i gepek, na primer kad se pere auto, kompjuter se sam resetuje i onda svaki put moram iznova da podešavam sve parametre. Dovoljno da čoveka strašno iznervira, posebno što su kola tolike vrednosti.Onda je Nikola, kako kaže, načinio veliku grešku i 2011. kupio novi BMW - "640i" kabrio, u vrednosti 110.000 evra.- Tu su problemi počeli bukvalno već na prvom semaforu. Pojavio se problem sa motorom koji u "Delta motorsu" nisu uspeli da reše ni za punih osam meseci, a na sve su se nadovezali i problemi sa krovom, prozorima. Na kraju, predložili su mi da po sistemu staro za novo uzmem treći BMW, na šta sam pristao samo da se ne bih zlopatio sa postojećim, i ponovo sam 2012. uzeo vozilo vredno 130.000 evra - priča Čulić.Kod tih trećih kola kap je prelila čašu.- Uzeo sam BMW "640d XD" kabrio i ni sam ne znam koliko puta sam morao da ga vozim u servis "Delta motorsa" sa reklamacijama najrazličitije vrste (pogledajte okvir). Konačno, na pređenih 94.000 kilometara crkao je motor. Kvar je bio toliko veliki da su u "Delta motorsu" konstatovali da motor mora da se zameni. Od tog dana počinje moje preganjanje sa firmom od koje sam kupio sva tri BMW-a i njihovi pokušaji da me prevare i uskrate mi prava koja po ugovoru imam na sve moguće načine. Čulić napominje da je gotovo deset godina klijent "Delta motorsa" i da se za to vreme nije desilo da vozilo koje je izašlo sa servisa nije vraćeno na reklamaciju na obavljene radove.- Najveći problem se dogodio sa trećim kolima, kod zamene motora, prilikom koje sam primetio da su na novi motor ugrađeni delovi sa starog motora, kao što su kaiš, dizne i slično. To sam video svojim očima, kada sam se vratio na reklamaciju usled nedovršenih radova, kao što je nedostatak pojedinih zavrtnjeva, otvorenog, a nesastavljenog dela vozila u kome se nalaze osigurači, zaostalog otpada koji sam zatekao u vozilu. Tada sam doživeo ono što nisam ni sanjao da može da se desi u bilo kojem servisu, a pogotovo u servisu generalnog zastupnika za jednu zemlju - kaže Čulić i nastavlja:- Zbog sumnji izazvanih time da je ovo već drugo vozilo na kojem se menja motor i kojem vek trajanja nije bio ni 100.000 kilometara, insistirao sam da mi nakon servisa otvore i pokažu filtere da se uverim da su zaista promenjeni. To su morali da učine, a ja sam ostao bez teksta jer nijedan filter nije zamenjen i veliko je pitanje da li je ikada i menjan, osim filtera za ulje koji je stigao uz novi motor.Odgovor "Delta motorsa": Vozilo se nasilnički koristiNa pitanja Zaštitnika potrošača iz "Delta motorsa" stigao je kratak odgovor koji prenosimo u celosti:- U pitanju je polovno vozilo staro četiri godine, koje se koristi na neodgovarajući i neadekvatan, usuđujemo se da kažemo čak i nasilnički način, u šta možete da se uverite pregledom snimaka na "Jutjubu" koje je vlasnik postavio. I pored toga, servis "Delta motors" maksimalno profesionalno i korektno svaki put izvrši servisnu intervenciju u skladu sa klijentovim zahtevima, iako nimalo nije jednostavno popravljati vozilo koje se ekstremno koristi. Desilo se jednom da je čak i kompletan automobil bio uništen i izgreban, a na nekoliko mesta probušen platneni krov.Čulić na ovo odgovara da vozilo održava isključivo kod njih, a oni to valjda čine u skladu sa garancijom. Samo jednom je bilo potpuno izgrebano. To je uradio nepoznati počinilac dok je bilo parkirano na javnom parkingu, što je prijavljeno policiji. Takođe, ističe da je navodna nasilnička vožnja notorna laž.Slagali ga za garancijuNikola Čulić optužuje "Delta motors" i da su ga doveli u zabludu prilikom kupovine vozila.- To se odnosi na garanciju, tačnije "BMW mobiliti" uslugu, za koju su mi rekli da je sastavni deo garancije od četiri godine. Ipak, na veoma tužan način sam se uverio da je istekla nakon dve godine kada sam prvo ostao bez podrške na putu, a potom i mesec dana bez svog vozila, kao i bez obaveznog zamenskog, što mi je prouzrokovalo dodatne troškove - objašnjava Čulić.Takođe, kada je menjan motor, pokušali su da mu "prodaju" priču da novi ima garanciju samo još nekoliko meseci, do isteka garancije automobila, umesto dve godine od ugradnje.Takođe, kaže naš sagovornik, sumnja i da ulje nikada nije menjano.- Mislim da su prilikom servisa samo dolivali ulje i resetovali kompjuter. Zbog toga je i došlo do havarija na motorima. Sve u svemu, zaprepašćen sam načinom na koji me tretiraju, s obzirom na to koliko sam im novca ostavio za pomenute automobile, od kojih, kako se ispostavilo, nijedan nije bio ispravan. Pa zar treba da dam 100.000 evra da bih prešao 100.000 kilometara - zaključuje Čulić.Jedan račun 1,8 miliona, drugi 2,2Da se nešto čudno dešava u "Delta motorsu", Čulić dokumentuje i sa dva različita računa koja je dobio nakon zamene motora.- Iako je automobil u garanciji, oni su mi izdali račune da bi se videla kolika je vrednost obavljenih radova. I tu ništa ne bi bilo sporno, pošto su oni snosili sve troškove, da jedan račun nije glasio na 1,8 miliona dinara, a drugi na 2,2 miliona, dakle punih 400.000 dinara više, što je za mene neobjašnjivo - navodi naš sagovornik.Nije dobio zamensko voziloKakav je tretman "Delta motorsa" bio prema Nikoli Čuliću on potkrepljuje i činjenicom da za sve vreme silnih kvarova i popravki, tokom kojeg je vozilo bilo u servisu, nijednog trenutka nije dobio zamensko vozilo, na šta ima pravo po ugovoru. To mu nije omogućeno čak ni kada je ove godine od 30. januara do početka marta čekao na zamenu motora.Neki od kvarova zbog kojih je treći BMW morao na servis:- ne rade kamere, u nekoliko navrata- crevo za usisavanje vazduha ne stoji dobro- čuje se zvuk iz točka- zamena regulatora pritiska turbine- zamena odbojnih guma- iskrzao se konac krova- pojas na vozačevom sedištu menjan više puta- ne rade komande za radio na volanu- sirena ne radi, posle zamene ponovo ponekad ne radi- krov se ne podiže i spušta kako treba- zamena pojačala- zamena spoljne obloge naslona- eliminisanje zvukova na šasiji- zamena lambda sonde- prskalice vetrobrana ne prskaju svaki put- jednom propala kočnica- kvar masažera sedišta "bezbroj" puta- čuje se škripa kada se vozi nizbrdo- ljušti se prednji branik- staklo levih vrata krči kada se podiže i spušta- stakla se posle podizanja ne spuštaju do kraja kada se vraćaju- zvučnik u levim vratima zuji- gepek se teško zatvara- dešava se da se auto sam upali- prskalica u braniku se ne vraća u branik- čudan zvuk u desnom točku kada se pređe preko neke neravnine- naslon za ruku ponekad neće da se otvori- fali jedan šraf na prednjem braniku- kada je vlažno vreme ili posle pranja dešava se da ne rade displej na centralnoj konzoli i kamera- klaparanje i zveckanje iz zadnjeg dela vozila tokom vožnje- čudan zvuk kada se vozi brže od 100 km na sat- lupka daska na gepeku sa unutrašnje strane- krov neće da se spusti daljinskim- kada padne kiša ugasi se muzika, ako kiša nastavi da pada ugasi se kompletna struja BG WTF (prim.aut.)Sta vi mislite? :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
manager Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 ja mislim datl;dr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overkind Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Довла, убедио си ме, не купујем БМВ :)Шалу на страну, ово је више проблем произвођача него Делте. Немогуће да се нов аутомобил распада на "првом семафору". Уз сав безобралук Делте. Quote ...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака, Да однесе све што имам у дубину у дубоку. Link to comment Share on other sites More sharing options...
@AleksaB Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 (edited) Nije problem u bmw-u.Nego je fazon sto su izgleda u delti toliki prevaranti, cak ni ne verujem da su ovo "nova vozila" Pitaj boga odakle su, otkupili negde, malo doterali pa sa laznim papirima stavili pod "novo" .Tako su i nasi do pre par godina krali po Italiji Mercedese pa prodavali sa laznim papirima, ili su kola iz nekog razloga skidana sa osiguranja, pa prodavana ovde.. Klasika za Srbiju. Edited March 25, 2016 by ksa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Mislim da klijent sere. A i ti, na koga misliš kada kažeš da je prodavao kola skinuta sa osiguranja? Quote Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekarman Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Osim onog "Ko ga jebe, odakle mu pare za 3 BMW-a." mogu samo da dodam "Ko ga jebe jer je glup, covek ima samo dva obraza, sto je kupovao treci." Quote Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Nego je fazon sto su izgleda u delti toliki prevaranti, cak ni ne verujem da su ovo "nova vozila" Pitaj boga odakle su, otkupili negde, malo doterali pa sa laznim papirima stavili pod "novo" . Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Prva stvar ovlasceni servisi kod nas su govna, velika. Logika je da odes tamo, das malo vise para ali ne brines jer ce srediti sve sta treba. Ta logika je u Srbiji poprilicno suprotna od istine po mom iskustvu sa tri razlicita ovlascena servisa za razlicite proizvodjace kola. Drugo ovaj lik je ocigledno bolid i ocigledno ima nekoga u Informeru da se napise tekst kako bi napljuvali ove i vise nego sto verovatno zasluzuju. Mislim bas je slucajno s njim tekst od prosle godine ko daje pare za tablice s posebnim natpisima za kola i to bas BMW 6, siroti Beogradjanin Nikola. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Sto se tice BMWa mislim i da jedan clan ovde ima sta da kaze kada su oni u pitanju :) nije aVto vec motor... anyway, za automobile ne znam ali ono sto sam video kod motora zestoko je opao kvalitet Bembara na dva tocka. Neke stvari koje su se desile ne smeju biti prepisane nasilnickoj voznji narocito ako se taj isti model propagira kao Adventure bike. Slicna prica je bila i sa KTMovima 1190 u Africi... Niko mi ne moze objasniti polomljenu zadnju vilu na bavarskom motoru koji kosta preko 22.000 evra sa dodatnom opremom. Moja Honda je prosla sito i reseto a i dalje je teram normalno kao pre 4 godine i 30K km predjenih kod mene. Lepa su to vozila ali brate... Zeljezo je zeljezo :) 1 Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
@AleksaB Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Mislim da klijent sere. A i ti, na koga misliš kada kažeš da je prodavao kola skinuta sa osiguranja?Postoje i sada firme koje to rade.Naravno "ovlascene" za na primer samo francuska vozila.Msm da nije u redu da pisem imena tih firmi, ali znam da se to radilo.Takodje i sada se radi ali u znatno manjem broju..Nego je fazon sto su izgleda u delti toliki prevaranti, cak ni ne verujem da su ovo "nova vozila" Pitaj boga odakle su, otkupili negde, malo doterali pa sa laznim papirima stavili pod "novo" .??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Ovo je jedna od onih priča gde nije lako odabrati stranu - lik je debil, ne samo zbog toga što kupuje bmw :p već zbog toga što kupuje drugi pa treći. na drugu stranu, delta isto sigurno nije mutava i nije nemoguće da su svašta radili na servisu, šta više, ne mora da bude povezano sa "vrhom" delte već dilovima majstora i slično. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post cyBhoneR Posted March 25, 2016 Popular Post Report Share Posted March 25, 2016 Da je kupio Golfa 2 ne bi imao tih problema. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Nije problem u bmw-u.Nego je fazon sto su izgleda u delti toliki prevaranti, cak ni ne verujem da su ovo "nova vozila" Pitaj boga odakle su, otkupili negde, malo doterali pa sa laznim papirima stavili pod "novo" .Tako su i nasi do pre par godina krali po Italiji Mercedese pa prodavali sa laznim papirima, ili su kola iz nekog razloga skidana sa osiguranja, pa prodavana ovde.. Klasika za Srbiju.Aj probaj da se ne alt-tabujes iz cs-a kada postujes, molim te. Mislim da klijent sere. A i ti, na koga misliš kada kažeš da je prodavao kola skinuta sa osiguranja?I ja mislim da klijent sere, a i da ne sere, voleo bih da se udave u prolivu i jedna i druga strana :D 2 Quote gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 Drugara su za 335i u DE, Štutgart, pre par godina u BMW servisu zavlačili više od mesec dana. I to servis koji je u BMW vlasništvu, ne neki 3rd party. Brdo vremena i novca izgubio, tako da verujem da ima i istine u ovoj priči. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 (edited) Kad neko ima tablicu WTF, sve je manje vishe jasno kao dan. Auto ima logo Hamann tuning kuce i donji spoiler na bmw sa slike, tako da nebi me chudilo da je imao i njihov chip za koju Delta ne priznaje garanciju kod nasTa 3 automobila ne vrede ni 200k eura, poshto osnovna cena 640i krece od 75k eura + bi inache dobio i popust od fabrike kad naruchuje novi model kao redovni klijent.Kad je radio zamenu za treci auto, moguce da nishta nije ni doplatio, jer je bila zamena staro za novo. Pritom pri svakoj kupovini novog ili korishcenog vozila od njih dobija se uvek glanc novi garantni list koliko vazi garancija za taj model i broj shasije.U svakom sluchaju voziti bilo koji noviji bmw van garantnog roka je ludost.Prosto mi je neprijatno. Edited March 26, 2016 by Tiger21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papara Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 fan fekt, ne znam da li je neko pomenuo, tldr. ovaj lik je iz vulinove stranke :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mncu Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Dovla, posmatram te :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 8, 2016 Author Report Share Posted April 8, 2016 wat Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
mncu Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 blatis mi firmu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 radiš u bmw? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Jok, u Deltu. Quote Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 ma jasno mi je da je pre delta nego bmw :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Daj bajo moj sredi neki popust na mali servis.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Ima i drugar iz Vrsca BMW 640D gran kupe-a, nov uzet u Delti, i isto je imao ozbiljnih problema sa vozilom. Da ne komentarisem ovaj slucaj, samo kazem da nesto nije u redu sa tom serijom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Zvekno motor ili menjach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.