Kad ste se najvise iscimali ono da vam nije bilo svejedno?

Evo za mene recimo:

1. Kad sam radio u agenciji "zagubio" sam neke karte za olimpijadu(120 karata, koje su vredele oko 15-20 soma ojra)

znaci isekao sam se kao mali... bila su to 2 sata ciste agonije dok se nisam setio gde su bile :)

2. pre neki dan, blejim na poslu, i dolazi mi koleginica sa recepcije i kao "igore traze te neka dva coveka"

ja silazim

-"dobar dan, izvolite?"

"dobar dan mi smo ti i ti iz odeljenja za krvne i seksualne delikte"

-"nisam nista uradio"

:D

dobro ovo drugo se nisam toliko isekao ali u trenutku sam se bas ono zabun

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

sinoc sam isekao pola kilograma prshuta za drugare dok smo blejali uz tekmu i pivo

siroko

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

haha, ocekivao sam da je ovaj notorni alkos otvorio temu kad se ko najvise prebio, kad ono medjutim :)

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic