Jump to content

Novi Audi Q7!


dovlagsi

Recommended Posts

Ne volim Audi, ali ovaj je zaslužio svoj topik.

Ovo je SUV koji ćemo sigurno najčešće u svojoj klasi gledati na ulicama, te je red da se upoznamo. :)

Izvinjavamo se ako deluje da (opet) forsiramo VW grupaciju, zaista nas ne plaćaju za to.

Elem, novi Q7 dakako nije najlepši na svetu ali ima pregršt lepih noviteta:

- 3,0 V6 TDI sada sa 272 KS, tu je i poznati 3,0 V6 TFSI benzin sa 333 KS

- 325 kg je lakši od prethodnika!? To je sada 1995 kg za TDI model, što je baš uspeh.

- 26% efikasniji od prethodnika, u potrošnji to dođe na 5,7 lit na 100 km, aj da kažemo da lažu - nije preko 8 lit potrošnja svakako; 2007. smo mi imali 3,0 TDI Tuareg trošio je 14 lit.

- ubrzanje TDI 6,3 sek, TFSI - 6,1 sek, sick

- u ponudi će biti i nova e-Tron generacija plug-in hibrida u komb.sa TDI motorom - 272 KS, potrošnja ISPOD 2 LIT/100 KM

- potpuno novi MMI interfejs unutra - 8.3" ekran, NVIDIA quad-core procesor i nove grafičke animacije, virtual kokpit cajgeri

- all wheel drive, volan pomera sva 4 tocka

- bang&olufsen sa 2kW i 23 zvučnika, prenosivi tableti za sedišta pozadi

itd.

baš su se potrudili

Audi-Q7_2016_photo_04.jpg

Audi-Q7_2016_photo_0c.jpg

Audi-Q7_2016_photo_10.jpg

  • Upvote (+1) 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

šta je ONO plavo iza, desno?! o.O

 

I KOLIKO PARA KOŠTA!?

 

btw, nvidia quad procesor, šta je to? :) verovatno neka tegra?

 "This high performance is made possible by the intelligent interplay of the Audi electronics architecture. The modular infotainment platform (MIB) is an important system component here. The new Q7 is equipped with the second generation of the MIB, which includes a quad-core T30 processor from Audi's partner NVIDIA."

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

ne patim od godista .. a za kilometre.. nije isto clio sa 150k i audi sa 150k.. moj je 2001, imao je 200k , evo za 2 godine i 50k sam imao vanserijski mozda 100e troskova. a kostao je malo manje od 3k.. tako da 2006 i nekih 150-200k mi deluje sasvim moguce , neko vreme nakon sto izadje nov kao sto rekoh.

Link to comment
Share on other sites

što ne bi imao?

ja sam A3 uzeo na 90k, sad je na 130, isto ništa živo za tri i po godine nisam radio, osim redovnog malog servisa

Kolega ima A4 koji je uzeo nov 2005-e, sad je na 175, isto nikad ništa

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

A sta tacno podrazumevate pod "nesto"? Veliki broj delova ima svoj vek trajanja i moraju se menjati - akumulator, paknovi, veliki servisi, mali servisi, jos x nekih potrosnih delova. Mislim i moj Focus ima 5 godina i 115k km i ako gledamo ono sto spada u redovno odrzavanje to sam sve radio, po toj logici je kod mene isto "nikad nista" :)

 

Dosta tu ima faktora i srece i ono sta konkretan korisnik smatra pod redovno, a sta pod vanredno. Primera radi ako pogledamo ove koji nisu imali srece ja imam drugara koji je kupio A4, mislim da je 2004. godiste od nekog matorca koji ga je mazio i pazio, ali je 2008. ustanovljena neka naprslina na bloku motora (?!) i zamenjen je ceo motor. Sad je ovome super sto je 2012. kupio za manje para auto koji ima skoro pa nov motor, ali kapiram da ovom liku nije bilo nimalo prijatno da da 6k evra za nov motor u ovlascenom servisu, ima racun i sve :(

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

bas kako si rekao.. sve sto nije u domenu potrosnih delova i standardnog/ocekivanog odrzavanja.. aka service manual, pa ako ne pise tamo je 'nesto'

ako ces ukupno , tecnosti not included.. 2x servis 110e , 100e brava, 100e akumulator, 20e manzetne, 30e poliranje farova. ceka me skoro sledeci servis i hocu sve kocnice i diskove da zamenim, to ce ispasti oko 350e za sve komplet, kocnice,diskovi,creva,tecnost,ruke.

Link to comment
Share on other sites

Zverko, valjda nemaš auto od juče, pa znaš valjda majku mu šta se podrazumeva pod promenu potrošnih delova, a šta su stvarno kvarovi, mislim pola foruma te proziva i lupa ti minuse, ja to nisam uradio nijednom, ali izgleda da ću morati, pošto se stvarno praviš blesav

 

a i kad ti neko napiše samo mali servis, valjda onda skapiraš da nije radio ni diskove/kočnice, akumulator i sl

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

ja sam A3 uzeo na 90k, sad je na 130, isto ništa živo za tri i po godine nisam radio, osim redovnog malog servisa

Kolega ima A4 koji je uzeo nov 2005-e, sad je na 175, isto nikad ništa

 

Tvoj post. Iz ovoga se zakljucuje da ako si ti radio samo mali servis i kolega je sa 175k km na satu radio "isto nikad nista". Ako nije radio diskove/kocnice niti akumulator do sad onda je stvarno u problemu :)

 

Poenta moje price je da mi je bezveze argument "audi najbolje auto, nista se ne kvari". Jeste kvalitetan, nesporno, ali uz dobro i redovno odrzavanje i vecina drugih automobila ce trajati bez vecih i nepredvidjenih kvarova bar 200-300k km, uostalom gomila polovnjaka koja se kod nas uvozi sa 100k na satu ima upravo takve stvarne kilometraze. U tom smislu bih se slozio s Dovlom da je Junkie ubo dobru kupovinu polovnog Audija, slazem se i da ce verovatno trajati vise nego Clio, ali sve zavisi od konkretnog primerka i sta je prethodni vlasnik radio s njim i kako ga je odrzavao. 

 

Uostalom i tvoj bi verovatno morao da radi veliki servis negde na 100-150k km, ne znam tacan interval ali otprilike je to to. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

lepo si napisao, ne znaš, jer bi mi verovatno u Poršeu drage volje već do sad uzeli pare za taj isti veliki servis

ne kažem ni ja da je najbolji auto, ali će uz pravo održavanje da traje dugo, kao što traje Junkie-ju npr, ili drugim ljudima koji imaju Audi/BMW/Mečku. Naravno da je bolje kupiti Renoa na 60k nego Audi na 150k, to niko normalan ne može da dovede u pitanje, ali generalno ova da kažemo nemačka premium klasa i polovna košta puno baš zbog toga što uglavnom ljudi nemaju nekih nepredvidjenih troškova sa tim automobilima. I za nas dosta bitno, izdržljivi su na naše krš puteve i očajno gorivo.

 

i ja sam napisao da ja ništa nisam morao da radim osim redovnog malog servisa, dok sam na kolegu mislio da nije imao nikakve probleme, tj kvarove osim redovnog održavanja, gde svako normalan podrazumeva male servise, diskove/kočnice, akumulator, promenu sijalica u svetlima, veliki servis kad je potreban i slično

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...