Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Samo mi nije jasan ovaj RS deo kad obicna 2.0 kola mogu da idu 230-240kmh

po obicaju preterujes, a ja se pecam.. koji to obican 2.0 ide 230 ili jos bolje 240, mohi? :)

 

drugo, nije ni bitno koja mu je krajnja brzina kad od stotke na dalje ubrzava bolje nego taj "obicni" do stotke. meni je isto kul nova oktavija, lepo odmerena i izgledom i performansama. 

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Alfa 147 2.0 ts ide 235 i mislim da moze jos iako joj je deklarisano valjda 230 jer ima jos lufta do crvenog na tih 235 i to nije sa gasom do kraja.

S obzirom da je to atmosferac od 150ks serem se ja u te "rs"ove

Sve u svemu htedoh reci da mi se sere od tih "sport" auta koja su 5-10% jaca od regularnih da bi se ljudi lozili na spojlere.

Odlican primer toga je mrtvi mini kuper s koji je 1.6 turbo :puke:

Po meni je to sve regularan auto a sport je recimo alfa 147 gta 3.2

Jbg 156ica 2.5 v6 benzinac ima 230 konja valjda i oprala bi sve te rsove, a to je regularan auto, da ne kazem porodicni.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Vest za Kilija:

Hoće li i kod nas? Kazne za "gušenje" i "lepljenje"

Petak 7.6.2013 | 09:45

Britanske vlasti nameravaju da od jula počnu da naplaćuju kazne za dva nova prestupa - za "gušenje" brze trake, ali i za vožnju na nebezbednoj distanci. Ko god bude uhvaćen da radi stvari koje su svakodnevica i na našim putevima biće na licu mesta kažnjen sa sto funti.

S obzirom na to da se veliki broj članova našeg zakona o bezbednosti saobraćaja u sličnom obliku već nalazio i zakonima drugih država, zanima nas da li će slične kazne biti primenjive i kod nas.

Britanci se nadaju da će nove kazne i njihovo izricanje na licu mesta smanjiti broj nesreća, ali i rasteretiti prekršajne sudove na Ostrvu. Osim toga, vožnja uz razgovor mobilnim telefonom i vožnja bez vezanog pojasa su "poskupeli" - sa 60 na 100 funti.

Osim toga, biće oštrije kažnjavani oni koji voze bez osiguranja.

"Novim kaznama se borimo protiv tri glavne omražene stvari svakog vozača - onih koji se 'lepe', onih koji voze i telefoniraju i onih koji bez potrebe ostaju u brzoj traci, iako ne pretiču" , naveo je predsednik britanskog AMS Edmund King.

Mnogi vozači su sa oduševljenjem dočekali ove kazne, ali se zbog smanjenog broja saobraćajaca u poslednjoj deceniji skoro za četvrtinu plaše da neće biti dovoljno primenjivane.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

a niko ne priča o turbo punjačima? tu je glavni fazon, tj. ta Škoda RS sigurno ima nekih 300 Nm i oprala bi bilo koji atmosferac iste zapremine u bilo kojim uslovima.

jebeš maksimalnu brzinu, kad ti voziš 240 km/h negde...



sta je sledece rs 500l koji pici 190 !

Stiže krajem godine 1,6 MultiAir benzinac za Fiat 500L, imaće 120 KS i pičiće preko 190 ;)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Pa zavisi kako ga vozis.

 

Na manjim obrtajima ce ta skoda da kida ali ako ti benzinca drzis u visokim obrtajima dobijes isti kurac, a tako se vozi benzinac.

 

Npr, ta skoda dizel sto ima 350nm koliko vidim ide 0-100 za 8.4, a ta alfa 2.0 atmosferac ide za 9 gde je i razlika u konjima u korist oktavije.



Pride je ta oktavija ER ES, a ova alfa obican everyday auto.



Moja poenta zapravo i jeste bila da to nije nikakav rs vec obican auto sa tri dodatne plastike i 20-30 konja vise koje su dobili drugacijim mapama ubrizgavanja, a da ce kontam kostati 10 soma vise od obicne verzije.

 

Primera radi taj coper S je valjda kostao 38k .... HEEEEEJ 38k za 1.6 turbo mini [xx(]

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

http://youtu.be/LMlQulNfCPU

 

The incident occurred on Saturday night, in one of the residential yards on the street. Dzerzhinsky. Please reserve driver "Toyota". Noticing that the visible damage to the car, no, he tried to escape from the scene of the accident. However, an attempt to evade responsibility was unsuccessful - the taxi driver touched another four cars when they hit the last of his car overturned. How to tell the witnesses of the accident, after examination found culprit was not drunk. Besides, he did not have permission to carry passengers.

Link to comment
Share on other sites

Pa to je upravo moja poenta.

 

Ti rs-ovi su sminka za paljevine, a mich se prima jer vozi ili je vozio clia sport ili sta vec.

ne mohi, nego ti ne znas sta je sportski trimovan auto a sta je regularan auto sa napumpanim motorom. 

ta alfa 2.0 moze jedva da nagura 230 i to mozda, po cajgeru. koliko joj treba do 200 i kako ce da se ponasa na tim brzinama, boga pitaj. moj clio rs, koji i dalje vozim hvala bogu, ima 2.0 atmosferca i 197ks na 7250 obrtaja, diskove promera 330mm napred, krace prenosne odnose na menjacu i dosta tvrdje ogibljenje nego ta alfa. poenta, mitch se lozi na takva kola ali sa razlogom. tu alfu bi oduvao u svim uslovima, a na krivinama necu ni da pricam. 

 

mondeo 2.0 ecoboost je brz auto za svojju velicinu i namenu, ali oktavija rs opet ima tvrdje ogibljenje, bolje kocnice i generalno je brzi auto od tog mondea. mini kuper nije kostao 38k kad se pojavio, nego 10 hiljada manje (ko da je bitno), a "pisljivi" 1.6 turbo bi sastavio bilo koji obican 2.0 atmosferac. svaki "hot hatch" na trzistu sad ima 1.6 turbo sa oko 200ks i to je mnogo iskorisceniji motor od bilo kog atosferskog, cak i od mog nasviranog.

 

alfa 3.2 gta je bio vrhunski auto za svoje vreme i sad je, zato sto je pravi raritet, ali totalno neskladno izbalansiran auto sa teskom motorcinom napred, pogonom na sva 4 tocka i sve to u tako maloj karoseriji. ok, ima 250ks ali tih 250 isporucuje bilo koji 2.0 turbo sad. da ne pricam sto je tvoja alfa iz snova kostala preko 35k kad se pojavila a o servisima i rezervnim delovima ne bih ni da pocinjem. 

 

za paljevine ili ne, istripovao si celu pricu u mohi stilu, jer kad bi jednom seo u tu oktaviju i cepio gas kroz neku krivinu, video bi da je totalno nebitno sto mondeo ide 232 a oktavia 235 ili kolko vec. totalno nebitan podatak, jer tih 240 bi vozio "jednom u" .

 

a koji ti bese ono paljevinski motor vozis? 

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Nagura bez problema do tih 235, preko nisam hteo. Dakle ne ubrzava pet sati dotle nego pokida do te brzine.

Jedina razlika moze biti u tom ogibljenju sto opet ne opravdava tolike razlike u ceni.

 

Sportska auta nisu jeftin sport, a nova "rs" kola su jeftina (a opet precenjena) zamena za raju koja bi da se lozi. Zato postoji na primer onaj m3 style obicna trojka, pa onda majmuni uzmu 1.6 varijantu koja ima dobose pozadi itd itd. Ovo o cemu pricamo nije ta varijanta ali nije ni mnogo bolja.

 

Neko mi rece za kuper S-a da je kostao toliko kad je izasao. Mislim da on ima 170-180 konja. Po cemu bi on odrao bilo kog atmosferca? To sto se njmu turbina otvara na 3k obrtaja, pa on tu krece da "kida" se ne razlikuje ni po cemu od atmosferca kome krece snaga na 4-5k obrtaja nego niko ne vozi benzinske atmosferce sportski na ulici kako treba, a to je na 5-6k obrtaja jer nije uopste prijatno vrteti motor stalno tako.

 

Vozio sam imprecu sti, jel se kvalifikujem? Ona isto ide 250 max valjda, ali za nju vazi to sto si rekao. Za oktaviju rs ...

 

Koji paljevinski motor? Vozim bmw endura?

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

razumem sta ti hoces da kazes, ali vremena sa vristecim atmosferskim motorima u skoljkama od po 900 kg su davno prosla. moj clio je poslednji primerak takvog slicnog auta, osim sto ima 1235kg... ekologija, bezbednost, propisi, sve te stvari su uticale da "sportski" automobili nisu tako lagani i direktni na volanu kao nekad. ali brzi jesu i to dosta brzi nego stara skola. jedino sto se mozda izgubilo je sam dozviljaj voznje, jer ti je nekad bilo dovoljno i 120ks u skoljci od 800kg pa da taj auto bude zanimljiv za voznju. danas se izgubio taj faktor zabave kod vecine, ali su ubrzanja, kocenja i g sile daleko bolje/vece. 

 

oktavija je nemacka skola, kao golf gti koji ima 2.0 turbo i 210ks (sadasnji). neko bi rekao bezveze za te pare, ali nije sve u tim konjima. taj golf je isto tako komforan i udoban auto za svaki dan, a moze u svakom trenutku da potopi gas i nestane u krivinama :) tako nekako je i ova oktavija. niko nece da kupi nabrijanu oktaviju koja ima 350ks, trosi 20l u gradu i izbija kamen iz bubrega. ok hoce, ali menadzmentu vw zevaju muda za taj promil kupaca. 

 

cooper sam vozio sa 1.4 od 90ak konja i auto je karting jednom recju. dodaj na to 175 turbo konja, jace kocnice i JOS tvrdje ogibljenje (posto je mini uzasno tvrd i u normalnom trimu) i zabava je sto posto zagarantovana. da je skup, jeste. to je pomalo i hipsterski auto za pozeraj, ali je pravi vozacki auto kad se tera. impreza je prava, ali trosi 20 litara u gradu, trosi gume, kocnice i trap mnogo brze nego npr ta oktavija. ja bih uvek imprezu pre svega, ali drugacija je klasa auta. :)

 

motor ti je odlican i gz, ali nego bi rekao mogao si i polovni trans alp da uzmes i isto bi se vozio. na konto tvoje price o konjskim snagama i kako sve to moze i u polovnoj alfi 2.0 od 150ks.

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Nisam ja pricao da mos da kupis alfu 2.0 za 2k evra i da se isto vozas, nego da mi je promasen koncept RS-a kad 1.9 jtd ili 2.0 ts ili ekvivalenti imaju slicne performanse nevezano dal je polovan nov ovakav ili onakav.

 

Nije uopste bila poenta ne uzimati nov auto, nego cemu rs koji moj, tj ne cak ni cemu rs vec da je to za paljevinu kome je bitno da je rs, a ne sta je unutra.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

pa fora je sto ima i ''unutra'' . nije sminka, al nije ni omg reli vozilo koje jede asfalt.

postoji i nesto izmedju ta dva. svaki proizvod na ovom svetu, a da ne obavlja samo osnovnu funkciju za koju je namenjen, jeste za paljevine. neko bi rekao da je tvoj enduro za paljevine i nalozene likove koji tripuju dakar, ali ti znas da nije tako i znas zasto si uzeo bas taj motor.

 

tako ti kazem i za oktaviju, jeste za paljevine ali opravdava ulozene pare u istu jer ce ti zaista pruziti zadovoljstvo i sve sto ide uz tu cenu. ako tako gledas, sve je sminka u odnosu na trke i reli, pa cak i porse ili ferari.                                                                           

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

ja razumem mohija sta hoce da kaze i u pravu je vecinom, ali ja bi to odveo u sledećem smeru. škoda ne bi trebala da ima RS liniju. škoda nikada do te neke 2002. god nije bila poznata po izrazito sportskim modelima i pravi ljubitelji takvih ne bi trebali svoj imidž da srozavaju sa škodom RS. nova oktavija RS je odlican auto ali ja ga nikad ne bi kupio jer bi me bilo blam da vozim to. eto tako ja to vidim.

 

a na konto alfe koja ide 235 km/h - pa koliko ti laze taj brzinomer jbte?? :D

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=122408

 

 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Moram da priznam da nisam vozio baš besna kola, ali u mondeu možeš bez problema da voziš 200 km/h, odlično se drži na putu. I u krivinama je poprilično dobar, ali nije zver kao subaru, naprimer. Za mene je super jer može da pokida ložane na semaforu, a pri tom je jako komforan za svakodnevno vožnju.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...