Lucky Posted Saturday at 09:21 AM Report Share Posted Saturday at 09:21 AM 45 minutes ago, dovlagsi said: nije bre, junior im je najmanji... biće đulija čak iznad tonalea pozicionirana, kao i do sada zajedno sa stelvijom, ali će stelvio ostati kolko-tolko klasičan SUV a đulija postaje glupi fastback crossover 😕 aaaa, ok, ne mogu više da pratim veličine vozila na osnovu slika, očigledno ne pokazuju ništa. sad sam pogledao na carsizedu, ako je precizan info znači đulija će biti tuža malo od tonalea a svakako od juniora, ali da kažemo da se najviše gađa sa tonaleom koji je nešto viši ali kraći. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted Saturday at 09:35 AM Report Share Posted Saturday at 09:35 AM fiat grande panda startuje u italiji sa 18900 evra za baznu verziju sa 1,2 puretech stelantisovim benzincem: ovo će sasvim sigurno ići ispod 15k kod nas. zanimljivo je da su sve verzije sa automatskim DCT menjačem. električna je 24900 evra, u italiji Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted Saturday at 11:00 AM Report Share Posted Saturday at 11:00 AM 1 hour ago, dovlagsi said: fiat grande panda startuje u italiji sa 18900 evra za baznu verziju sa 1,2 puretech stelantisovim benzincem: čekaj, pa sad ni ovo neće biti samo EV? 1 hour ago, dovlagsi said: ovo će sasvim sigurno ići ispod 15k kod nas. zanimljivo je da su sve verzije sa automatskim DCT menjačem. što bi išlo ispod 15, mi pravimo i ovu neelektričnu? ja sam sve te vesti negde propustio, mislio sam da mi radimo samo EV i da samo EV i postoji ova panda kao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted Saturday at 11:20 AM Report Share Posted Saturday at 11:20 AM 16 minutes ago, Lucky said: čekaj, pa sad ni ovo neće biti samo EV? sećaš se avendžera, voli to stelantis tako 🙂 zapravo je bivši CEO stelantisa karlos tavares bio u fazonu da roka samo EV, čim je on dobio otkaz odma je izašla vest o hibridnoj grande pandi 🙂 17 minutes ago, Lucky said: što bi išlo ispod 15, mi pravimo i ovu neelektričnu? pravimo, da Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted Saturday at 11:37 AM Report Share Posted Saturday at 11:37 AM 16 minutes ago, dovlagsi said: sećaš se avendžera, voli to stelantis tako 🙂 zapravo je bivši CEO stelantisa karlos tavares bio u fazonu da roka samo EV, čim je on dobio otkaz odma je izašla vest o hibridnoj grande pandi 🙂 pravimo, da sve sam to propustio 🙂 sećam se avenger priče i da je bio samo EV pa sam ga video na ulici sa auspuhom :)) nisam znao da su se vratili na priču sa SUS za sve, što je i logično. 16 minutes ago, dovlagsi said: pravimo, da pa onda da, eto nam novi Fiat Nazionale 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Santa Posted Saturday at 02:50 PM Popular Post Report Share Posted Saturday at 02:50 PM Meni se sviđa. 3 Quote Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted Saturday at 03:27 PM Report Share Posted Saturday at 03:27 PM 37 minutes ago, Santa said: Meni se sviđa. napred ajd nekako ali šta je ovo pozadi? 🙂 još malo pa "deal with it" naočare :)) unutra je neki render pa ne komentarišem 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted Saturday at 06:33 PM Report Share Posted Saturday at 06:33 PM Može da se napravi neki nacionale u smislu da mu poskidaju dosta opreme 🙂 npr. zbog evropskih regulacija on ima sve moguće sisteme aktivne bezbednosti tipa lane assist, auto brake i sl. Jasno da to nikome ne treba lol te možda mogu jednostavno da mu ne ugrade nešto od toga. Ne mora da bude mild hybrid, a i naći će način da mu ture manuelni menjač, kao i u avendžeru 🙂 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted Saturday at 07:41 PM Report Share Posted Saturday at 07:41 PM 1 hour ago, dovlagsi said: Može da se napravi neki nacionale u smislu da mu poskidaju dosta opreme 🙂 npr. zbog evropskih regulacija on ima sve moguće sisteme aktivne bezbednosti tipa lane assist, auto brake i sl. Jasno da to nikome ne treba lol te možda mogu jednostavno da mu ne ugrade nešto od toga. Ne mora da bude mild hybrid, a i naći će način da mu ture manuelni menjač, kao i u avendžeru 🙂 Svakako bi se prodavao kao alva. Ono da košta 15k ili tako nešto plus ubace onu reciklazu za njega dobiješ 2-3k za nekog raspalog juga i to je to. Ima da bude ko DACIA onomad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted yesterday at 07:42 PM Report Share Posted yesterday at 07:42 PM https://www.b92.net/biz/srbija/vesti/100529/na-celo-stelantisa-dolazi-nedzad-iz-novog-pazara/vest Quote Kompanija je saopštila da će u prvoj polovini 2025. godine imenovati novog izvršnog direktora, a do tada će Stellantis voditi privremeni komitet na čelu s Džonom Elkanom. U međuvremenu, Stellantis je odlučio da reorganizuje svoje poslovanje kako bi ubrzao inovacije i dao veću autonomiju regionalnim tržištima. Među ključnim odlukama je i prebacivanje softverskih i inženjerskih aktivnosti pod nadležnost tehnološkog direktora – Nedžada Neda Curića, čime on postaje centralna figura u budućem razvoju kompanije. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 13 hours ago Report Share Posted 13 hours ago Jel se neko zezao sa rentiranjem kola preko car sharing kod nas? Videh ove x puta po gradu pa sam malo pogledao sad detaljnije - https://anygo.tech/cene/ ajd da kažemo da nisu ovo baš nenormalne cene, ali me najviše zanima gde su mu zone za parkiranje tj. gde može da se ostavi? nema mape na sajtu a mora da se instalira app pa ne bih to sad da radim ako ne moram 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted 13 hours ago Report Share Posted 13 hours ago hm, onaj njihov FAQ uopšte ne ohrabruje 🙂 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 12 hours ago Report Share Posted 12 hours ago 43 minutes ago, dovlagsi said: hm, onaj njihov FAQ uopšte ne ohrabruje 🙂 pa meni deluje dosta standardno, jedino što vidim da se u FAQu poziva na plavu zonu za parking, pa kapiram da su mu to i zone gde ga možeš ostaviti što će reći da najčešće moraš ili na nbgd ili dole dunav stanica i tako to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted 11 hours ago Report Share Posted 11 hours ago možda sam pglu, ali šta mu dođe "čekanje automobila", odnosno "*Besplatno čekanje od 15 minuta jednom u 2 sata." ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted 11 hours ago Report Share Posted 11 hours ago Ostaviš auto, odeš da kupiš cigare, ne odjavljuješ ga iz aplikacije, staviš ga u mod da te čeka i to ti se ne naplaćuje po tarifi od sat vremena. I ne ulazi u tih 2 sata. Najveći problem sa ovim konceptom jeste što oni nemaju rezervisana parking mesta koja bi te čekala kada ostavljaš i uzimaš auto - ako ću da dođem u centar grada sa njihovim kolima i onda da kružim pola sata da bih našao parking u zoni (čak i plavoj) čemu onda to? Cela poenta je da imaš mesta gde garantovano ili bar sa dobrom dozom sigurnosti (ako su popunjena samim car sharing vozilima onda otpada) možeš da ostaviš auto. Ovako je bezveze potpuno. Edit: Sad tek pogledah, pa tebi je na raspolaganju da ga uzmeš/ostaviš samo na Novom Beogradu, to je tek skroz besmisleno 🙂 1 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted 8 hours ago Report Share Posted 8 hours ago Hvala, jasno sad - nesrećan mi je malo izraz taj, mada teško bi se sad setio nekog drugog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago 8 hours ago, Zwerko said: Ostaviš auto, odeš da kupiš cigare, ne odjavljuješ ga iz aplikacije, staviš ga u mod da te čeka i to ti se ne naplaćuje po tarifi od sat vremena. I ne ulazi u tih 2 sata. Najveći problem sa ovim konceptom jeste što oni nemaju rezervisana parking mesta koja bi te čekala kada ostavljaš i uzimaš auto - ako ću da dođem u centar grada sa njihovim kolima i onda da kružim pola sata da bih našao parking u zoni (čak i plavoj) čemu onda to? Cela poenta je da imaš mesta gde garantovano ili bar sa dobrom dozom sigurnosti (ako su popunjena samim car sharing vozilima onda otpada) možeš da ostaviš auto. Ovako je bezveze potpuno. Edit: Sad tek pogledah, pa tebi je na raspolaganju da ga uzmeš/ostaviš samo na Novom Beogradu, to je tek skroz besmisleno 🙂 to nešto nije baš najprecizniji info, tj. sigurno imaš pored nbgd i beograd na vodi kao lokaciju :)) ali zato sam pitao oko toga dal je neko koristio i zna koji deo pokrivenosti imaju. ako je mahom nbgd onda generalno više služi za ljude sa te strane mosta, odu i vrate se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago Ima na sajtu gde im je nešto što nazivaju home area, tu moraš da uzmeš i da vratiš auto. A koliko se ja razumem u mape obeležen je samo Novi Beograd. Tako da je potpuno besmisleno osim u vrlo ograničenom broju slučajeva kad ti baš treba auto za neko šetkanje po Nbgd. Normalna primena bi bila uzmeš ga negde na Nbgd, odeš u Narodno pozorište fazon, ostaviš ga tamo na nekom mestu rezervisaom za to i onda odgledas predstavu i zablejis jos neko vreme u kafiću posle, uzmeš isti ili drugi auto sa najbliže lokacije i opet se vratiš na Nbgd na primer. To bi bila poenta car sharinga, ovako je samo glupost koju su videli napolju ali ne mogu ili ne znaju da primene kod nas pa naprave neko glupavo polu-rešenje. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 20 minutes ago Report Share Posted 20 minutes ago 2 hours ago, Zwerko said: Ima na sajtu gde im je nešto što nazivaju home area, tu moraš da uzmeš i da vratiš auto. A koliko se ja razumem u mape obeležen je samo Novi Beograd. Tako da je potpuno besmisleno osim u vrlo ograničenom broju slučajeva kad ti baš treba auto za neko šetkanje po Nbgd. Normalna primena bi bila uzmeš ga negde na Nbgd, odeš u Narodno pozorište fazon, ostaviš ga tamo na nekom mestu rezervisaom za to i onda odgledas predstavu i zablejis jos neko vreme u kafiću posle, uzmeš isti ili drugi auto sa najbliže lokacije i opet se vratiš na Nbgd na primer. To bi bila poenta car sharinga, ovako je samo glupost koju su videli napolju ali ne mogu ili ne znaju da primene kod nas pa naprave neko glupavo polu-rešenje. Imaš na app stranama kad odeš tipa google play ili appstore vidi se još screenshotova gde je obeležen i beograd na vodi. a i RTS je odradio neki svoj članak na ovu temu, polu pismen, ali kao idu iz Galerije - https://www.rts.rs/lat/vesti/drustvo/5643886/od-zemuna-do-zelenog-venca-za-400-dinara---ekipa-rts-a-isprobala-kar-sering-u-beogradu.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 1 minute ago Report Share Posted 1 minute ago Btw Два предузећа су у децембру потписала меморандум о разумевању, документ који је требало да послужи као претходница уговору о спајању, али је, пише економски магазин Никеи, руководство "Нисана" одлучило да се повуче из преговора, незадовољно висином власничком удела у холдинг компанији коју је требало да оформи са "Хондом". "Хонда" се се налази у бољој финансијској ситуацији и боље је позиционирана на тржишту аутомобила од "Нисана", па су њени деоничари и поједини стручни коментатори од почетка били скептични када је у питању спајање са посусталим "Нисаном". Интересантно је да су, након објављивања вести о раскиду, деонице "Нисана" на Токијској берзи пале за близу пет посто, док су деонице "Хонде" у једном тренутку скочиле за читавих 12 одсто, да би се онда стабилизовале на плус осам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.