Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

Ja imam majstora za Opela gde mogu da te pošaljem da ti čekira tu Korsu, Mirijevo je u pitanju, ali ne znam da li i koliko naplaćuju proveru tih stvari.

A što se kupovine tiče, ja sam Opelom zadovoljan, stvarno ova Korsa naša šljaka kul evo već petu godinu ili koliko već, a kupljena je polovna. Sa druge strane znam lika koji vozi Pežo 206 upravo i radi mu kul, ali zato i pregršt onih koji imaju frku sa elektronikom itd.

Mada je taj budžet solidan, koliko mi se čini, može za te pare svašta da se nađe.

Link to comment
Share on other sites

dijagnostika kod pravog majstora koji ce ti proveriti malte ne sve je oko 40 evra (to znam u krugu ljudi u kojima se ja krecem) ... da li ima jeftinije i kvalitetnije ne znam - a i ovo nije u bg-u

lucky - sta bi sa tom pricom o ulju

kako se to uopste moze proveriti, kapiram da se kupe razlicita ulja pa na neku hemijsku analizu sa nekim strucnim osobljem pa ovo ono - i pljas u novine/sajt ... stanje je zalosno poodavno... a i od sad sam odlucio da ulje kupujem u inostranstvu .. i auto bi bilo bolje kupiti preko nego ovde kod nas (konkretno kruzi prica da se u sabackom predstavnistvu vw valja svasta nesto, da retko koji auto izdrzi garanciju i tako dalje i tako blize, polo riknjava kao blesav i tako jos ponesto)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

To za ulje sam zaboravio proveriti, ali ajd' videću sad (dajte onaj rageguy plavi :))

a ovo za VW i ostalo, koliko ja znam sva predstavništva auto kuća prolaze dosta solidnu kontrolu od preko, tako da ne znam koliko mogu baš da muljaju, plus im je u interesu da prodaju više automobila koje su povukli iz "centrale" zbog targeta itd.

Link to comment
Share on other sites

U stvari mislim da se to nesto sad promenilo novim zakonom, prvo sto svako ovlascenje mora da bide overeno, a drugo sto se stavi da nesto te on ovlascuje da vozis, registrujes, otudjis, radis sta oces sa kolima. I kad se to potpise on se prakticno odrekao svih prava. Mislim da je tako, ali treba proveriti kod nekog pravnika ili u nekoj agenciji za prenos vlasnistva...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Još jedno pitanje oko kupovine i prenosa vlasništva.

Ako kupim auto kome registracija ističe za 6 meseci i vozim na ovlašćenje, šta sprečava originalnog vlasnika da me prijavi policiji da sam od njega posudio auto i nisam hteo da ga vratim?

Sprecava ga ovlascenje overeno u opstini sa kojim ti mozes da radis sta hoces sa tim vozilom. DOH

Ne mora odma kupoprodajni, moze kad istekne registracija da sam sebi sa tim ovlascenjem proda auto.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

U stvari mislim da se to nesto sad promenilo novim zakonom, prvo sto svako ovlascenje mora da bide overeno, a drugo sto se stavi da nesto te on ovlascuje da vozis, registrujes, otudjis, radis sta oces sa kolima. I kad se to potpise on se prakticno odrekao svih prava. Mislim da je tako, ali treba proveriti kod nekog pravnika ili u nekoj agenciji za prenos vlasnistva...

Sprecava ga ovlascenje overeno u opstini sa kojim ti mozes da radis sta hoces sa tim vozilom. DOH

Ne mora odma kupoprodajni, moze kad istekne registracija da sam sebi sa tim ovlascenjem proda auto.

Aha, znači postoji i ta vrsta ovlašćenja. Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Imaš za ovlašćenje "modlu" tj. papir za to na kojem sve ispopunjavaš i tamo piše na dnu tipa "sve obaveze prema automobilu preuzima" i onda ti staviš ili sebe ili tog od kojeg kupuješ, ti naravno staviš sebe i eto. Tj. ovo šta kaže mohi, a vala imaš i taj ugovor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tu je jedino malo zez što je ta Fiesta od 8k evra bez klime, a kasnije je vrlo teško prodati auto bez klime u današnje vreme. U tom smislu je raspali Sandero u prednosti. Interesantno je da je akcija za sva vozila, pa je tako novi Focus od 12k evra, što je stvarno fenomenalna cena. Doduše opet bez klime, iole ok verzije u Trend paketu opreme su 10K za Fiestu i 13.5K za Focusa, što je opet vrlo povoljno, pogotovu kad se uzme u obzir da je Focus baš nov model.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

pa ono, kad se prelazilo sa marke na evro, automobili su poskupeli za 50%, tako da možemo da pričamo o povratku na normalu, ali oni su u međuvremenu svoje proizvodne procese prilagodili većim maržama, pa je pitanje koliko ih ovo pogađa i da li će pola fabrika da se pozatvara il neće.

Link to comment
Share on other sites

Sto se odrzavanja tice tu je recimo Ford i ovako i onako. Meni je recimo redovan servis na 20.000 km i kosta otprilike 18.000 din, sto je po mom iskustvu sasvim korektno. Sa druge strane sam trazio pre par meseci da mi zamene metlice brisaca (jos od fabie sam skontao da ove sto kupis u supermarketu nema sanse da budu i priblizno originalnim za ta kola) i za to su mi uzeli 50 evra sto je po meni bezobrazluk. Takodje drugarici na Fiesti staroj 3 god (prethodni model, pred kraj) rikne radio i ona naravno posalje muza s kolima u servis. I kao riknuo, nema vise garanciju, ok koliko kosta da se zameni? Pa znate malo su skupi... I ovaj kao pa dobro koliko skupi? Pa znate to su originalni, vamo tamo... (ovaj vec krenuo da pizdi) Pa koliko? 650 evra :) treba imati u vidu da nema cak ni mp3, dakle nije neki sa displejom od 15"... Onda su nu rekli da je samo ona plastika da popuni rupu valjda 95 evra. Na kraju covek otisao na otpad, nabavio plastiku za 10 evra i kupio normalan radio za 100 evra...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...