Jump to content

Saobraćajci i selektivna primena zakona


ПУТИН

Recommended Posts

ljudi, stavljajte pojas kad sednete u kola. broj kazni koje se izricu za ovaj prekrsaj se uvecao za 10 puta nego lani! ne mogu da vam opisem koliko zahteva stize iz SUP-ova sto se tice saobracajnih prekrsaja. isto to se odnosi i na inspekcije, pogotovo kada je u pitanju poreska. u toku je cedjenje suve drenovine od strane drzave, vodite racuna molim vas. pocece da guraju ljude na pesackim prelazima da prelaze na crveno....

 

 

Link to comment
Share on other sites

poreska salje na stotine zahteva za pokretanje prekrsajnog potupka za ljude koji su platili porez sa zakasnjenjem. mislim da je minimalna kazna 50k. znaci, PLATILI su ljudi, sa zakasnjenjem doduse. ali to nije dovoljno izgleda. 

 

 

kod mene ovde stize oko 50 placenih naloga DNEVNO za pojas. ono, 5 soma, pa u roku od 8 dana mozes pola da platis. to je samo jedan prekrsaj, i to koji je placen na licu mesta. a sta je sa stotinama zahteva koji se odnose na malo ozbiljnije prekrsaje, gde nemas mogucnost da se nagodis i da platis pola. znaci, ovde se radi o takozvanim mandatnim kaznama, koje su do 5 soma (pojas, svetla, mobilni i sl.) ili komunalne inspekcije koje kaznjavaju na osnovu odluka lokalne samouprave. tu su mandante kazne (barem koliko sam ja video) do 20k. ako se nagodis placas pola. 

 

grad pancevo sa naseljenim mestima ima nesto jace od 120k stanovnika. pa sad ti vidi u nekoj vecoj projekciji o kojoj cifri se radi....

Edited by Carlito

 

 

Link to comment
Share on other sites

pandure i naprednjake dakako treba oterati u kurac što ovako cede pare, ali mamlaze za volanom treba kažnjavati deset puta više od ovoga. naročito za mobilni...

^qft, isto i za pojas, veži ga jebem mu mater, zar je toliko teško

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Problem je u tome sto je tehnicki maksimalno rigorozan (tipa moras da imas pojaseve i naslone za glavu pozadi), a onda ja odem i registrujem RURomobil koji je 40 godina star i fakat mu sigurno bar nesto fali tako sto iz agencije nikada nisu ni videli kola :) Cujem kao sad opet pricu o slikanju automobila na tehnickom i sl, ali sumnjam da ce se to i desiti. Sustina naseg zakona je da je on poprilicno rigorozan, ali je primena poprilicno proizvoljna. 

 

I onda imas gomilu debila koji voze kao mentoli potpuni, a tebe krene da cima za neku glupost. Tipa meni je padnur jednom mrtav ladan izjavio kada me je navatao za prekoracenje brzine kod nekog sela ka Sapcu i ja mu rekao da nisam video znak "a pa da, neko ga je odneo da pece paprike" :) Mislim na kraju me pustio, ali je taj momenat bio skroz LOL [:D]

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Problem je u tome sto je tehnicki maksimalno rigorozan (tipa moras da imas pojaseve i naslone za glavu pozadi), a onda ja odem i registrujem RURomobil koji je 40 godina star i fakat mu sigurno bar nesto fali tako sto iz agencije nikada nisu ni videli kola :) Cujem kao sad opet pricu o slikanju automobila na tehnickom i sl, ali sumnjam da ce se to i desiti. Sustina naseg zakona je da je on poprilicno rigorozan, ali je primena poprilicno proizvoljna.

I onda imas gomilu debila koji voze kao mentoli potpuni, a tebe krene da cima za neku glupost. Tipa meni je padnur jednom mrtav ladan izjavio kada me je navatao za prekoracenje brzine kod nekog sela ka Sapcu i ja mu rekao da nisam video znak "a pa da, neko ga je odneo da pece paprike" :) Mislim na kraju me pustio, ali je taj momenat bio skroz LOL [:D]

Ja sam pre nedelju dana produžio registraciju u AMS klubu Novi Beograd u Sremskih odreda, nisu gledali ni pojaseve, ni naslone, pa čak ni sijalice ja mislim :-)

Završio sve (što podrazumeva sve od plaćanja do izdavanje nalepnice) za 15min, tako da preporuka za njih. Ranije kad sam išao kod nekih ortaka (da im napravim "promet", ne zato što mi treba veza za prolaz), trajalo je u proseku 40-45min

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Tehnički pregled je jednom godišnje i to po meni nije validna mera za smanjenje broja neispravnih vozila na ulicama. Policija bi to trebala da sprovodi rigorozne kontrole svaki dan i da počne da primenjuju zakon.

Ne slažem se sa glupostima tipa pojasevi nazad, sijalice i slično, ali sam spreman i na to, ako krene oštra kontrola koja neće biti selektivna i gde neće biti popuštanja nikome.

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Samo da dodam da sam ja RURomobil zapravo registrovao ne podmicivanjem baje na tehnickom nego tako sto su mi dali telefon agencije koja uredno radi tako sto niko nikada nije video na tehnickom automobil koji su mi registrovali a koji se pritom ne vodi ni na mene nego na Lakija. Moze ono da nema tockove i kocnice, a ne pojaseve pozadi :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ili će da prepakuju na sat vremena točkove od ortaka, kočnice možda i kupiti, sijalice sve staviti, pa izvaditi "višak", pozajmiti prvu pomoć itd?

Još uvek ima ljudi koji kradu sijalice u zgradama, pa nemoj da te čudi da će biti spremni na sve ovo da bi prošli tih pola sata tehničkog, pa posle sve vratili. Zato i kažem, ostalih 365 dana policija treba da kida i ne treba da se sažali ni na koga, ali ni da se plaši da bilo kome piše kaznu. E sad što nam je ceo sistem urušen, pa je pitanje da li će sud naplatiti kaznu od nekog sirotana posle ili će pocepati kaznu nekom ko ima vezu, to samo dokazuje da je sam tehnički toliko minoran za bezbednost na ulicama da je to strašno.

Ono što meni upada u oči su pre svega sami pešaci koji su potpuno needukovani što se tiče pravila u saobraćaju, pa i njima treba klepati kazne kad priča telefonom dok prelazi na ulicu, drže slušalice u ušima, prelaze 2m od pešačkog itd

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

ako krene oštra kontrola koja neće biti selektivna i gde neće biti popuštanja nikome.

 

Jeftini izgovori svakog čoveka koji je ikada zažmurio na korupciju i druge probleme u državi. Ako može Pera, što ja da se pravim pametan.

  • Downvote (-1) 3

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Ne znam odakle ti da žmurim na korupciju? Ako mi nadležni organ, u ovom slučaju tehnički pregled naloži da stavim pojaseve nazad, to ću i uraditi. Ako popijem kaznu, nema kukanja...

Moj auto je tehnički ispravan prema AMK koji je ovlašćen za tako nešto. Znam kad treba da radim servis, znam kad sam menjao pločice i diskove, znam koje su mi godište gume i koliko sam prešao sa njima itd. Takođe i znam da mi ističe "rok upotrebe" prve pomoći u kolima, ali nemam nameru da je menjam, jer je apsurdno da opet bacam pare na nešto što nisam ni otpakovao, a što ne utiče na bezbednost u saobraćaju mene i drugih ljudi i spreman sam da popijem kaznu za to i platim je. U čemu je problem onda?

Edited by Boyka

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Jutros u 7 panduri stoje u J. Bulevaru pored Inteze i 'vataju ove što iz žute trake (ili "bele" za desno) nastavljaju pravo što je dozvoljeno samo autobusima. U 7 ujutru! Zabodu se oni tu često, ali nikad u to vreme.

 

Ono što meni upada u oči su pre svega sami pešaci koji su potpuno needukovani što se tiče pravila u saobraćaju, pa i njima treba klepati kazne kad priča telefonom dok prelazi na ulicu, drže slušalice u ušima, prelaze 2m od pešačkog itd

 

 

Ja ne razumem ni kako je u glavi pešaka "ja sam pešak imam prednost" i onda nonšalantno prelaze ulicu (čak i na pešačkom) ne gledaju ni levo ni desno, kao zabole ih. OK, imaš prednost, al' kad te neko pokupi jer ne gleda, šta ti vredi?

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš šta ti vredi? Pešak je zakon u saobraćaju. Meni nije jasno kako bilo koji vozač može da misli drugačije. Ne kažem ja da pešak ne treba da bude obazriv, baš suprotno, mora inače bi poginuo iz čista mira, a ne zato što regularno prelazi ulicu. Pešak ima najmanje šanse u saobraćaju i zato je on mora da bude najvažniji u saboraćaju. Mnogo mi je teško što vozači moraju čak i na pešački da stanu da neki nonšalantni pešak pređe, moš misliti, i još da požuri preko pešačkog i da se pokloni vozaču zato što ga je pustio...

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Pa podrazumeva se valjda majku mu da kada prelaze na crveno i setaju kolovozom da tada prelazi odgovornost sa vozaca na pesaka i da je pesak retard, jer ide protiv propisa. Ja sam razumeo da Bole prica o pesackom i tu se slazem. Neretko se na pesackom batica tako zaustavi na 10 cm od mojih nogu sav nadrkan sto mora da stane, rofl.

Link to comment
Share on other sites

Pešake ludake delim na ove kategorije:

Pešaci koji prelaze ulicu na crveno, jer pričaju telefonom ili kuckaju poruke, pa kad zakočiš tek se onda osveste i skapiraju da prelaze na crveno svetlo. Podgrupa su pešaci sa slušalicama u ušima i mlade mame koje guraju kolica jednom rukom, a drugom kuckaju poruke.

Pešaci koji izlaze iz autobusa i neće da se vrate još par metara pa da pređu na pešački prelaz, nego prelaze van ili seku ulicu po dijagonali, jer su oni "zakon".

Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza.

I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se.

Za svaku od ovih kategorija je uglavnom zajedničko to da su needukovani za saobraćaj i da nemaju obzira prema vozačima. Neko besni zbog toga, neko izneveruje svaki put (kao ja), ali svako ko izađe na ulicu automatski postaje učesnik u saobraćaju i mora toga da bude svestan. Malo više tolerancije i obzira i jednih i drugih nikad ne manjka.

Odoh da spavam, gotova noćna smena (nije NCR) o/

Edited by Boyka
  • Upvote (+1) 2
  • Downvote (-1) 2

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Ja ne razumem ni kako je u glavi pešaka "ja sam pešak imam prednost" i onda nonšalantno prelaze ulicu (čak i na pešačkom) ne gledaju ni levo ni desno, kao zabole ih. OK, imaš prednost, al' kad te neko pokupi jer ne gleda, šta ti vredi?

 

Ja se slažem sa Boletom. Ako si pešak i poštuješ pravila trebalo bi da možeš "nonšalantno" preko ulice. A svakako vozač treba da bude obazriviji od pešaka, zato što je jača sila u njegovim rukama.

 

Meni se pre mesec-dva dana desilo da prelazim 27. marta ka pijaci, usred dana, na čuvenom najkraćem zelenom za pešake na svetu. Dupli tramvaj ide ka meni i staje na crveno, meni se pali zeleno, krećem lagano u nadi da ću proviriti iza tramvaja, pošto od njega ne vidim ništa na levo. Dok sam se (srećom) snebivao da li da pređem ulicu, neka mentolčina u kolima prolazi ispred mene sa 40ak na sat i gleda me svestan da je mogao da me pokupi da se ne plašim da pređem ulicu nonšalantno u situaciji u kojoj imam svako pravo to da uradim.

 

Pre par godina, 100 metara dalje niz ulicu, na pešačkom bez semafora, prelazim na drugu stranu. Autobus staje da me propusti, ali mi vozač pokaže rukom da stanem. Ja stanem i sekund kasnije po šinama proleti BMW koji nisam mogao da vidim od autobusa...

 

Sa druge strane, u Nemačkoj mi maltene vozač izađe i stavi crveni tepih kada treba da pređem ulicu na pešačkom bez semafora.

Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza.

I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se.

 

Just wow...

FushiSigb.thumb.jpg.f75f13b0202c1af84974

Link to comment
Share on other sites

sve je ovo lepo i tacno (nevaspitani smo maksimalno), ali sve to pada u vodu kada voziš i dodjes do pesackog, pesacima je crveno, ti svakako usporis jer neces da nosiš na duši nekoga.

U tom trenutku, otelotvorenje svih drskih baba gleda u tebe, izlazi na ZEBRU, ti staješ, gledaš i neveruješ. i prvi put u životu stidljivo trubneš odvratnoj pokvarenoj vrani.

U sledećem trenutku vrana staje pored haube i psuje te i napušava i jebe ti majku i govori da pušiš kurac :)

 

Al eto, pešak je, jebiga, treba drugi da pazi.

 

Mlade mame koje guraju kolica na pešačkom dok im je crveno su posebna kategorija, to prosto zaboraviš da postoji i ideš dalje.

 

Uglavnom provalio sam da dobar deo učesnika u saobraćaju računa da će drugi paziti i ustuknuti i BIK. Jebiga.

Edited by f4ts0

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš šta ti vredi? Pešak je zakon u saobraćaju. Meni nije jasno kako bilo koji vozač može da misli drugačije. Ne kažem ja da pešak ne treba da bude obazriv, baš suprotno, mora inače bi poginuo iz čista mira, a ne zato što regularno prelazi ulicu. Pešak ima najmanje šanse u saobraćaju i zato je on mora da bude najvažniji u saboraćaju. Mnogo mi je teško što vozači moraju čak i na pešački da stanu da neki nonšalantni pešak pređe, moš misliti, i još da požuri preko pešačkog i da se pokloni vozaču zato što ga je pustio...

 

Ne znam gde se ne razumemo, možda sam se negde pogrešno izrazio - ja sam od onih vozača koji staju u 99,9% slučajeva pešaku, da ne kažem 100% i niti mi je teško niti mislim da je to pogrešno, ali u tih 99,9% u više od 75% slučajeva pešaci _ne_gledaju_ kada prelaze ulicu.  To je čista glupost i nebriga za svoje zdravlje, kada znamo svi i kakvih sve vozača ima, a vala na ovom topicu smo ukazali i na to kakvih sve vozila na ulicama ima. I tu ne govorimo samo o nadrkanim baticama koji ne staju već i o nadrkanim ribama ali i o ribama koje su tek počele da voze i ni ne znaju da zakoče već daju gas (eno guglajte YT klipove "žene vozači" pa vidite šta će da izađe).

 

U tom smislu je "šta ti vredi?" dosta jasno rečeno - šta tebi vredi što ćeš da dokažeš i pokažeš da si pešak i imaš prednost (i dobio si čak i 100-200 'iljada odštete i šta već) što te je pokupio neki debil a ti opušteno slušajući mjuzu krenuo na pešački prelaz a da nisi pogledao okolo? I ovo nije SAMO U SRBIJI sindrom (ja evo živ dokaz a opet - YT "žene vozači"). Možda je kod nas procenat veći.

 

Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza.

I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se.

 

haha, ova dva su me nasmejala :))

 

Kao vozača me nerviraju pešaci koji "NADRKANO" kroče na pešački i kažu svojim govorom tela "STANITE JA PROLAZIM OVO JE MOJE PROSTRANSTVO" bez obzira na sve, zatim pešaci koji kad izađu iz prevoza odu ISPRED njega i prelaze na drugu stranu (nema šanse da ih vidiš) i na kraju drugi vozači koji ne koriste migavac. Njima bih prvenstveno pucao u kolena.

Ali ovo sa prolaženjem ispred/iza autobusa je bukvalno gde god se okreneš "obrađivano" kao tema - od onih snimaka što su nam panduri donosili u osnovnu školu, pa preko tehničkog, do polaganja vožnje i i dalje se događa.

 

 

Kao pešaka me nerviraju vozači koji se ponašaju kao degenerici kada se parkiraju unazad, pošto kad ubaciš u rikverc ne znači da si podigao štitove oko sebe i skinuo sa sebe odgovornost da koristiš oči, zatim vozači koji MORAJU da prođu i vozači koji ne ne znaju da li da stanu ili da prođu.

 

Kad smo već krenuli da vajnujemo, moram da dodam onu grupu vozača koji ako idu iz ulice (ili situacije) koja im daje prvenstvo, moraju da oni budu ti koji prvi prolaze i nema dalje iako bi za sve bilo lakše da puste ovog što nema prednost i iako će oni sami da se više iscimaju da bi prošli ako hoće da poštuju pravo prvenstva. Ima ulica Vojvode Dragomira koja izlazi na Cara Nikolaja II. Ulica je dvosmerna a totalno je da bude jednosmerna po širini, ali je dosta bitna pa je valjda zato ostavljaju takvom. I toliko je retardirana i ima stubiće na ivičnjaku (da se ne bi parkirala vozila koja je potom učine totalno začepljenom). I kada iz nje ideš u Cara Nikolaja naravno nemaš prednost, ali svim pravilima zdravog razuma i logike je jasno da bi trebalo da te puste da prođeš pa tek onda ovi iz CN2 da skrenu u nju i nastave svojim putem, jer u suprotnom moraju oni sami toliko da se iscimaju da bi prošli da je to neverovatno. I moraju ljudi da se tu guraju pa to ti je.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...