Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

a što ne igla? care to elaborate

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Ono sto kaze laki - zaboravis/izgubis je, malecno je to sranje. Desavalo mi se u tuaregu da je jednostavno ne mogu naci. Zeder je komfornije i priznatije resenje, iglu cesce stavjaju ljudi koji samo hoce da imaju sto vise mehanicke zastite ili ujedno zastitu i na volanu i u menjacu, gde bi recimo zeder bio na letvi a igla na menjacu.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

jesam, imam za sad neke dve šugave slike sa telefona, koje kurcu ne vrede :)

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

uzmi kasko :)

naravno, nego ako imaš i zeder, trebalo bi da te manje oderu :)

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Pazi to za kasko kod nas je opštepoznata stvar - ja sam nešto informativno pitao na sajmu automobila neku banku koliko bi izašao neki kredit na Corsu i oni su bili u fazonu "... rata toliko i toliko, plus još kasko malo skuplji zato što je nemac, ali imate sreće nije iz WV grupacije, pa je zato samo 100 evra više" :) A drugarica koja radi u velikoj osiguravajućoj (stranoj) kući mi je pre par meseci rekla da WV Tuareg više ne primaju u kasko osiguranje, pa koliko god oćeš da platis...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ovde je kasko bash skupo - mene je izashlo za Mondea oko 1500 evra za godinu dana. A za Swift je bilo oko 1000 evra... I to uglavnom zbog toga shto se auto vozi u Moskvi (skoro da nema automobila koji nije bio makar jednom chukan...).

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Evo da vam napishem utiske o Mondeu posle 2 nedelje vozenja istog:

Kao prvo, moram da kazem da je ovo drugi auto u klasi D koji sam vozio (sredinom 90-ih sam vozio kupe Mazdu 929 2.0 118 KS, 1982 godishte). Mazda je za svoje vreme bila svemirski auto, ali je takodje bila auto sa zadnjom vuchom, bez servoa na volanu, ABS-a i svega ostalog na shta smo navikli danas. Takodje je bila sa manuelnim menjachem, naravno.

Posle 3,5 godine voznje Swifta, u prvim momentima za volanom Mondea imash osecaj da si u drugoj realnosti - sve je nekako mekshe, ispeglanije, tishe, shto je i za ochekivati od jednog od najvecih automobila u D klasi. Motor se skoro i ne chuje kada su podignuti prozori, amortizeri mekshe "gutaju" rupe i rupetine na moskovskim ulicama, pri 60 km/h imash osecaj kao da vozish 20 km/h.

Iako je motor "na razradi" do 2500 predjenih km, tj. nije pozeljno da se vrti preko 3000 obrtaja i raditi "pedal to the metal", oseca se da pod haubom imash toliko snage koliko ti treba u bilo kom trenutku, a broj obrtaja na skali pokazuje da crvena zona krece tek oko 7K! Shta ce biti kada se motor razradi tek mogu da pretpostavim, poshto za sada nijednom nisam pritisnuo pedalu gasa vishe od 1/3 njenog hoda, realno.

Shto se velichine i upravljanja tiche, auto je bukvalno 1,5 veci od Swifta i vec sa tuznim licem gledam na ta parking mesta gde sam ranije mogao da se uglavim bez problema. Dodushe, iznenadilo me je koliko je auto od skoro 5 metara lagan u upravljanju na malim brzinama (na brzinama preko 100 km/h lezi na putu idealno zbog velike medjuosovinske baze shto je i logichno) i koliko lako moze da se odradi brz manevar prestrojavanja u guzvama. Volan je tezi nego kod Swifta, ali i to zavisi direktno od brzine kojom vozish (shto brze, to je tezi volan). Nedostajala mi je malo informativnost swiftovog volana u pochetku (znate ono, kada mozete da osetite preko volana tip asfalta na kome vozite), ali posle nekoliko dana sam skapirao da mi to i nije toliko neophodno. Upravljanje je generalno na svim brzinama poprilichno precizno i jasno, shto je i glavno za ovakav auto. Menjanje brzina na Powershiftu se bukvalno ne oseca, jedini indikator je rast i padanje obrtaja, zaista uzivanje kao da je tamo varijator a ne dual clutch robot.

Oprema, odnosno male stvari koje zivot znache - odmah da kazem, uzimao sam auto u opremi Titanium Black, tj. skoro sve [8D] Pored standarnih stvari koje se podrazumevaju u ovoj klasi (dupla klima, muzika sa "ne znam ni sam koliko zvuchnika" i USB-om, navigacija, bluetooth i josh milion svakakvih gadgeta), izdvojio bih nekoliko stvari koje realno pomazu:

Kao prvo, LED daylight lights - svetodiode koje su dodali Mondeu pri restajlingu - kada upalite auto ova svetla su uvek ukljuchena i nemate frku da vas zaustave panduri i smaraju zashto niste ukljuchili farove + daju neki krokodilski izgled Mondeu nocu kada su upaljena zajedno sa ksenon farovima :tf:

Kao drugo, praktronic - bez njega bih 100 godina privikavao na velichinu kola, ovako je sve lako i jasno - imash beep napred i beep pozadi, kada beep postane neprestani beeeeeep, znachi da si negde na 10-15 cm od nekoga ili nechega. Bez ovoga bi bilo mnogo teze parkirati se, a i voziti po uskim ulicama sa gomilom gusto parkiranih automobila.

Josh jedna jako dobra stvar je senzor za kishu - koliko je gotivno kada ne morash stalno da palish/gasish/ubrzavash/usporavash brisache! Mislio sam da je ovaj sistem glupost dok ga nisam isprobao po kishi - prosto genijalno.

I za kraj, josh 2 male ali fine stvari - osvetljavanje krivine (osvetljava tamo kuda vrtish volan) i daljinsko paljenje auta: napolju je +35, auto je tamne boje i sa crnom kozom = 50 stepeni unutra - no problem, upali ga pre izlaska napolje i sachekace te prijatno prohladno sedishte ;)

Ukratko, Mondeo kao auto zaista vredi svaki dinar, evro, dolar ili rublj i zasluzuje sve te dobre ocene na testovima, pogotovo posle pojave jakih Ecoboost motora koji su tako nedostajali ovom modelu do restajlinga.

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Shto se velichine i upravljanja tiche, auto je bukvalno 1,5 veci od Swifta i vec sa tuznim licem gledam na ta parking mesta gde sam ranije mogao da se uglavim bez problema.

moja muka pregolema :) kad vozim nedelju-dve korsu, posle sednem u hondu, jedva nađem mesto, kao "to vrh", kad ono - ne mož' da stane :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...