Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

On 4/25/2023 at 10:00 PM, manson said:

A4

image.png.96a5a432eeb31ef3011cee6be70d1df5.png

Pošto sam i dalje bangav s levom nogom još nedelju dana je trebalo da vozim Karoq automatik, ali me zove taj drugar što ima rent-a-car i kao ima priliku da ga nešto izda na duže, jel mogu ja da uzmem nešto drugo. I ja kao ma daj bilo šta, ionako mi čini čovek cenu i sve, i kao evo ovaj mi je slobodan - A4 35 TFSI. Praktično kao ovaj sa slike samo je 2.0 benzin sa 150KS i naravno automatik i bez nekih od ovih dodatnih fora tipa 19" felne, čeljusti u crvenoj boji i sl, ali recimo ima parking senzore i napred i pozadi i kameru za vožnju unazad, tako da nešto od ovoga i ima ali generalno osnovnija oprema. I sad mi je tu bilo interesantno poređenje različitih spektara Wagen grupacije. 

Prvo mi je šok bio koliko je auto ogroman, on je sad praktično veličine kao Passat, s tim da moram odmah da napomenem da ja generalno nisam ljubitelj limuzina, mnogo više volim hatch/SUV pa čak i karavan ako je to opcija jer mi ovo nepraktično. Gepek je ogroman, ali naravno lošeg oblika, u Karoq dečiji bicikl stane na keca, ovde nema šanse. Unutra su materijali zaista mnogo bolji u odnosu na Škodu i sve to izgleda dosta lepše, ali kad se zagledaš recimo u plastiku rekao bih da je Huyndai Tucson ipak ispred, kao i Alfa Tonale značajno, uz ogradu da ne znam kako izgledaju jače verzije opreme Audija. Jedan jako smešan detalj mi je ovaj deo ispred suvozača:

image.png

Bukvalno je fejk rešetka, kao da je otvor za klimu ali nije, odatle ne duva ništa niti može da se podesi, potpuno nejasno zašto postoji 😄 

Iako i on i Karoq na papiru imaju motor iste snage u Škodi je 1.5, a ovde je 2.0 i oseti se da je ovaj nekako živahniji, ne mogu baš tačno da opišem. Doduše kad se recimo pali na semaforu start-stop imam utisak da mi malo protrese dupe što je u početku čudno. Infotainment je isto za nijansu intuitivniji nego kod Škode, ali to i nije baš neka stavka jer se to brzo čovek navikne, ni ovaj recimo nema navigaciju samo fala Bogu bar nema ni dugme za uključivanje iste. Android auto ovde radi i wireless što ne može u Škodi. Međutim kada pogledamo ostale stavke opreme, ako izuzmemo prednje parking senzore i kameru za vožnju unazad kao tu su negde, nema on ništa specijalno više. Posebno sam bio razočaran ponovo činjenicom da ključ jebeno ne otvara vrata nego moraš da otvoriš sa daljinca. Da još malo dosolimo ovde postoje zapravo udubljenja na kvakama gde treba da dođe dugme za otvaranje ali je to viši paket opreme... Znači psovao sam celu Wagen grupaciju jedno pola sata kad mi je ovaj to rekao 😄 Što kaže Laki u 2023. godini to ima jebena Dacia a ne premium auto koji kreće od 45k evra. Nema čak ni električno sklapanje spoljnih retrovizora... E da, ima električni child lock, to mi se svidelo!

I onda dođemo do toga da jbg jeste to lepše unutra i sve, ali sa funkcionalne strane se ne razlikuje previše što bi se očekivalo od premium brenda. I jasno mi je da poredim babe i žabe nego gledam čisto ovako sa praktične strane. Ako uporedim Q3 sa istim motorom kao Škoda i vrlo sličnom opremom dođemo do toga da je Q3 skoro 36k a Karoq 28k, da ga jebeš to se nikako ne isplati 🙂 doduše moguće da ja samo ne razumem toliko koncept premium brendova 🙂 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Nema čak ni električno sklapanje spoljnih retrovizora...

haha čekaj, kako je ovo moguće? 🙂 pa ovo ima svaki auto otprilike osim mog smarta :))

43 minutes ago, Junkie said:

audi se kupuje od 6 naviše 😄

ja sam fasovao 100e skuplji kasko jer je cena kola u godinu dana skočila toliko da bi sad mogao da prodam moj za 7k više... nesreća u sreći. 

ko je bio pametan da kupi neke polovnjake pre dve godine i sad ih proda, čak i neke srednje klase, zaradio bi lagano 100k evra na 5-6 komada :))

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Junkie said:

audi se kupuje od 6 naviše 😄

 

moze i od petice valjda!

28 minutes ago, Lucky said:

haha čekaj, kako je ovo moguće? 🙂 pa ovo ima svaki auto otprilike osim mog smarta :))

 

jako bitan feature inace! nije imao ni moj passat, pa mu nista nije falilo!

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Dule_smor said:

jako bitan feature inace! nije imao ni moja passat, pa mu nista nije falilo!

nebitno dal' je bitan feature, bukvalno ga sad ugrađuju svugde kao i elektro prozore ili šta god - baš se ne sećam skoro da sam video auto koji to nema a da je iole noviji i nije neka leš oprema entry astra opel za 19k evra (nekadašnjih 10k evra ofc).

Link to comment
Share on other sites

jako bitan feature inace! nije imao ni moj passat, pa mu nista nije falilo!
Nije bitan feature, realno je first world problem, ali mi neverovatno u 2023. godini za premium brend. Mislim tvoj Passat je bio neko tipa 2013. godište ili tako nešto? Valjda je nešto napredovalo za deceniju, plus kao viša klasa.

Ono, neke od tih stvari ima ženin Clio iz 2014. godine, bilo bi logično da ih i osnovno opremljen auto više srednje klase desetak godina kasnije ima.
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Zwerko said:

Nije bitan feature, realno je first world problem, ali mi neverovatno u 2023. godini za premium brend. Mislim tvoj Passat je bio neko tipa 2013. godište ili tako nešto? Valjda je nešto napredovalo za deceniju, plus kao viša klasa.

moj akord ima tu funkciju a iz 2008 godine je 🙂

Link to comment
Share on other sites

Zaplet se zadebljava! Nema MAGLENKE ima umesto njih plastiku :) a na kvakama kao što rekoh već ima udubljenje gde treba da bude dugme za otvaranje, jbg, mrzelo ih da prave dva seta za različite opreme...

Ne znam, ja sad možda previše hejtujem jer svakako nije moj auto pa me zabole, ali je moje viđenje da daš 45k eur i da te bukvalno zajebavaju za neke osnovne stvari baš sramota. Jedino ako Audi nije u fazonu "e ti seljaku što oćeš Audi a nemaš prave pare sad ćeš da vidiš koliko možemo da te zajebavamo" :) c9489f56dc2709e76ad90efce61808c5.jpgd7a89a4f655b3ddbf133ed5189680cf0.jpg

  • Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Zwerko said:

Zaplet se zadebljava! Nema MAGLENKE ima umesto njih plastiku 🙂 a na kvakama kao što rekoh već ima udubljenje gde treba da bude dugme za otvaranje, jbg, mrzelo ih da prave dva seta za različite opreme...

Ne znam, ja sad možda previše hejtujem jer svakako nije moj auto pa me zabole, ali je moje viđenje da daš 45k eur i da te bukvalno zajebavaju za neke osnovne stvari baš sramota. Jedino ako Audi nije u fazonu "e ti seljaku što oćeš Audi a nemaš prave pare sad ćeš da vidiš koliko možemo da te zajebavamo" 🙂

ovo me malo podseća na BMW priču gde je svaki segment dodatna oprema pa ti nemoj da zaboraviš nešto što ti je važno da "klikneš" tamo da ti ugrade.

a za maglenke me ne iznenađuje još od vlajkove insignije gde imaš kao auto u nekoj ok opremi i onda nema maglenke i još nešto tako bazično nije imao, ne mogu sad da se setim šta.

Link to comment
Share on other sites

А зашто да праве 2 различита алата за 2 различита, а суштински иста дела? Великосеријска производња, све се пика да буде брже, јефтиније, једноставније.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2023 at 8:49 AM, Lucky said:

a za maglenke me ne iznenađuje još od vlajkove insignije gde imaš kao auto u nekoj ok opremi i onda nema maglenke i još nešto tako bazično nije imao, ne mogu sad da se setim šta.

sklapanje retrovizora 😉

  • Like +1 1
  • Haha (+1) 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ja samo da se nadovežem na utiske sa Audijem posle par dana, a koji su zapravo poztivini. Naime iako i on i Škoda deklarativno imaju TFSI motor od po 150KS, Skoda je 1.5, a Audi je 2.0 i izgleda da su nešto malo drugačije upareni sa menjačem. Ovako po gradu je sve ok, ali kada hoćeš naglo da ubrzaš kod Škode kao da ubaci 3 brzine niže, popne na 5.000 obrtaja i dobro ubrza, ali imaš utisak kao da poleće mlazni avion. Audi je u tom delu mnogo više uglađen i mnogo ravnomernije ubrzava, kažem nije velika razlika u svakodnevnoj vožnji ali ipak postoji. 

Drugo od svih ovih automatika koje sam vozio i koji su po gradu opušteno trošlili 11-12L na 100km, ovaj motor u Audiju je zaista štedljiv i potrošnja je tek malo iznad 8L/100km, baš je osetna razlika. Mislim ne znam sad koliko to znači nekome ko hoće da kupi Audi, ali eto jeste neki benefit 🙂 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Mod je uvek bio default, imaju i jedan i drugi modove ali se nisam igrao sa time. Obrtni moment sam sad pogledao kod Skode 250nm, Audi 270nm. Meni deluje samo kao da je menjač drugačije podešen. I da se razumemo, meni je Skoda vrlo ok u tom smislu ali prosto ovaj u toj jednoj situaciji radi bolje.

 

 Edit: E da, i Audi ima lopatice iza volana za manuelno prebacivanje Škoda nema. Oba menjača imaju manuelno i na samoj palici.

 

 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Meni deluje vrlo logično to što pišeš, ali ja to gledam i sa druge strane - ti ipak njega u 2023. godini moraš da platiš 45k evra, aj da je 35 pa da kažemo ok, mator model, na zalasku karijere... Jer u ovoj situaciji pretpostavljam da će uskoro da izađe novi model ali da će njegova cena u nekoj baznoj konfiguraciji da bude fazon 55k+ [:D] 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Prodaja polovnih vozila u prvom krvartalu pala je za 5,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine, pokazuje nova analiza sajta Polovni automobili realizovana na osnovu podataka dobijenih u saradnji sa Cube Team-om. Konkretno, u prva tri meseca prvi put su registrovana 30.363 polovnjaka iz uvoza, dok je u istom periodu 2022. godine taj broj iznosio 32.215.

Ovi rezultati pokazuju nastavak trenda pada prodaje polovnih automobila, jer je prošle godine prodato za 15 odsto manje polovnjaka u odnosu na 2021. godinu.

I cene su u blagom porastu. Prosečna cena putničkih automobila sa domaćim tablicama oglašenih na sajtu Polovni automobili u januaru ove godine iznosila je 8.582 evra, dok je u martu cena porasla na 8.834 evra. Podsetimo, rast cena traje sada već gotovo tri godine. Tako je prosečna cena polovnih automobila oglašenih na sajtu tokom 2022. godine veća 24% u odnosu na 2021. i čak 38% u odnosu na 2020. godinu.

Skok cena  u prošloj godini najviše je bio primetan za polovnjake koji su proizvedeni posle 2010. godine. Naime, prosečna cena u januaru 2022. za ove automobile iznosila je 14.161 evro, a čak 14.682 evra u martu. U prvom kvartalu ove godine raspon cena je minimalan, pa je prosečna cena za vozila oglašena na sajtu Polovni automobili koja su proizvedena između 2010. i 2023. godine u januaru i martu gotovo identična.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...