Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

11 hours ago, voodoo_ said:

Vozim benzinca koji tuče 10 litara u gradu bez problema, ali osim toga sve ostalo su benefiti

moja honda je u proseku 9,3, ali  znas kako je lep osecaj kad ne moras da brojis svaki litar jer te boli kurac, i znas da mozes da ubrzas od 0-100kmh za 8.9 sec

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim baš kako ubrzanje Honde ima neku težinu u raspravi dizel vs benzin kad postoji nekoliko traktora iz te generacije koji su zapravo brži tipa Alfa 147 JTD 16v, BMW 1 120d ili svima omiljeni Golf 6 2.0 TDI [:D] Pri čemu će odvaliti benzinca u pogledu obrtnog momenta, tj što kaže Dovla kreće kao raketa... 

Neki od njih postoje i sa slabijim traktorskim motorima, ali postoji i Honda sa slabijim benzincem. 

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Odvaliti u pogledu obrtnog momenta u kom smislu? Koristio podatke odavde https://www.auto-data.net/en/ i taj 2.0 TDI 140ks i ivtec 1.8 140ks imaju slično ubrzanje do 100 i maks brzinu.

U nekoj realnoj vožnji, da se takmiče, nisam baš siguran da bi bilo razlika.

Osim što dizel verovatno može više tereta da povuče 🙂 i u svakodnevoj vožnji bi tog TDI mogao da držiš u trećoj/četvrtoj, vukao bi isto, Hondu bi morao češće da šaltaš 🙂 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, manson said:

Odvaliti u pogledu obrtnog momenta u kom smislu? Koristio podatke odavde https://www.auto-data.net/en/ i taj 2.0 TDI 140ks i ivtec 1.8 140ks imaju slično ubrzanje do 100 i maks brzinu.

U nekoj realnoj vožnji, da se takmiče, nisam baš siguran da bi bilo razlika.

Osim što dizel verovatno može više tereta da povuče 🙂 i u svakodnevoj vožnji bi tog TDI mogao da držiš u trećoj/četvrtoj, vukao bi isto, Hondu bi morao češće da šaltaš 🙂 

hteo sam for the lulz da vidim šta kaže za smarta, ono čak nisu ni merili 0-100 na njemu 😞

mada ima na netu:

The Smart 451 Fortwo typically accelerates from 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) in around 13-14.5 seconds

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, manson said:

Odvaliti u pogledu obrtnog momenta u kom smislu? Koristio podatke odavde https://www.auto-data.net/en/ i taj 2.0 TDI 140ks i ivtec 1.8 140ks imaju slično ubrzanje do 100 i maks brzinu.

U nekoj realnoj vožnji, da se takmiče, nisam baš siguran da bi bilo razlika.

Osim što dizel verovatno može više tereta da povuče 🙂 i u svakodnevoj vožnji bi tog TDI mogao da držiš u trećoj/četvrtoj, vukao bi isto, Hondu bi morao češće da šaltaš 🙂 

Pa baš u pogledu obrtnog momenta kao što sam i rekao🙂Jer kako i sajt koji si naveo kaže Golf ima 320Nm a Civic 173Nm. E sad pošto nas ne zanima koliko može da vuče prikolicu bitna stavka tu jeste kada je taj maksimalni obrtni moment dostupan, kod Golfa 1750-2500rpm, dok kod Civica na 4300rpm. U praksi znači da kada krećeš će te Golf mnogo ranije zalepiti za sedište i biti mnogo živahniji do 50-60km/h dok će ga Honda posle sustići do 100 kada može da iskoristi svoju snagu na većem broju obrtaja. A kako u nekoj realnoj vožnji sa semafora ne krećeš baš do 100 km/h po gradu ukoliko ti je ubrzanje bitno utisak će biti da je Golf mnogo brži, jači, kako god. Zato ljudi koji voze Stila JTD imaju utisak da mnogo dobro vuče, kao raketa što bi rekao Dovla. 

Samo je konstatacija da u nekoj srednjoj klasi automobila benzinci zapravo i nemaju toliko prednosti u realnom radu u tim nekim "sportskim" karakteristikama kao što je ubrzanje, pogotovo ako pričamo o atmosferskim motorima. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

On 7/4/2025 at 8:54 AM, togFU said:

Samo ovde Lucy nije iskopirao i deo teksta iz te vesti u kom piše da je Jaguar NAMERNO ispraznio većinu salona u Evropi, pa zato nije bilo ni prodaje... bukvalno idu all-in i rizikuju sa tim novim identitetom i sve...

Izgleda da su ipak kikovali i CEO Jaguara koliko vidim po netu, tj “sam je otišao”. 
 

osim ako i to nije deo velikog marketing plota izgleda da su se ipak zeznuli. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/4/2025 at 3:23 PM, Dick Warlock said:

 

Vidim trend redaljke na Lakiju, pa da i ja ubodem koji put.

Nego, uzbrdo/nizbrdo, levo-desno, op!trt!, ista je potrosnja i u povratku:

IMG_20250804_135303.thumb.jpg.427407cab22379751097a4cd4e9a9d79.jpg

Da nisam isao do Soluna jednog dana, opusteno od Smokvice u Makedoniji do Kasandre i nazad do Beograda jednim rezervoarom. Isti stil voznje, uostalom, vidi se i po vremenu putovanja i predjenim km.

 

image.thumb.png.26eda04e6e0d0e29eda8771768278fa4.png

Koliko je lepša tvoja tabla...

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, f4ts0 said:

sta to vredi kad je EV govno za pedere 😄

Valjao sam se od smeha pre neki dan pričam sa dvoje poznanika išli u Italiju i kao rent a car iz Rima idu dole do Napulja i okolo i kao istripuju se da uzmu Teslu a ne nešto drugo jer je cena slična.

OK, njihov primarni problem je ofc što nemaju iskustva sa EV i nisu se na vreme raspitali i proverili sve, pa je verovatno dobar deo problema na tom frontu, ali epopeja vožnje EV po Italiji je haos. Ne mogu da nađu brze punjače, pa bleje po tržnim centrima dok se puni na sporim, pa bukirali neki hotel koji kao ima brze punjače, pa došli tamo oni zatvorili punjače proširili običan parking. Vrhunac vraćanje kola - moraš da vratiš auto sa 90% punom baterijom a njima hotel udaljen jedno 30 min vožnje od rent a car a nisu našli bliže punjač :))

Link to comment
Share on other sites

na temu "kilijevih" dizelaša:

image.png

Kao i ranijih godina, najtraženiji modeli su oni stariji od 10 godina. Ubedljivo najprodavaniji godišta su 2011. i 2010., a i njihove prosečne cene su u blagom porastu.

Kada je reč o modelima i brendovima, Volkswagen je i dalje neprikosnoven sa svoja tri modela Golf, Polo i Passat, a traženi su i još modeli kao što su Audi A4, Opel Corsa, Renault Clio, Peugeot 3008, Škoda Octavia, Opel Astra… Dizel motori i dalje su dominantni sa udelom od 60,26% u ukupnoj prodaji. Benzinci čine 32,42%, tržišta polovnjaka iz uvoza, dok su ostala vozila (hibridi, električni automobili i vozila na TNG ili CNG na nivou od 7,32%.

Podaci jasno potvrđuju da je nastavljen trend blagog rasta cena koji je prisutan već nekoliko godina. Konkretno, cena svih oglašenih polovnjaka starosti do 20 godina na sajtu Polovni automobili u junu 2025. iznosila 12.047 evra, dok je u junu 2024. bila na 11.381 evro, a u junu 2023. godine prosečna cena iznosila je 9.794 evra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...