Dule_smor Posted April 22, 2021 Report Share Posted April 22, 2021 On 4/16/2021 at 9:22 PM, voodoo_ said: Koliko lubenica mu staje u gepek? Ne toliko mnogo kao nekad 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 22, 2021 Report Share Posted April 22, 2021 11 hours ago, togFU said: tako je, dajte bre old skul dugmiće, bar za klimu i volume! najgora mi je ona varijanta sa golfa 8, gde su čak i dugmići na volanu "touch" - doduše oni kao neki što šalju "povratnu vibraciju" (kapacitivni? - ne mogu se setiti naziva lol) pa je to kao malo bolje... morao bih da probam to naravno. btw ružan mi je ovaj mercedes ok je kad on pravi 3d osećaj i daje neki feedback itd, ali i dalje to nije to - pa do sad si u kolima i na fizičkim dugmićima imao one crtice i tačkice da se pod prstom provali koje je dugme iako znaš već po poziciji šta je, a kamoli sad gde su ubili i fizičko dugme i te dodatne "crtice i tačkice". plus i dalje ne znam kako se pokazuju ovi ekrani ogromni prilikom sudara, mnogo mi je to nešto stakla 🙂 sigurno ima onih ncap snimaka da se pogleda, nisam guglao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 27, 2021 Report Share Posted April 27, 2021 iz nekog razloga sada možete kupiti hjundai konu sa 280 konja, jbg Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted April 27, 2021 Report Share Posted April 27, 2021 Hyundai Konan Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted April 27, 2021 Report Share Posted April 27, 2021 pa ovo je trebalo da ide u onaj topic o dizajnu, to su ti farovi 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 27, 2021 Report Share Posted April 27, 2021 2 hours ago, dovlagsi said: iz nekog razloga sada možete kupiti hjundai konu sa 280 konja, jbg nemoguće je da je ovo Konan slučajnost :)) a auto je bljak 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 27, 2021 Report Share Posted April 27, 2021 Haha nisam to konan ni izvalio 😁 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 28, 2021 Report Share Posted April 28, 2021 11 hours ago, dovlagsi said: Haha nisam to konan ni izvalio 😁 ok, onda možda i jeste slučajnost :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 A niko da obavesti o izlasku najnovije verzije najpopularnijeg (*) vozila u srbalja? Češki proizvođač predstavio je novu, četvrtu generaciju popularne Fabije, čija će startna cena biti ispod 14.000 evra. Nova Fabia je elegantnija i prostranije od prethodne, i nakrcana savremenim tehnologijama. Automobil je porastao na 4.108 mm, što znači da je duži za 111 mm od odlazeće generacije, dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 94 mm i sada iznosi 2.564 mm. Unutrašnjost je takođe značajno unapređena i modernizovana u odnosu na aktuelnu Fabiju, što smo mogli da vidimo i na dizajnerskom crtežu koji je Škoda objavila uoči premijere. Pored digitalne instrument table, kupcima su na raspolaganju i dvozonska automatska "klima", funkcija grejanja volana, vetrobransko staklo sa grejačem, LED ambijentalno svetlo u putničkoj kabini, kao i centralni ventilacioni otvori za putnike koji sede pozadi. Pozadi je na raspolaganju i središnji, preklopni naslon za ruke, što je retkost u ovoj klasi automobila. (*) dobro ajde, u top 3 je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Meni izgleda bolje od Scale što je svakako pozitivno i generalno mi je ok sa izgledom a i sa opremom koju najavljuju. Međutim ne znam koja će biti cena kod nas ali verujem da osnovni model neće biti ispod 12-13 hiljada što znači da će Srbalji malo manje da ga vole :D Moram priznati da se Dacia tu i dalje dobro drži, novi Stepway je od 11k eur što je ipak i dalje pristojno (mada je tipa pre 3-4 godine bio i ispod 10). Edit: Sad pogledah, pa jebeni Stepway za 10.990 evra nema klimu mislim ok, ovaj normalniji je samo 500 evra skuplji, ali jebote auto u 2021. godini bez klime... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 4 hours ago, Zwerko said: Meni izgleda bolje od Scale što je svakako pozitivno i generalno mi je ok sa izgledom a i sa opremom koju najavljuju. Međutim ne znam koja će biti cena kod nas ali verujem da osnovni model neće biti ispod 12-13 hiljada što znači da će Srbalji malo manje da ga vole 😄 Moram priznati da se Dacia tu i dalje dobro drži, novi Stepway je od 11k eur što je ipak i dalje pristojno (mada je tipa pre 3-4 godine bio i ispod 10). Edit: Sad pogledah, pa jebeni Stepway za 10.990 evra nema klimu mislim ok, ovaj normalniji je samo 500 evra skuplji, ali jebote auto u 2021. godini bez klime... nova Dacia izgleda odlično dizajnerski - ne pričam o kvalitetu izrade, plastici unutra itd, ali sam dizajn je vrlo moderan i rekao bih bolje izgleda od pola znatno skupljih automobila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Warlock Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Za mene je Dacia postala bezlicna sa ovom generacijom. Nije da mi se stara svidja, ali sam odmah znao da je Dacia. Sad je VW/Reno/Pezo smesa bez identiteta i sa jakom cenom. Pre oko 2 godine je osnovni Sandero kostao 8k €, a sad za Logana treba najmanje 10. I nema zadnji brisac... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Mislim da je pitanje zadnjeg brisača odluka proizvođača koja nema toliko veze sa uštedom. Tipa nema ga Mercedes S klase A to da se utopila sa ovima jačima je pre bih rekao da je plus za Daciu a minus za njih, ne obrnuto. S druge strane povećanje cene svakako nije dobro za tu klasu ali realno su svi otišli za po 1-2k eur na gore, neki i znatno više. Imaš Pežo 208 sad za 25k eur, a što je najgore znam i jednog kupca baš takvog... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Warlock Posted May 7, 2021 Report Share Posted May 7, 2021 Znam jako dobro sta je zadnje staklo bez brisaca, a zato znam da je imanje zadnjeg brisaca mnogo bolje u dosta situacija... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 7, 2021 Report Share Posted May 7, 2021 22 hours ago, fikser said: Za mene je Dacia postala bezlicna sa ovom generacijom. Nije da mi se stara svidja, ali sam odmah znao da je Dacia. Sad je VW/Reno/Pezo smesa bez identiteta i sa jakom cenom. Pre oko 2 godine je osnovni Sandero kostao 8k €, a sad za Logana treba najmanje 10. I nema zadnji brisac... brate izgleda kao lambo 🙂 kakav reno/pežo nema veze sa njima ... mislim, preterao sam sa tim lambo ali nema drugog automobila sa takvim linijama da ja znam. a cene svi dižu pa i dacia, ako ćemo tako, pre 10 godina si imao logana za beše 8k da kupiš ili čak i niže, bio onaj Daewu Matiz je koštao 6k, sad 6k ne košta apsolutno ništa na tržištu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Twingo! Ne zaboravite Twinga! Pravda za 1. gen Twinga! najbolji auto na svetu je nekad koštao 7k eur, i dan danas mi je to jedna od najneverovatnijih činjenica auto industrije sad kada sam uspeo da pronađem savršeno očuvan primerak ne mogu a da se čudom ne načudim zašto nikada nije napravljen nijedan drugi auto poput Twinga prve generacije savršen gradski automobil btw fabia nova je lepa, sušta suprotnost ove aktuelne... sviđa mi se kako u zvaničnom PR tekstu promovišu da su postigli rekordan rejndž od 900 km, suštinski samo su povećali rezervoar sa 40 na 50 lit 😄 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 38 minutes ago, dovlagsi said: Twingo! Ne zaboravite Twinga! Pravda za 1. gen Twinga! najbolji auto na svetu je nekad koštao 7k eur, i dan danas mi je to jedna od najneverovatnijih činjenica auto industrije sad kada sam uspeo da pronađem savršeno očuvan primerak ne mogu a da se čudom ne načudim zašto nikada nije napravljen nijedan drugi auto poput Twinga prve generacije savršen gradski automobil btw fabia nova je lepa, sušta suprotnost ove aktuelne... sviđa mi se kako u zvaničnom PR tekstu promovišu da su postigli rekordan rejndž od 900 km, suštinski samo su povećali rezervoar sa 40 na 50 lit 😄 možda iz istog razloga što niko nije napravio nijedan drugi auto poput smarta prve generacije? 🙂 jednostavno očigledno su tu neki mnogi faktori u priči i kojekakva istraživanja da skapiraju da nije opravdano ulaganje u R&D da bi pokrili nešto što je neko drugi već pokupio i klejmovao šta ga znam. Fabija ima da se prodaje svakako bez obzira na cenu. i da, super je twingo, malo ružnjikav spolja, ali ovako inače gotivan sa featurima iznutra. Nešto kao renoova verzija Multiple :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 koliko je prvi smart ubo poentu sa mikro dimenzijama za dvoje, toliko je twingo ubo poentu sa mikro dimenzijama za četvoro Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted May 9, 2021 Report Share Posted May 9, 2021 17 hours ago, dovlagsi said: sad kada sam uspeo da pronađem savršeno očuvan primerak ne mogu a da se čudom ne načudim zašto nikada nije napravljen nijedan drugi auto poput Twinga prve generacije Na ovo pitanje donekle je odgovorio Alvirović kada je predstavljao novu Daciu Logan (poyy @Lucky) "Zašto su danas automobili skuplji nego pre 15 godina?" - ODGOVOR OVDE Realno kad čovek pogleda, postoji baš dosta elektronike bez koje se može, biću ekstreman pa ću napisati da su čak i elektronski podizači prozora nešto bez čega bih mogao, da ne pričam o glupostima poput elektronskog otvaranja vrata i tako tih "luksuznih" sistema... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted May 9, 2021 Report Share Posted May 9, 2021 ali twingo je imao struje iznad proseka u svoje doba, za početak, jedan od retkih je koji je imao digitalnu tablu 🙂 nije to ni poenta moje priče - twingo 1. gen ima vanredno međuosovinsko rastojanje spram ukupne dužine, nekako veseo dizajn koji je svež i dan danas, visok klirens (da mu natakariš veće točkove danas bi to zvali krosover:)), soft top krov, pomeranje zadnje klupe po dužini, pa i ta digitalna tabla... auto se proizvodio i odlično prodavao od 1993. sve do 2006... retki su u novijoj istoriji modeli sa tolikim ciklusom... eeeeeventualno moš mi prodaš priču da zbog bezbednosti ne smeju putnici da budu toliko blizu krajnjoj prednjoj tački vozila jer auto skoro i da nema haubu, te je i pozicija motora upitna... dajte mi neki primer efikasnijeg gradskog automobila za četvoro? ovde mogu ubaciti i fiat multiplu omg... trebali su samo lepšu da je naprave kreteni... neeeemaš auto koji u 4 metra (eeeej samo 4 m!) komforno moš ubaciti 6 odraslih, a na drugi red sedišta da možeš postaviti tri FULL SIZE dečja sedišta odjednom... kao neko kome će ovo uskoro trebati plačem krv da nađem auto koji ovo može, npr. moj XC90 jebeno ne može tri dečja sedišta pozadi :))) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 10, 2021 Report Share Posted May 10, 2021 Ništa ovo ne kapiram ali evo: Quote Царине подигле цене половњака за 30 одсто, привлачнији јефтинији нови аутомобили После примене нових царинских стопа, половна возила су поскупела за 30 одсто. Половни аутомобили су поскупели и у Европској унији, а због пандемије отежано је њихово допремање. Због поскупљења половака, расте интересовање за куповину јефтинијих нових аутомобила. Један од продаваца половних аутомобила на Бубањ Потоку објашњава да нема времена да 14 дана седи у карантину да би купио неколико аутомобила у Швајцарској. Због тога је, каже, ангажовао рођака који тамо ради да му шаље возила. Међутим, шлепер путује и до 20 дана, тако да и то отежава промет возила. Примена каталошких цена додатно је поскупела аутомобиле. Због поскупљења царине од 98 одсто, цена аутомобила сада је виша 30 процената. "Отприлике ће за возила за која је царина била 400 евра, бити 800 - значи поскупеће за толико", објашњава један од купаца на Бубањ Потоку. Продавци све мање увозе и почињу да се баве другим пословима. Држање ауто-плацева није више тако уносан посао, а купцима поручују да што пре купе возило јер ускоро неће имати шта да пазаре. "У целој овој причи најбоље пролазе сервиси. Увезено је много неквалитетних возила и сад се појавила ситуација да сервис кошта као пола возила, на примера 'пунто', 'корса'' и томе слицно Нејасна је ситуација са увођењем мерења издувних гасова, па се уместо старијих аутомобила (произведених од 2.000. до 2010. године) који су на западу већ рециклажани материјал, прешло на увоз новијих возила, од 2014. годишта. Купаца за ову категорију је више, јер је извесније да ће таква возила проћи технички преглед. Сада коштају од шест до девет хиљада евра и приближили су се цени јефтинијих нових аутомобила, па се купци све чешће одлучују за њих. То потврђује и податак да је у прва три месеца ове године за осам одсто порасла продаја нових возила физичким лицима. 23 hours ago, togFU said: Na ovo pitanje donekle je odgovorio Alvirović kada je predstavljao novu Daciu Logan (poyy @Lucky) "Zašto su danas automobili skuplji nego pre 15 godina?" - ODGOVOR OVDE Realno kad čovek pogleda, postoji baš dosta elektronike bez koje se može, biću ekstreman pa ću napisati da su čak i elektronski podizači prozora nešto bez čega bih mogao, da ne pričam o glupostima poput elektronskog otvaranja vrata i tako tih "luksuznih" sistema... nemam pojma, meni su sve to potrebne funkcije tj. "quality of life" improvement koji očekujem u kolima, ali isto tako znajući kako ide cena tehnike u ovom našem IT svetu ne mogu da to vidim kao opravdanje povećanja cene. Plus, realno je pitanje koliko istinski nove tehnike ima auto iz 2021 godine u odnosu na recimo koju Hondu iz 2008 godine. U kontra smeru, Honda ima tušte nekih dodataka na kojima ovi štede kad prave nova vozila, tipa, mogu da zaključam kasetu, mogu da zaključam iznutra otvaranje gepeka i otvora za benzin, tako te neke sitnice. Ali i dalje imam električne podizače i sklopive retrovizore i grejanje retrovizora. Nemam doduše keyless entry i paljenje na dugme. 16 hours ago, dovlagsi said: dajte mi neki primer efikasnijeg gradskog automobila za četvoro? razmišljao sam i rekao bih da su neki zaštitni aspekti razlog i toga što nema twinga i toga što je Smart sve veći i veći. Verovatno je sistem zaštite 1998 bio posmatran drugačije nego sistem zaštite 2020 godine, jer da ne mogu da spakuju auto u istu šasiju prosto nije istina. Ali verovatno svakih god-dve-tri se pojavi neki novi sistem za zaštitu ili neki novi ponder koji auto mora da zadovolji da bi prošao sigurnosne provere. Kao ono što pre 50 godina nisi imao obavezne pojaseve u kolima napred 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted May 10, 2021 Report Share Posted May 10, 2021 54 minutes ago, Lucky said: Verovatno je sistem zaštite 1998 bio posmatran drugačije nego sistem zaštite 2020 godine, jer da ne mogu da spakuju auto u istu šasiju prosto nije istina. Upravo to je rekao i Alvirović, sad mogu da zaključim da nisi kliknuo na link gore! 😄 Što se elektronike tiče, slažem se, mada u odnosu na hondu iz 2008. god većina današnjih autombila ima one razne lane assist siteme, više/veće ekrane, više senzora itd... mogu se složiti da i to nije validno opravdanje za povećanje cene, al' jebiga. Takođe, negde oko 2015. desilo se ono veliko poskupljenje sve robe iz Kine, tako da verujem da je i to uticalo na celu ovu priču. Od tog momenta postoje dve mogućnosti - zadrži isti kvalitet ali povećaj cenu (ili smanji maržu) ili seci kvalitet, štedi da bi zadržavo istu maržu. Većina proizvođača se odlučila za drugu varijantu... pa tako npr. najnoviji golf nema ono hidraulično držanje haube kad se otvori nego se mora ručno zakačiti 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 16 hours ago, togFU said: Upravo to je rekao i Alvirović, sad mogu da zaključim da nisi kliknuo na link gore! 😄 nisam, priznajem, ja inače nisam fan gledanja videa na internetu - valjda sam oldschool pa više volim tekst da preletim, eventualno pogledam kad ima lepo podeljene segmente pa možeš da klikneš na ono što te zanima, tako da odmah mi tu bude problem, a još kad priča alvirović to me dodatno smori :)) ali na primer ono za elektro punjače sam pogledao! 🙂 16 hours ago, togFU said: Što se elektronike tiče, slažem se, mada u odnosu na hondu iz 2008. god većina današnjih autombila ima one razne lane assist siteme, više/veće ekrane, više senzora itd... mogu se složiti da i to nije validno opravdanje za povećanje cene, al' jebiga. Takođe, negde oko 2015. desilo se ono veliko poskupljenje sve robe iz Kine, tako da verujem da je i to uticalo na celu ovu priču. Od tog momenta postoje dve mogućnosti - zadrži isti kvalitet ali povećaj cenu (ili smanji maržu) ili seci kvalitet, štedi da bi zadržavo istu maržu. Većina proizvođača se odlučila za drugu varijantu... pa tako npr. najnoviji golf nema ono hidraulično držanje haube kad se otvori nego se mora ručno zakačiti 😄 Honda takođe ima asist, tj. tempomat, adaptivni tempomat, zatamnjenje unutrašnjeg retrovizora... oćeš kupiš? 🙂 Šalu na stranu, setio sam se i onoga što Honda ima a noviji nemaju - CD! I to ne samo CD nego CD šaržer sa 6 diskova koje "guta" kroz taj jedan otvor (nije ona fora nalazi se u gepeku itd) i onda ih tamo negde unutra "rotira" nekako (što me podseti, mogao bih da ubacim neke diskove unutra malo da radi taj šaržer da ne zarđa!). Sa strane tehnike to je sigurno kompleksnija tehnika (i skuplja) nego LED ekran sa nekim Androidom koji sad rokaju a gde imaš jedan USB port za drajv. Ali sve se generalno slažem, stvari su inače globalno poskupele što utiče i na kola i onda prosto srozavaju kvalitet automobila u svakom segmentu gde mogu na konto toga da bi imali nekakvu konkurentnu cenu ali onda još roknu i cenu. To je primetno i u bilo čemu drugome, evo laptopovi - pakovanja laptopova, sadržaj oko laptopa a zatim i sam laptop je pet puta lošiji kvalitet nego bilo koji laptop sa početka dvehiljaditih ... mobilni telefoni koji stižu bez punjača zbog "zaštite okoline" etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 13 minutes ago, Lucky said: 🙂onda takođe ima asist, tj. tempomat, adaptivni tempomat, zatamnjenje unutrašnjeg retrovizora... oćeš kupiš? čuveni ACA LUKAS sistem 🙂 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 Ček, ima adaptivni tempomat u kolima iz 2008. godine? To mi nešto deluje poprilično napredno, jel ono radi na svim brzinama, održava distancu od kola ispred i to? Činjenica da ta neka starija tehnika nije bila jeftina sigurno, smejao sam se na neki video kad sam gledao mečka S klase iz tipa 2000. godine, vrhunski izgleda i danas, a unutra specijalni feature, centralna konzola koja se pomera elektro motorom da bi otkrila ulaz za audio kasetu Mislim ima tu i potpuno bespotrebnih gluposti kao što je to zaključavanje kasete, to je imao i RURomobil ali nemam pojma zapravo čemu služi. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.