pričajte

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hunt the hare and turn her down the rocky road and all the way to dublin whack follol de rah

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

e,ostao danas kod kuce,mislim da sam ozdravio skroz. Malo se igrao cs,malo se blejkalo,spavalo,u svakom slucaju bas je danas bilo onako opusteno. :)

sutra faks,ali samo jedno predavanje,tako da ce isto biti lagan dan...juhuuuu \o/

Os u 100 marke da ces prespavati :P

Naravno kad ustanes odskakutaces do frizidera u svilenom penjoaru, pevati "i need a hero" zgrabiti iz fridža kivi i jogurt, pogledati, ostaviti i uzeti novi probalans jogurt sa kivijem, popiti i staviti ipod sluske u usi i odskakutati pevajuci u flajku jogurta kao da je mikrofon!

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Sta je bilo jebote!

Ocemo za vikend da organizujemo sport-bioskop-rakiju? Dakle celodnevno, a?

Ah, jebeni edit, radim i subotu i nedelju

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

ahhhhh sunceeeeeeeee

juce bio do vrsca, dobra klopa i super vino :) samo nisam znao da je grad tako mali

anyway, da li su ssd-ovi sazreli za kupovinu? ovaj novi kingston deluje dobro i relativno pristupacno...

fallout_table.gif

gde si bio na klopi i vinu Dz? :)

edit: i nije grad, nego varos

e Statore, pozdravi Zeksa, vidim da ste kolege(na fejsbuku sam video) reci mu 'pozdravlja te Milos iz Hiteama' he he

naspavao sam se kao car

Edited by leisure

1. Jel su prodate karte za guettu

2. Pokusavam ortaku da povratim steam i poslalo mi je na email verification code i ovo Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:

What did customer support last reset your passphrase to?

E sad koji je odgovor na ovo, ili nek mi neko dobro prevede rechenicu [:D]

Os u 100 marke da ces prespavati :P

Naravno kad ustanes odskakutaces do frizidera u svilenom penjoaru, pevati "i need a hero" zgrabiti iz fridža kivi i jogurt, pogledati, ostaviti i uzeti novi probalans jogurt sa kivijem, popiti i staviti ipod sluske u usi i odskakutati pevajuci u flajku jogurta kao da je mikrofon!

hahahahahaaha :D

predavanje mi je tek u 3,tako da necu prespavati,i zaista cu otici! :)))

e poz ljudi!

2ch4bup.jpg