Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

Ovako bi i ja po Beogradu kad vidim bahate majmune kako parkiraju po trotoarima i pešačkim zonama.

http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2011&mm=08&nav_id=529283

15417118714e379f0240d28490983168_640x36085.jpg

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

биће ти опроштено.

:)

који су им пропусти у одбрани, шта си видео?

:)))))))

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

2l2w

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

kazu da imaju spremljenu animaciju, ali verovacu kad vidim mojim ocima :) nisam neki ekspert za grafiku i animaciju, i dok je ovo jako zgodno za staticne stvari, ne znam kako planiraju da se izbore sa animacijom tih objekata, koji su sastavljani od voxela, tj prostije receno 3d pixela (atoma kako ih oni zovu u klipu), jer ce morati da preslazu voxele prilikom svakog pokreta, sto nije uopste brzo ni efikasno.. ako imaju resenje za ovo, svaka cast, ali sam jako skeptican po pitanju toga. Otom potom, cekamo da objave to resenje za animaciju pa cemo videti :)

Link to comment
Share on other sites

Ни ја не контам на шта мислиш, а волео бих, пошто ми је све ово јако интересантно са овим 3д триповима.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Pa kao što se rasterska slika sastoji od piksela poređanih u 2D matricu, tako se i prostor može popuniti 3D "pikselima", odnosno voxelima. To sadašnje igre ne koriste nego iscrtavaju objekte sastavljene od poligona popunjenih teksturama, jedna od retkih igara koja je koristila voxele je Outcast.

Problem sa aktuelnim grafičkim karticama je što su projektovane i optimizovane striktno za DirectX i OpenGL, koji koriste poligone, inače ne postoji problem da se napravi akceleratorski hardver za voxelsku grafiku.

Link to comment
Share on other sites

Знам и то, гледао сам видео људи:)

Него не знам што га напушаваш, пропуштам његов безобразлук, па контам да ми нешто промиче. Мислим, укориш га и онда му не објасниш ништа, а ја не видим шта је толико дрско у томе што он прича. Гледао сам видео двапут и јасно ми је шта је по среди, не морате да ми објашњавате принцип пиксела и принцип ових ћелијица:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Da su napravili pomak jesu, a da ce animacija fejlovati, mislim da hoce i to je moje misljenje koje sam izneo ovde, ali kontam da je lakse da kazes gtfo nego da izneses valjane argumente zasto nece fejlovati, koje i dalje nisam cuo

Edited by reiser
Link to comment
Share on other sites

valjda se ti vexeli mogu povezati u neku (u slucaju animacije coveka, recimo) vrstu skeleta, a ostali vexeli povezati sa kostur-vexelima tako da uvek zadrzavaju odredjenu razdaljinu i polozaj u odnosu na deo kostura za koji su vezani, i na taj nacin lakse animirati.

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

tako ce verovatno i odraditi, s tim sto ce imati mnogo mnogo puta vise stvari da procesuiraju tokom animacije, sto ce zahtevati i mnogo jace masine koje bi mogle da se nose sa time, a nesto ne verujem da su danasnji kompjuteri u stanju da tako izrenderuju jednu igru sa vise objekta koji se trenutno vide na ekrani i nisu staticni, a da to bolje izgleda od standardnog polygon approacha

Edited by reiser
Link to comment
Share on other sites

Naravno da jesu.

Mogu da iskoriste CUDA ili Stream mogućnosti preko OpenCL-a npr, s obzirom da se radi o čisto numeričkom poslu koji se jako dobro paralelizuje, GPGPU će to da odrađuje ko iz pičke. Em se lepo iskorišćuje hardver, em se zaobilazi poligonalna "priroda" DirectX-a.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...