Uragan Sandy priblizava se New York-u

Astora

Ne znam gde drugo da postavim, pa evo ovde...

JEdgn.jpg

xRSHZ.jpg

-Uragan Sandy obima 250 km. priblizava se velikom brzinom New York-u .

NASA Earth Observatory image by Jesse Allen and Robert Simmon, using VIIRS Day-Night Band data from the Suomi National Polar-orbiting Partnership (Suomi NPP). Suomi NPP is the result of a partnership between NASA, the National Oceanic and Atmospheric Administration, and the Department of Defense. Caption by Michael Carlowicz. Instrument: Suomi NPP - VIIRS

Edited by edit_

Hurricane Sandy - also dubbed Frankenstorm - left 65 people dead after it hit the Caribbean and is now headed for the east coast of the United States.

Millions of people are at risk of life-threatening flooding when it plows into the northeastern US, the director of the National Hurricane Center has warned.

We'll have the latest developments as they happen.

The latest full disk image of Earth puts Hurricane Sandy into perspective...it's massive.

NASA Satellites See Sandy Expand as Storm Intensifies - NOAA's GOES-13 satellite captured this visible image of the massive Hurricane Sandy on Oct. 28 at 1302 UTC (9:02 a.m. EDT). The line of clouds from the Gulf of Mexico north are associated with the cold front that Sandy is merging with. Sandy's western cloud edge is already over the Mid-Atlantic and northeastern U.S.

6vgJM.jpg

Nisam hteo nista da duzim u prici sa Ujakom, samo mi je rekao da su dobro i da su napustili Grad.

Sto kaze Pekar, ostali su samo organi reda, vatrogasci, hitna sluzba, spasilacka sluzba i ostali stubovi drustva, a velika vecina je napustila Grad, naravno ima i onih koji ne zele da ostave stanove/kuce..

Realno uragan neće sad nešto dramatično oštetiti NY, tipa neće moći dva dana da se šetaju napolju, popucaće neka stakla, leteće krovovi sa nekih lošijih kuća i sl, ali nije da će da se sravni sve sa zemljom. Ne treba ovu situaciju porediti sa Katrinom i Nju Orleansom jer je tamo zapravo najveći bio problem što su pukle one brane pa se grad potopio jer je ispod nivoa vode, takvih slučajeva nema na Istočnoj obali. Kapiram da dižu paniku malo više nego što bi trebalo, ali aj...

Edit: Pritom potpuno kapiram ljude koji su otišli iz grada, brate s obzirom da svi u principu lepo žive, tj imaju kintu, deca ne idu u školu, oni ne idu na posao, zašto ne bi otišli na par dana se iskuliraju negde i nemaju stres s ovim što duva i nosi napolju sranja.

Edit2: Google otkazao predstavljanje novog tableta zbog oluje, LOL :D

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

вести кажу да је само 400к људи напустило Њујорк.

иначе, Зверко, ако им се потопи подземна, моћи ће да иселе једно 3 милиона људи на неодређено.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.