Jump to content

Vožnja u leru?


cali

Recommended Posts

Imam ja par pitanja!

1)rpm shock - ovo mi nema smisla iz prostog razloga sto se isto dešava svaki put kada stisneš kvačilo ... rpm opadne dok opet ne pustiš kvačilo, zar ne? Sve se ponaša isto, i zamajac i motor ...

2)Ok je ECU koji gasi dovod, ali unutrasnji delovi motora se nikako ne okreću u suprotnom smeru! Poenta je da se smanji dotok goriva motoru i da on zbog toga teži da se okreće sporije nego što mu točkovi diktiraju i tako ih koči - drugim rečima svojim nedostatkom snage koči automobil.

Ne okrecu se unutrasnji delovi u suprotnom smeru nego je sila okretanja sa suprotne strane tj ne sa klipa i klipnjace na radilicu pa dalje na menjac nego obrnuto, sa tockova (inercijom vozila koje se krece) na menjac pa na radilicu blablabla

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

de si Stijo, lijo stara, kada cemo na Savanu???

... s tim da se dotok goriva u novijim kolima zaista u potpunosti obustavlja, pri voznji "u brzini" i bez pritiska na gas.

cek, cek... sad meni ovo nije jasno... kako moze u potpunosti da prekida dotok goriva ako motor radi. cilindri se krecu zahvaljujuci eksploziji u motoru, a eksplozije nema ukoliko nema vazduha i goriva, i naravno varnice. cilindar sabija mesavinu i pravi kriticnu masu, a varnica je tu samo da aktivira eksploziju u datom trenutku. sto znaci, ako motor radi onda ima i eksplozije, tj i goriva u samom agregatu.

Edited by oddball

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

I brzina se pustanjem gasa smanjuje zbog kompresije, a ne manjeg dotoka goriva (mada ironicno pustanje gasa jeste smanjivanje dotoka goriva) ili manje snage ...

de si Stijo, lijo stara, kada cemo na Savanu???

cek, cek... sad meni ovo nije jasno... kako moze u potpunosti da prekida dotok goriva ako motor radi. cilindri se krecu zahvaljujuci eksploziji u motoru, a eksplozije nema ukoliko nema vazduha i goriva, i naravno varnice. cilindar sabija mesavinu i pravi kriticnu masu, a varnica je tu samo da aktivira eksploziju u datom trenutku. sto znaci, ako motor radi onda ima i eksplozije, tj i goriva u samom agregatu.

Kada se kreces inercijom u brzini klip se krece zato sto ga klipnjaca pogoni koju okrece radilica koju okrece menjac kog okrecu tockovi koji se okrecu zbog inercije kretanja auta, a ne explozija.

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

malo skačeš sam sebi u usta

ako motor polako smanjuje rpm prilikom menjanja brzina (5-6 sekundi od npr 3 hiljade do 800), onda se verovatno isto dešava i prilikom izbacivanja iz brzine?

ne treba da ide all the way down, to sam hteo reci.

kada menjas brzine rpm se nikad ne spusti ni blizu hiljadu, osim ako nisi zensko. :)

al opet, to je tako nebitno danas... mnogo palamudimo. :D

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

ma ne moze da naskodi, to je lupanje! mehanicki sto skodi motoru je lose gorivo, lose ulje, lose rukovanje menjacem, cepanje motora i sl, teranje na leru nije dobro mozda iz bezbedonosnih razloga ali da skodi motoru.... ROFLMAO!

It is in the end whatever the hell I want it to be, and when I'm through with it it's gonna blow a hole, this wide, straight through the world's own idea of itself.

Link to comment
Share on other sites

ma ne moze da naskodi, to je lupanje! mehanicki sto skodi motoru je lose gorivo, lose ulje, lose rukovanje menjacem, cepanje motora i sl, teranje na leru nije dobro mozda iz bezbedonosnih razloga ali da skodi motoru.... ROFLMAO!

Tvoja elokvencija nas zapanjuje.

Link to comment
Share on other sites

meni je svaki mehanichar rekao da kochenje motorom brzhe sjebava lamelu

to jeste tacno, cak i u user manuel-u pise da kvacilo ne treba koristiti prekomerno... e, jbg, sta je sad "prekomerno"?

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

Naravno, sto je dovla rekao, ovo danas nisu mnogo bitne stvari. Takodje, uzmite u obzir da nemaju sva kola dobro motorno kocenje, narocito veca. Kao i kod vozila sa automatskim menjacem, kojima se mnogo brze trose plocice itd...

Kad se rodimo, tad placemo, jer smo na veliku pozornicu budala stupili. - W. Shakespeare

Link to comment
Share on other sites

preterano menjanje brzina ce je realno sjebavati, jednostavno kocenje motorom nece.

ako pak kocis motorom tako sto "doziras" kvacilom, onda ces je vrlo brzo sjebati. :)

a kako tachno 'jednostavno' kochish motorom? :) ja uglavnom to radim kad ne vozim brzo, i onda prebacim u nizhu brzinu i lagano pushtam kvachilo, a u isto vreme lagano stiskam kochnicu (kao neka vrsta klackalice)..

Link to comment
Share on other sites

Da, i mene to zanima, pošto po dovlinom opisu ja radim ovo drugo, a iskren da budem nisam ni siguran da bih znao kako drugačje da kočim motorom, osim ako ne misli da prebaciš u nižu brzinu i brzo pustiš kvačilo, pa onda auto i dalje koči motorom, ali onako, slabije, tj. nekako više održava brzinu (ako si na nizbrdici) nego što koči, ali ajd' sad :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...