Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

poslednjih 2 meseca iz principa ne placam karticu,i danas u 23 spustam se sa banovog ka sajmu,i stanica na sajmu ja se pravim da spavam kad lik ladno gospodine molim vasu kartu,i ja osetim stoji tu,kad on komentarise mamicu ti tvoju folirantsku ! :D a mamu mu njegovu nisam smeo da se budim da mu nesto kazem ali naicicu kad tad na njega...ccc

[roflmao] [roflmao]

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

eh, secam se da je Eli jednom nokautirao konduktera iz cistog straha, posto mu je covek, jelte, trazio kartu, a ovaj, jelte, nije znao sta da mu kaze, pa mu je dao prijateljski blekskrin.

Sto se tice budjenja, obicno im jebem majku, posto se to obicno desava u vrlo ranim subotnjim i nedeljnim jutarnjim casovima, kada jos uvek posedujem znacajne kolicine alkohola i psihoaktivnih supstanci u krvi

  • Downvote (-1) 3

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Cisto kao info za one koji koriste:

Petak, 14. septembar 2012.

Servis najave dolaska vozila počinje sa naplatom u nedelju

Nakon šest meseci besplatnog korišćenja, usluga informisanja putnika o nailasku vozila javnog prevoza na stanicu, poznatija kao „SMS servis” počeće sa naplatom od nedelje, 16. septembra, saopšteno je iz „BusPlus” sistema. Za korisnike mobilnih mreža Telekom i Vip, cena po upitu iznosiće dva i po dinara bez PDV, dok će korisnici Telenora za ovu uslugu izdvajati tri dinara bez PDV.

„Informisanje putnika doprinosi većoj efikasnosti čitavog sistema javnog prevoza zbog mogućnosti planiranja vožnje i presedanja. Kada putnik zna koje vozilo pristiže na stanicu može brže da stigne na željeno odredište tako što će ući u vozilo koje nailazi, napraviti presedanje, a neće gubiti vreme na čekanje vozila koje je daleko. Time je ceo sistem javnog prevoza efikasniji, na stanicama ima manje ljudi, a vozila su rasterećenija jer je bolji protok putnika u saobraćaju. Ova usluga do sada je naišla na veliko odobravanje građana. U proteklom periodu dnevno je beleženo u proseku 800 hiljada upita za obaveštenje o nailasku vozila.

Pozivom na *011*kod stanice# putnici mogu da saznaju koliko stanica su udaljena po dva vozila svih linija koja pristižu. Pored toga, na linijama 7, 17, 23, 29 i 95 moguće je dobiti i podatak o nailasku vozila u minutima. Putnici koji čekaju prevoz na početnim stanicama, dobijaju uvid o udaljenosti vozila koja nailaze iz suprotnog smera. Podsećanja radi, *011* je pozivni znak, dok broj pre tarabe (#) označava jedinstveni kod stanice koji je na informativnoj tabli na stanici istaknut žutom bojom”, navodi se u saopštenju.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

"Kada putnik zna koje vozilo pristiže na stanicu može brže da stigne na željeno odredište tako što će ući u vozilo koje nailazi, napraviti presedanje, a neće gubiti vreme na čekanje vozila koje je daleko."

Otkucaće X puta 60 dinara umesto 1 puta 60 dinara jaoming jaoming

To je za one što žive za drajv.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...