pričajte

nemogucje...:-/ kolko znam,francuska nije sa balkana,nemaju razloga da se tako ponasaju 

ili je to do jezicke barijere zbog ovoga http://vukajlija.com/francuzi/62062

pa francuzi su srbi, poslusaj neko dereticevo predavanje

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Moracu da skinem MPC onda, do sad sam probao samo sa VLC-om koji koristim kao difolt i BSplayerom.

A drajveri i kodeci su mi prvi pali na pamet pa sam ih apdejtovo, tako da nema sanse da su oni :)

Edit:

Probao sve od navedenog, skinuo MPC, menjao opcije u renderingu, palio/gasio aero, nista :/

Ko ga jebe, nije vazno :)

Edited by Grgile

doneo kolega na posao snake puzzle.

Tri znoja su me probila, skocio mi je pritisak, palo samopouzdanje, gledam na tjubu mic po mic ali ne mogu, sve mi igra pred ocima

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Srđan: k np

mora stampano ne moze elektronski racun?

Trile: ali videcu sutra s knjigovodjom

do sada je uvek trazio racun, papira forma

Srđan: a amazonske prasume?

Trile: jebe se poreskoj za amazon :)

Srđan: :)

Trile: to je sve zbog njih... idiotluk... zavrsni racun im moras slati na flopi disketi, plus odstampan i potpisan na papiru :)

pitam se sta li rade s tim jebenim disketama

Srđan: cek cek

zajebavas me

Trile: i imaju li gde da ih ture

Srđan: da se nesto radi na flopi disketi?

Trile: ozbiljno

jes

debilana

wait wat?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

u romanticnim komedijama dzenifer eniston nosi coconut bra

pa cekaj, zajebavas me iz jednog topica u drugi, i onda ocekujes da se prica uozbilji kad tebi tako klikne u glavi :)

deretica sam gledao jer je prevelik buzz oko njegovih predavanja da se ne pogleda bar deo. uz kokice, ako nista drugo.

Брате, зезам те за асрпство и онда дођеш и напишеш како си гледао Деретићево предавање, па наравно да ћу те питам који к си то радио : )