Popular Post dovlagsi Posted February 29, 2016 Popular Post Report Share Posted February 29, 2016 U prethodnih 10 godina smo imali ultimativni automobil u vidu Bugati Vejrona. U sledećih 10 godina to će biti Bugati Širon.Lets keep it simple:8,0 W16 4WD quad-turbo 1500 KS 1600 Nm (2-6k rpm)Limitirana max brzina 420 km/hSerija od 500 komada, prodata već 1/3, prvi izlazi na jesen32 dizne u motoru, 2 po cilindru800 litara vode prođe kroz rasladni sistem motora, u najvišem režimu rada2 (manja) turbo punjača rade do 3800 rpm, posle toga rade sva 4katalizator je nekih 6 puta veći od onog iz npr. Fiat Stila 16vIz motora izlazi 6 titanijumskih grana auspuha, prelaze u 4 nakon katalizatora, da bi izašli na 2 nakon para zadnjih lonaca, takođe kompletno urađenih od titanijumaŠiron ima istu torzionu čvrstinu šasije kao Le Man automobili (LMP1)Šasija je kompletno urađena od karbon vlakana - kad bi se povezala u jednu nit, bila bi dugačka kao 9x odavde do MesecaDimenzije posebnih pneumatika koje samo Michelin može proizvesti su 285/30 R20 napred i čak 355/25 R21 nazad. Kočnice poseduju F1 tehnologiju pritiska pločica - sa 8 klipova od titanijuma različite veličine napred i 6 pozadi, kako bi prijajanje bilo podjednako celom pločicom na (keramičko-silikonski) diskI dalje imamo dva ključa - jedan za normalnu vožnju i drugi ključ za Top Speed mod.Svi potrebni ekrani (osim klime) u autu su iza volana, interfejs duplih ekrana smanjuje broj prikazanih podataka kako se brzina kola povećava, da ne smeta vozačuAudio-sistem ima drugačije zvučnike u zavisnosti koje se vrste materijala enterijera izaberu; svaki od 4 tvitera ima dijamantsku membranu10 kompletnih test-mula je napravljeno pre početka proizvodnje serijskog modelaKošta 2,4 miliona evra, bez porezaJasno je da nije najlepši automobil na svetu, ali je još uvek najavangardniji! 5 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 fino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Dobar brzinomer :) Ja ne prelazim prvu cetvrtinu :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Lepši je od vejrona, što doduše i nije neki uspeh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 29, 2016 Author Report Share Posted February 29, 2016 (edited) Dobar brzinomer :) Ja ne prelazim prvu cetvrtinu :)On tu 1/4 brzinomera dostigne brže no što ti u leru možeš obrtaljku da pomeriš za 1/4 xDNe navodi se, ali do 100 km/h stiže cenim za 2.2 sekunde! Edited February 29, 2016 by dovlagsi Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Ma sve je to meni jasno, nego mi smesno gde ces uopste da vozis "elektronski limitiranih 420km/h"? Ono kao ides u Bonneville pa pravis rekord? :)Nego koliko je tesko uopste ovo cudo? Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Limiter postoji da bi za pet godina ponudili verziju bez njega, ofc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Jasno to, nego je meni i tih 420 km/h potpuno besmislena brzina. Zapravo mi sve preko 300km/h deluje nerealno da vozis bilo gde a da nije aerodromska pista. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post kruko Posted March 1, 2016 Popular Post Report Share Posted March 1, 2016 Sve putničke automobile bih ograničio na 120 (a ograničio bih i ubrzanje ukoliko je moguće). Ne vidim poentu brže vožnje od toga osim majmunisanja koje ugrožava tuđe živote. Pravac trkačka staza gde bi ti neko pod nadzorom policije otključao ograničenje dok se provozaš i debelo platiš za to ako ti baš srce ište brzine.Morao sam da bacim socijalnu kritiku, a što se tiče Chirona, dostojan je naslednik. 3 Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Doca Posted March 1, 2016 Popular Post Report Share Posted March 1, 2016 Sve putničke automobile bih ograničio na 120 (a ograničio bih i ubrzanje ukoliko je moguće). Ne vidim poentu brže vožnje od toga osim majmunisanja koje ugrožava tuđe živote. Pravac trkačka staza gde bi ti neko pod nadzorom policije otključao ograničenje dok se provozaš i debelo platiš za to ako ti baš srce ište brzine.to možda u hobitonu o/ 3 Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 herr Kruko, was ist autobah? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Autobahn bi u hobitonu postojao samo pod izvesnim uvjetima: minimum 4 trake (3 + zaustavna) i isključivo kompjuterska kontrola vozila uz sistem kamera i senzora na autoputu koji služe za kalkulaciju najbezbednije maksimalne brzine na osnovu broja vozila u saobraćaju, klime i drugih faktora. Čak i na autobahnu, verujem da nebezbednost raste eksponencijalno iznad brzine od 120 knč. Da ne spominjem ove ludačke brzine koje služe samo da se pohvališ novim autom kolegama iz borda direktora na golfu nedeljom. 2 Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 a kako si ti odlučio da je 120kmh baš ta brzina koja bi trebalo da bude maksimalna? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Opseznim istrazivanjem! ili kao sto obicno ljudi rade, po sebi bi da oblikuju svet. 2 Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 xyz brzina, valjda razumete da pričamo o nekoj brzini posle koje korist i rizik dolaze u nesrazmeru na određenom tipu puta u određejim uslovima saobraćaja, bilo da je to 120 ili 80. 120 sam uzeo za primer jer je to ograničenje na autoputevime većine zemalja na svetu (manje-više) do koje se JESTE došlo opsežnim istraživanjem! Naprotiv, automobili koji idu 400 na sat su oblikovanje sveta prema sebi i svom zadovoljstvu na uštrb bezbednosti drugih. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 A do tih 120km/h na sat se doslo opseznim istrazivanjem pre 50 godina. Posto je opste poznato da smo usli u mracno doba i da tehnologija nije napredovala od tad, jasno mi je tvoje vidjenje. Pride u susednoj nam kroaciji je 130, u italiji je na multistradi (vise od tri trake) dozvoljeno 150, na klasicnom autoputu 130, u njemackoj je na delovima autobahna bez limita i tako ... Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Napisao sam manje-više, da ne izvlačim podatke, siguran sam da je u 90% država ograničenje između 120 i 135, ne hvataj se za nijanse koje su nebitne u diskusiji, da li je 120 ili 130, potato, potejto. Napredak tehnologije lol, koji napredak, asfalt se pravi od svemirskih materijala? Napravljeni su iskoraci u tehnologijama kočenja, bezbednosti i slično, ali će ljudski refleksi, masa i brzina kojom se ta masa kreće zanavek ostati konstante. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Čamuga Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 ma dazamisli odes kupis neki r6 i ne mozes da ga dunes preko 120 na mostu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Jes vala :( Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Nisi napisao manje vise, napisao si da bi svaki putnicki auto ogranicio na 120 i jos ogranicio ubrzanje ako moze.A zamisli kupis porodican auto i krenes na letovanje i sirok autoput nema nikoga i ti picis silnih 120 na sat sa svim kontrolama proklizavanja i abs-ovima i racunarima i klackas se tako 20 sati, a pored tebe sve vreme pici jugisa od pre 30 godina istom brzinom.Nesto nisam primetio da je u nemackoj gde nema ogranicenja na nekim mestima povecan broj udesa. Dakle ocigledno je da se taj problem ne resava tako sto ces zbog budala da smoris sve ljude, nego si ti dobio dete i sada ne znas gde bi usmerio svoj gnev. E pa usmeri ga ka drzavi gde se moroni provlace sa "popio sam dedinu rakiju posle udesa jer sam mislio da je voda" akcijama, gde se likovi sa presudama vozikaju okolo i prave sranja i prolaze nekaznjeno. PS:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e2/European_Speed_Limits.svg/600px-European_Speed_Limits.svg.png Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatboy Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 A zamisli kupis porodican auto i krenes na letovanje i ....ili za Vršac.... Quote Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Nesto si pomesao, do Vrsca ne ide autoput. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatboy Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Vaistnu, regionalni... al je bolji od onog do Nisha relano :) Quote Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Mozda je resenje ako bi pravili kola koja ne idu brze od 120km/h? Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
strokan Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Ладно фелне са Инсигние ОПЦ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.