Jump to content

kratki stripovi


Guest

Recommended Posts

iskreno, ovde podrzavam mohija (dakija bih podrazavao) iako nisam bio u nemackoj, samo delovi autobahna su bez ogranicenja.

ovo znam pod c) iz tudjeg iskustva (nemac) ii sa tv emisija

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

ja sam vozio nešto malo oko minhena i nije bilo ni putarine ni ograničenja brzine. nemačka zemlja obećana, šteta što je puna nemaca.

Putarinu placas kroz gorivo tako da je cena goriva veca. Nisu nemci ludi.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Da su samo jabuke, nego sve se izvozi i ponovo uvozi. A ono sto nemamo uvozimo skuplje nego da ga sami napravimo, recimo paradajz pire. Tu lezi glavni problem, carinska mafija i export muvatori.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Richtgeschwindigkeit, tj preporučena brzina je 130, ali nije ograničavajuća. Koristi se samo u slučaju da sjebeš nešto. Tako da - ograničenja, osim na određenim kraćim deonicama, - nema. Prosek - 150 km/h (to videh u wikipediji).

picture approved! :)

Link to comment
Share on other sites

Na toj istoj vikipediji kaze i ovo

Most unlimited sections of the autobahn are located outside urban and densely populated areas. The A 8 between Stuttgart and Munich is one such example, the A 4 between the metropolitan area of Chemnitz-Zwickau and Dresden as well. The A 81 between Stuttgart and Singen (Bodensee) is another example. The largest part of this route has no speed limit (about 150 km/90 mi).

To su glavni i najveci autoputevi i nemaju ogranicenja samo na delovima van naseljenih podrucja. Nemacka nije srbija da ima 3 autoputa.

Bio sam ove godine dve nedelje u frankfurtu, a pre dve godine sam bio metar dana u nemackoj od cega opet jedno 2 nedelje u frankfurtu oba puta kolima, a inace za tu regiju oko frankfurta kazu da ima najvise deonica bez ogranicenja i opet je na vecini ne-glavnih autoputeva ogranicenje 130, a ne-glavnih autoputeva ima mnogo vise.

Naravno super im je sistem i bolje je nego bilo gde drugo ali nije ni kod njih kako se generalno prihvata. Isto kao sto u amsterdamu postaju sve restriktivniji sto se tice droge tako i po nemackoj one "sredjenije" pokrajine pokusavaju da sto vise urede te stvari da im ne divljaju po autoputevima.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

не ваља Хитлер, или му не ваљају аутопутеви?

;)

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Isto kao sto u amsterdamu postaju sve restriktivniji sto se tice droge

brate posle tvoje i kjutijeve posete, naravno da ce biti restiktivni :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Mohi, ne ne-autoputevima i u naseljenim mestima normalno da ima ogranicenja. Na autobahnovima nema osim ako ima radova, a strip je pominjao autoputeve.

A da naucis da citas?

Imas tri vrste autobahnova.

glavni - A + jedna cifra

regionalni - A + dve cifre

lokalni - A + tri cifre

Niko nigde nije spominjao ne-autoputeve.

I DELOVI bez ogranicenja su na ovim glavnim i ponovicu DELOVI.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...