Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

, ali nisam siguran da li bi isto rezonovao i neko ko prima 25k dinara pa treba da izdvoji 500 a recimo ne koristi gradski prevoz. 

 

 

Zvorky pls :) ako ti misliš da se ljudi sa 25k primanja voze kolima, onda pls :) ujedno iskoristiće sigurno tih ~7 vožnji koje možeš trenutno da kupiš za te pare.

 

A što se tiče istog iznosa primanja, dražava sve može, samo je boli kurac za to, neka povećaju topli obrok za 3200, a ukinu prevoz, uvedu tih 1-2% i voila.

 

Meni je realnije da će neko ko ima MNOGO više biti u fazonu "boli me kurac da plaćam odbičnim smrtnicima prevoz", pogotvu debelim mačorima koji obavljaju raznorazne državne funkcije.

 

Da ne pričam da će verovatno mostovi biti rasterećeniji u špicu, i ljudi će više ići ka tome da koriste javni prevoz (ma koliko govnjiv trenutno bio), i onda će se ići ka tome da se isti modernizuje, a ne da se instaliraju validatori, kamere i pičke materine.

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Pretplata za rts i plaćanje gsp su babe i žabe. Rts niko ne gleda, gspom se vozi dva miliona ljudi. Markica za zaposlene jeste realno skupa ali ko nije u mogućnosti "da izadje na sledećoj" nema nekog izbora. Imati auto nije rešenje kad ima delova grada gde je lakše naći 1000 eura na ulici nego parking mesto.

Školarci i studenti koji redovno od roditelja dobijaju pare za prevoz i potroše ih na kladzu ili mek ili pljuge mogu da jedu govna. 1200 din sasvim lepo pokrije sve moguće vožnje čak iako bi plaćao kartu samo ponekad.

Bus plus i farsa oko njega su težak lopovluk i idiotizam. Ali to nema veze sa time da su ljudi navikli da se voze i ne plate ništa. Jeste bio dobar izgovor "neću da platim djilasovim lopovima". I dok bus plus postoji kao sistem i dok je apex ili bilo ko sličan u priči ljudi neće plaćati kartu iz inata.

Edit. Što se cene tiče. Ljudi su se masovno švercovali i kada je 1 vožnja bila 12 dinara.

Edited by grdja
Link to comment
Share on other sites

Iskren da budem ne vidim sta se tu sustinski menja - njima je glavni problem da naplate kaznu jer to moze da uradi samo komunalni pandur kojih nema dovoljno. U tom slucaju ovo deluje samo da povecavaju "dnevnu kartu" ili prakticno tu kaznu. Jer ako ti je pise kontrolor onda je 2.000 dinara, a ako ti pise komunalni pandur prekrsaj onda ako platis u roku od 8 dana to ti je 3.000 dinara. 

 

U sustini idu na zaplasivanje :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

mene samo plasi ono da firma uzme markicu za radnika umesto da isplati novac...

За почетак би било добро да фирма и обезбеди раднику превоз до посла и назад :) Велики број фирми ни не плаћа радницима превоз .

Нема  будућности без истине.

Link to comment
Share on other sites

Плаћам месечну, не валидирам је намерно (након читања да мора), до сада приликом провере ми нико није то тражио, хоћу својим очима да видим како покушава да ме казни са плаћеном картом, а плаћам је брда година уназад.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...