World Cup 2010

Sa1Nt

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeste ga zgazio, ali je ovaj i dalje ciganin.

A za koreju, sad mi je lakše kad vodi brazil :) A da navijam, kako da ne navija čovek za takvu reprezentaciju. A i možda je i potrebno, da ne bude ko Iračanima što je Sadam lomio noge kad ne igraju kako treba i to.

lol vi sto ste napisali da koreanci igraju protiv brazila bolje nego mi protiv gane, to sam i ja hteo da napisem, al me mrzelo da se dovlacim do kompa u poluvremenu:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Pošto je sve sem Nemečke došlo od 0 do 2 odigrah to i na Brazil : Koreja.

fail

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

joj kako mi je krivo sto izgubise severnjaci :( najvisa disciplina od svih ekipa do sad i posle amera su ulozili najveci trud

It is in the end whatever the hell I want it to be, and when I'm through with it it's gonna blow a hole, this wide, straight through the world's own idea of itself.

i to ne samo alkoska vec i duletovska telepatija111

ja ne cekam cile, ja cekam nemce da vidim kako ce da nas karaju [:D]

ja zapravo cekam da krene junak na junaka, brazili, argentine, nemacke i te fore...

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Pokazala je Severna Koreja kako se igra za svoju drzavu.Sad sam video izjavu na SOS-u pantelica kako smatra da su forumi besmislica i da ga bas briga to sto narod smatra da on samo pazi na frizuru. :) :) :)

P.S. To znaci da sve sto napisemo procitaju.Internet je super stvar.

(Srki, 15. jun 2010 22:41)

Bring It