Lucky Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago 6 minutes ago, Dick Warlock said: Nego, uzbrdo/nizbrdo, levo-desno, op!trt!, ista je potrosnja i u povratku: Šta ti je škoda! nema bolji auto! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago jedina stvar koja me je uvek nerviala kod skode je polozaj brojeva na cajgeru:DDD 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Warlock Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago 17 minutes ago, Lucky said: Šta ti je škoda! nema bolji auto! Osim Smarta 🙂 Ja tebi "Vojvodo", a ri meni "Serdare" :)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago 1 hour ago, dovlagsi said: ALI DIZLO IMA OBRTNI MOMENAT KO RAKETU DA VOZIS To jeste ozbiljan argument, kada sedneš iz benzinca, pogotovu ako nije turbo u turbo dizela razlika je osetna. Ali kao hibridi i/ili EV bi trebalo da reše i taj problem valjda. 2 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
reki Posted 3 hours ago Report Share Posted 3 hours ago 11 hours ago, voodoo_ said: Vozim benzinca koji tuče 10 litara u gradu bez problema, ali osim toga sve ostalo su benefiti moja honda je u proseku 9,3, ali znas kako je lep osecaj kad ne moras da brojis svaki litar jer te boli kurac, i znas da mozes da ubrzas od 0-100kmh za 8.9 sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago 11 hours ago, Lucky said: ali stoji sve što je kili rekao i da se čuje kao traktor i da moraš kod nekih da dodaješ i onaj adblue itd. 200 sam zaokružio čisto zbog oscilacija cena a i toga što mi se čini da kod nas veštački drže cenu tu negde svojim uredbama. 11 hours ago, Zwerko said: Ja samo nisam siguran kako ste se toliko zbunili 😄 U smislu ako se pređe 15k km godišnje, benzinac troši 8 u proseku, dizel 6, znači da će prvi potrošiti 1200 litara goriva, a drugi 900. Ako je benzin na današnji dan 177 din/l a dizel 196 din/l (a relativno je konstantan odnos, oko 10% razlike), to znači da će benzinac u parama potrošiti 212.400 RSD, a dizel 176.400 RSD, dakle razlika je 36.000 ili 300 evra tačno. Ako bi prešao 12k km godišnje razlika je 28.800 dinara. Ni u kom slučaju nije ni blizu 500 evra godišnje, a da ne pričam o 1.000 😄 Niste morali da se mucite : D ali bukvalno ispadne 2k dinara razlika mesecno i to zavisi koliko stisnes gas! Odavno je dizel izgubio poentu ali smo seljaci na balkanu kolektivno jos uvek. Mada se budi priroda vidim da je oko 50% novih kola benzin danas. Naravno i dalje ima smisla da neko ko vozi bas dosta godisnje uzme zeldi ali ako ce da ga vozi novog 5 godina i proda u smislu ekonomske kalkulacije. 1 hour ago, reki said: moja honda je u proseku 9,3, ali znas kako je lep osecaj kad ne moras da brojis svaki litar jer te boli kurac, i znas da mozes da ubrzas od 0-100kmh za 8.9 sec Tebi da trosi 15L na 100km na godisnjem nivou ne bi napravilo nikakvu razliku : DD 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago Ne vidim baš kako ubrzanje Honde ima neku težinu u raspravi dizel vs benzin kad postoji nekoliko traktora iz te generacije koji su zapravo brži tipa Alfa 147 JTD 16v, BMW 1 120d ili svima omiljeni Golf 6 2.0 TDI Pri čemu će odvaliti benzinca u pogledu obrtnog momenta, tj što kaže Dovla kreće kao raketa... Neki od njih postoje i sa slabijim traktorskim motorima, ali postoji i Honda sa slabijim benzincem. 1 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago Odvaliti u pogledu obrtnog momenta u kom smislu? Koristio podatke odavde https://www.auto-data.net/en/ i taj 2.0 TDI 140ks i ivtec 1.8 140ks imaju slično ubrzanje do 100 i maks brzinu. U nekoj realnoj vožnji, da se takmiče, nisam baš siguran da bi bilo razlika. Osim što dizel verovatno može više tereta da povuče 🙂 i u svakodnevoj vožnji bi tog TDI mogao da držiš u trećoj/četvrtoj, vukao bi isto, Hondu bi morao češće da šaltaš 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 51 minutes ago Report Share Posted 51 minutes ago 10 minutes ago, manson said: Odvaliti u pogledu obrtnog momenta u kom smislu? Koristio podatke odavde https://www.auto-data.net/en/ i taj 2.0 TDI 140ks i ivtec 1.8 140ks imaju slično ubrzanje do 100 i maks brzinu. U nekoj realnoj vožnji, da se takmiče, nisam baš siguran da bi bilo razlika. Osim što dizel verovatno može više tereta da povuče 🙂 i u svakodnevoj vožnji bi tog TDI mogao da držiš u trećoj/četvrtoj, vukao bi isto, Hondu bi morao češće da šaltaš 🙂 hteo sam for the lulz da vidim šta kaže za smarta, ono čak nisu ni merili 0-100 na njemu 😞 mada ima na netu: The Smart 451 Fortwo typically accelerates from 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) in around 13-14.5 seconds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted 11 minutes ago Report Share Posted 11 minutes ago 3 hours ago, reki said: moja honda je u proseku 9,3, ali znas kako je lep osecaj kad ne moras da brojis svaki litar jer te boli kurac, i znas da mozes da ubrzas od 0-100kmh za 8.9 sec mislim da moj getz brze stigne do 100 Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.