Jump to content

Gorivo na NIS-u


prota_

Recommended Posts

12 hours ago, voodoo_ said:

I na ostalim pupama gde sam zalazio (konkretno Lukoil, OMV i MOL), ima desetak dana sigurno.

Ono što mi je sad zent je da kupujem premium gorivo bilo gde, s obzirom da je razlika u ceni preko 20 dinara i verovatno skoro niko ne kupuje, ko zna koliko se to sranje udžibrilo u odnosu na ovo jeftinije koje se prodaje pa samo piči 😄

Osim ako nije ko u Simpsonovima gde Duff, Duff Light i Duff Dry idu iz iste pipe pa su i ovde puštali iz istog rezervoara i naplaćivali porez na budale ko se upeca.

Evo i ja da se zapljunem, vec 3 godine samo premium gorivo, poslednjih godinu dana iskljucivo MOL

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u raznorazne automobile sipao i obično i premium gorivo itd i iskreno ne mogu da sa dominantnom sigurnošću kažem da sam primetio neke razlike 😞

i bezolovni i dizel i stari auto i novi auto i mali i veliki...

jedino ako nije kao "čistiji" pa se manje "prlja" motor, ali opet i tu mi na servisu nisu skretali pažnju na to kako je mnogo prljav ili mnogo čist.

Link to comment
Share on other sites

Nisam se dobro ODRAZIO

Dok sam vozio dizloa, redovno sam sipao G Drive, sad na benzinjari povremeno stotku pred neki put (jer bolje vuče), ali mahom ne, jer po gradu gde jedva dobacim do četvrte brzine je stvarno isti đavo.

Tako da hipotetičko pitanje nije da li treba sipati premium goriva, nego da li ih treba sipati SADA kada je razlika u ceni otišla toliko da je verovatno primetno opao promet na premium gorivima (naročito na manjim pumpama i van Beograda gde se prebrajaju za dinar) što automatski povlači da ta goriva duže stoje u rezervoaru na pumpi, a poznato je da je najbolje gorivo sveže gorivo!

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Ako je motor deklarisan na npr. 95 oktana,  mozes da sipas i premium gorivo sa vise (98, 100), ali nece imati poentu. To bi trebalo da pise u uputstvu koje  je stiglo uz auto. Ne valja stipati gorivo sa manje (92, 88 oktana), jer steti motoru.

Edited by Nek'
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, voodoo_ said:

Imaće poente, softver bi trebalo da prilagodi rad oktanskom broju (preko propisane granice).

Ovo je zabluda. 

Testirao na više automobila obično vs premium gorivo, i dizel i benz, ništa nisam primetio ni izmerio (ubrzanje/potrošnja). Već nekoliko god sipam obično gorivo u sva kola. Čiperi kola takođe kažu da ne bacamo pare na skuplje gorivo u srbiji. Mora biti racing 100 gorivo da bi se videla razlika. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, dovlagsi said:

Ovo je zabluda. 

Testirao na više automobila obično vs premium gorivo, i dizel i benz, ništa nisam primetio ni izmerio (ubrzanje/potrošnja). Već nekoliko god sipam obično gorivo u sva kola. Čiperi kola takođe kažu da ne bacamo pare na skuplje gorivo u srbiji. Mora biti racing 100 gorivo da bi se videla razlika. 

'de ima najbliže u okruženju da se sipa to racing 100 pa da i to probam!

Link to comment
Share on other sites

Ako je auto predviđen za 98 ili višlje ima smisla sipati, inače nema nikakve razlike.Tih je verovatno šačica u sveukupnoj proizvodnji, i generalno je problem samo kod amera koji imaju 87 za regular, a premium za 95, koje je kod nas "default" jelte.

Mislim da je generalna zabluda da te cifre znače koliko je "moćno" gorivo, a zapravo nema blage veze sa time, nego je mera koliko je sklono samozapaljivanju, što je višlja cifra, manje je sklono tome. Čak ni ferariji nemaju po specsu potrebu za 100 oktana i sličnim.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, dovlagsi said:

Za benzince čak ni to, a za dizele obavezno. 

Valjda sad ni za novije dizele nema potrebe, sve od recimo 2000ih naovamo upali automatski dpf clean režim, ako ga sam već ne poćeraš sa vremena na vreme. Redline a day keep the doctor (mechanic) away.

Za one sa jeftinijim ulaznicama.. dizelima koji imajo dpf, katalizator itd je potrebno sa vremena na vreme opaliti gasa na 20-30 minuta, tipa autoput pa u stepenu prenosa niže, da ugreje auspuh toliko da sprži sve iz filtera i izbaci napolje. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Junkie said:

Za one sa jeftinijim ulaznicama.. dizelima koji imajo dpf, katalizator itd je potrebno sa vremena na vreme opaliti gasa na 20-30 minuta, tipa autoput pa u stepenu prenosa niže, da ugreje auspuh toliko da sprži sve iz filtera i izbaci napolje. 

nisam imao pojma ovo, ali nemam više ni dizel vozilo ali dobro je znati za budućnos'!

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, fuse.buca said:

Ovo sto @Lucky kaze, ne znam da li stvarno premium gorivo cisti motor (ili ga manje prlja). Sto se tice performansi, nisam osetio nista u odnosu na obican benzin. Ali da mi je manja potrosnja, tacnije jeftiniji kilometar to jeste (posto vodim svoju tabelu). 

koliko je jeftiniji imajući u vidu skuplju cenu samog goriva u startu?

Link to comment
Share on other sites

 

5 minutes ago, fuse.buca said:

Oko 2 dinara po kilometru (uracunata i visa cena premijum goriva).

Јеси рачунао као што си рачунао за ону омладину што је помрла од короне и делта варијанте? Рекох да те питам како си израчунао међутим видех ко је постовао па дигох руке!

Edited by FATA

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Prosta racunica, lova potrosena na gorivo podeljena sa predjenim kilometrima. Nisam racunao omladinu, samo sam rekao sta sam cuo, procitao, znao itd... Nema poente objasnjavati ti ista oko ovoga ako ti je problem da skontas kako izracunati koliko dinara kosta predjeni kilometar...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...