Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

45 minutes ago, dovlagsi said:

nije bre, junior im je najmanji... biće đulija čak iznad tonalea pozicionirana, kao i do sada zajedno sa stelvijom, ali će stelvio ostati kolko-tolko klasičan SUV a đulija postaje glupi fastback crossover 😕

aaaa, ok, ne mogu više da pratim veličine vozila na osnovu slika, očigledno ne pokazuju ništa.

sad sam pogledao na carsizedu, ako je precizan info znači đulija će biti tuža malo od tonalea a svakako od juniora, ali da kažemo da se najviše gađa sa tonaleom koji je nešto viši ali kraći.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, dovlagsi said:

fiat grande panda startuje u italiji sa 18900 evra za baznu verziju sa 1,2 puretech stelantisovim benzincem:

 

čekaj, pa sad ni ovo neće biti samo EV?

1 hour ago, dovlagsi said:

ovo će sasvim sigurno ići ispod 15k kod nas. zanimljivo je da su sve verzije sa automatskim DCT menjačem.

 

što bi išlo ispod 15, mi pravimo i ovu neelektričnu? 

ja sam sve te vesti negde propustio, mislio sam da mi radimo samo EV i da samo EV i postoji ova panda kao.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lucky said:

čekaj, pa sad ni ovo neće biti samo EV?

sećaš se avendžera, voli to stelantis tako 🙂 zapravo je bivši CEO stelantisa karlos tavares bio u fazonu da roka samo EV, čim je on dobio otkaz odma je izašla vest o hibridnoj grande pandi 🙂

17 minutes ago, Lucky said:

što bi išlo ispod 15, mi pravimo i ovu neelektričnu? 

pravimo, da

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, dovlagsi said:

sećaš se avendžera, voli to stelantis tako 🙂 zapravo je bivši CEO stelantisa karlos tavares bio u fazonu da roka samo EV, čim je on dobio otkaz odma je izašla vest o hibridnoj grande pandi 🙂

pravimo, da

sve sam to propustio 🙂

sećam se avenger priče i da je bio samo EV pa sam ga video na ulici sa auspuhom :)) nisam znao da su se vratili na priču sa SUS za sve, što je i logično.

16 minutes ago, dovlagsi said:

pravimo, da

pa onda da, eto nam novi Fiat Nazionale 🙂

Link to comment
Share on other sites

Može da se napravi neki nacionale u smislu da mu poskidaju dosta opreme 🙂 npr. zbog evropskih regulacija on ima sve moguće sisteme aktivne bezbednosti tipa lane assist, auto brake i sl. Jasno da to nikome ne treba lol te možda mogu jednostavno da mu ne ugrade nešto od toga. Ne mora da bude mild hybrid, a i naći će način da mu ture manuelni menjač, kao i u avendžeru 🙂

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

Može da se napravi neki nacionale u smislu da mu poskidaju dosta opreme 🙂 npr. zbog evropskih regulacija on ima sve moguće sisteme aktivne bezbednosti tipa lane assist, auto brake i sl. Jasno da to nikome ne treba lol te možda mogu jednostavno da mu ne ugrade nešto od toga. Ne mora da bude mild hybrid, a i naći će način da mu ture manuelni menjač, kao i u avendžeru 🙂

Svakako bi se prodavao kao alva. Ono da košta 15k ili tako nešto plus ubace onu reciklazu za njega dobiješ 2-3k za nekog raspalog juga i to je to. Ima da bude ko DACIA onomad. 

Link to comment
Share on other sites

https://www.b92.net/biz/srbija/vesti/100529/na-celo-stelantisa-dolazi-nedzad-iz-novog-pazara/vest

Quote

Kompanija je saopštila da će u prvoj polovini 2025. godine imenovati novog izvršnog direktora, a do tada će Stellantis voditi privremeni komitet na čelu s Džonom Elkanom.

U međuvremenu, Stellantis je odlučio da reorganizuje svoje poslovanje kako bi ubrzao inovacije i dao veću autonomiju regionalnim tržištima. Među ključnim odlukama je i prebacivanje softverskih i inženjerskih aktivnosti pod nadležnost tehnološkog direktora – Nedžada Neda Curića, čime on postaje centralna figura u budućem razvoju kompanije.

 

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Jel se neko zezao sa rentiranjem kola preko car sharing kod nas?

Videh ove x puta po gradu pa sam malo pogledao sad detaljnije - https://anygo.tech/cene/

ajd da kažemo da nisu ovo baš nenormalne cene, ali me najviše zanima gde su mu zone za parkiranje tj. gde može da se ostavi?

nema mape na sajtu a mora da se instalira app pa ne bih to sad da radim ako ne moram 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, dovlagsi said:

hm, onaj njihov FAQ uopšte ne ohrabruje 🙂

pa meni deluje dosta standardno, jedino što vidim da se u FAQu poziva na plavu zonu za parking, pa kapiram da su mu to i zone gde ga možeš ostaviti što će reći da najčešće moraš ili na nbgd ili dole dunav stanica i tako to.

Link to comment
Share on other sites

Ostaviš auto, odeš da kupiš cigare, ne odjavljuješ ga iz aplikacije, staviš ga u mod da te čeka i to ti se ne naplaćuje po tarifi od sat vremena. I ne ulazi u tih 2 sata. 

Najveći problem sa ovim konceptom jeste što oni nemaju rezervisana parking mesta koja bi te čekala kada ostavljaš i uzimaš auto - ako ću da dođem u centar grada sa njihovim kolima i onda da kružim pola sata da bih našao parking u zoni (čak i plavoj) čemu onda to? Cela poenta je da imaš mesta gde garantovano ili bar sa dobrom dozom sigurnosti (ako su popunjena samim car sharing vozilima onda otpada) možeš da ostaviš auto. Ovako je bezveze potpuno. Edit: Sad tek pogledah, pa tebi je na raspolaganju da ga uzmeš/ostaviš samo na Novom Beogradu, to je tek skroz besmisleno 🙂

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...