mohican Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Imam ja par pitanja! 1)rpm shock - ovo mi nema smisla iz prostog razloga sto se isto dešava svaki put kada stisneš kvačilo ... rpm opadne dok opet ne pustiš kvačilo, zar ne? Sve se ponaša isto, i zamajac i motor ... 2)Ok je ECU koji gasi dovod, ali unutrasnji delovi motora se nikako ne okreću u suprotnom smeru! Poenta je da se smanji dotok goriva motoru i da on zbog toga teži da se okreće sporije nego što mu točkovi diktiraju i tako ih koči - drugim rečima svojim nedostatkom snage koči automobil. Ne okrecu se unutrasnji delovi u suprotnom smeru nego je sila okretanja sa suprotne strane tj ne sa klipa i klipnjace na radilicu pa dalje na menjac nego obrnuto, sa tockova (inercijom vozila koje se krece) na menjac pa na radilicu blablabla Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 (edited) de si Stijo, lijo stara, kada cemo na Savanu??? ... s tim da se dotok goriva u novijim kolima zaista u potpunosti obustavlja, pri voznji "u brzini" i bez pritiska na gas. cek, cek... sad meni ovo nije jasno... kako moze u potpunosti da prekida dotok goriva ako motor radi. cilindri se krecu zahvaljujuci eksploziji u motoru, a eksplozije nema ukoliko nema vazduha i goriva, i naravno varnice. cilindar sabija mesavinu i pravi kriticnu masu, a varnica je tu samo da aktivira eksploziju u datom trenutku. sto znaci, ako motor radi onda ima i eksplozije, tj i goriva u samom agregatu. Edited August 27, 2010 by oddball Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 (edited) I brzina se pustanjem gasa smanjuje zbog kompresije, a ne manjeg dotoka goriva (mada ironicno pustanje gasa jeste smanjivanje dotoka goriva) ili manje snage ... de si Stijo, lijo stara, kada cemo na Savanu??? cek, cek... sad meni ovo nije jasno... kako moze u potpunosti da prekida dotok goriva ako motor radi. cilindri se krecu zahvaljujuci eksploziji u motoru, a eksplozije nema ukoliko nema vazduha i goriva, i naravno varnice. cilindar sabija mesavinu i pravi kriticnu masu, a varnica je tu samo da aktivira eksploziju u datom trenutku. sto znaci, ako motor radi onda ima i eksplozije, tj i goriva u samom agregatu. Kada se kreces inercijom u brzini klip se krece zato sto ga klipnjaca pogoni koju okrece radilica koju okrece menjac kog okrecu tockovi koji se okrecu zbog inercije kretanja auta, a ne explozija. Edited August 27, 2010 by mohican Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 ne kapiram sto bi se nesto ostetilo.. pustis gas.. kad spusti, ubacis u ler i rpm spada relativno malo... meni je uglavnom vece cimanje da drndam 4-2-koci-ler , nego da prosto odmah u ler i glide polagano... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 znaci, slagali su me na OTO-u... Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 malo skačeš sam sebi u usta ako motor polako smanjuje rpm prilikom menjanja brzina (5-6 sekundi od npr 3 hiljade do 800), onda se verovatno isto dešava i prilikom izbacivanja iz brzine? ne treba da ide all the way down, to sam hteo reci. kada menjas brzine rpm se nikad ne spusti ni blizu hiljadu, osim ako nisi zensko. :) al opet, to je tako nebitno danas... mnogo palamudimo. :D Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 znaci, slagali su me na OTO-u... Za pocetak slagali su te da se cilindri okrecu :P Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
LanFan Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 ma ne moze da naskodi, to je lupanje! mehanicki sto skodi motoru je lose gorivo, lose ulje, lose rukovanje menjacem, cepanje motora i sl, teranje na leru nije dobro mozda iz bezbedonosnih razloga ali da skodi motoru.... ROFLMAO! Quote It is in the end whatever the hell I want it to be, and when I'm through with it it's gonna blow a hole, this wide, straight through the world's own idea of itself. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 ma ne moze da naskodi, to je lupanje! mehanicki sto skodi motoru je lose gorivo, lose ulje, lose rukovanje menjacem, cepanje motora i sl, teranje na leru nije dobro mozda iz bezbedonosnih razloga ali da skodi motoru.... ROFLMAO! Tvoja elokvencija nas zapanjuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Za pocetak slagali su te da se cilindri okrecu :P okrecu?@ cali: nisi ga skapirao... zeli da kaze da sve sto je lose skodi motoru... Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 pardon nisam lepo procitao, slagali su te da se cilindri krecu. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 dovla car :) mene iskreno nerviraju i ovi sto koce motorom, a o leranju da ne pricam... cemu onda kocnice lol :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 pardon nisam lepo procitao, slagali su te da se cilindri krecu. pardon, i ja sam se pogresno izrazio... rekoh "cilindri" - mislio "klipovi" (i dva na karte...) Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 meni je svaki mehanichar rekao da kochenje motorom brzhe sjebava lamelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 isto koliko i kocenje samo kocnicama vise sjebava diskove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 meni je svaki mehanichar rekao da kochenje motorom brzhe sjebava lamelu to jeste tacno, cak i u user manuel-u pise da kvacilo ne treba koristiti prekomerno... e, jbg, sta je sad "prekomerno"? Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 isto koliko i kocenje samo kocnicama vise sjebava diskove lamela je skuplja od kochnica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zexon Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Naravno, sto je dovla rekao, ovo danas nisu mnogo bitne stvari. Takodje, uzmite u obzir da nemaju sva kola dobro motorno kocenje, narocito veca. Kao i kod vozila sa automatskim menjacem, kojima se mnogo brze trose plocice itd... Quote Kad se rodimo, tad placemo, jer smo na veliku pozornicu budala stupili. - W. Shakespeare Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 preterano menjanje brzina ce je realno sjebavati, jednostavno kocenje motorom nece. ako pak kocis motorom tako sto "doziras" kvacilom, onda ces je vrlo brzo sjebati. :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 najjeftinije je da ne kocimo uopste Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spu [RuR] Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Ma jos malo pa ce automobili na struju ... tu nema lamela kocnica i zajebancija :D Quote Everytime I cross the line I push the boundaries out a little... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjela Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Pa i na Aurisu hibridu je vec tako. Kad "normalno" kocis, koci se generatorom i time punis bateriju. Kad naglo kocis onda se tek aktiviraju diskovi, kao i na brzinama ispod 15km/h da bi se auto skroz zaustavio. Mnogo jednostavnije od cele ove price :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 BMW vise koristi generator prilikom kocenja u svojim modelima (ActiveHybrid) od Prijusa/Aurisa, koji ipak u vise od 90% ukupnog kocenja koristi diskove. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 preterano menjanje brzina ce je realno sjebavati, jednostavno kocenje motorom nece. ako pak kocis motorom tako sto "doziras" kvacilom, onda ces je vrlo brzo sjebati. :) a kako tachno 'jednostavno' kochish motorom? :) ja uglavnom to radim kad ne vozim brzo, i onda prebacim u nizhu brzinu i lagano pushtam kvachilo, a u isto vreme lagano stiskam kochnicu (kao neka vrsta klackalice).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Da, i mene to zanima, pošto po dovlinom opisu ja radim ovo drugo, a iskren da budem nisam ni siguran da bih znao kako drugačje da kočim motorom, osim ako ne misli da prebaciš u nižu brzinu i brzo pustiš kvačilo, pa onda auto i dalje koči motorom, ali onako, slabije, tj. nekako više održava brzinu (ako si na nizbrdici) nego što koči, ali ajd' sad :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.