Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/2024 in all areas

  1. Au, izadješ sa ovom, ona ti summonuje svu mrtvu rodbinu 😄
    3 points
  2. uh kad vidim ovakav WoT (koji ne citam ofc) od zvekija o nekim glupostima, samo lupim minus i sign outujem se
    2 points
  3. inače burazer kupio u Matisu krevet, doterali mu ga likovi juče i krenuli da sklapaju, par minuta kasnije mu kažu jbg eto imaju nešto da mu pokažu, doneli slomljen ram iako su znali da je slomljen pre isporuke, rekli im ovi iz centrale da uvale, pa ako prođe prođe. ali kao ovima bilo bezveze i nisu hteli da se ciganišu, pa mu ipak pokazali da bi tražio reklamaciju što pre brat ispizdi ofc, ne zna dal da ih naduvava na tviteru ili gde već i da digne buku koliko može, jer je realno za izneverovati. al eto čisto da javim i ja ovde da obratite pažnju na pacovčine među nama
    2 points
  4. I šta kažemo, ćale twiteraš >> ćaleta koji ode do parka da reši situaciju? Srbija uskoro na listi država gde bez utoke ne vredi da postojiš.
    1 point
  5. Nema veze, dog mommy I puppy dad mozemo svakako biti!
    1 point
  6. Tako je i Taton probao da poleti na Zelenjaku, al nisu uspeli da ga sprece mavijachi
    1 point
  7. ako nisi fan fallouta starih, i solidno ti legao fallout 4 (najgora prica u falloutu ikada) i 76 (najgori fallout ikada), serija ce ti biti poprilicno zabavna ali serija ne mora da bude dobra da bi bila zabavna, tako da... meni je sustinski serija prosek jer ima amaterskih stvari, ima zabavnih momenata ima tupavih, ima vrhunskih scenografija i efekata a ima onih koji su teska blamaza, a ako uzmes u obzir fallout stari - pa losa je po pitanju scenarija a o silovanju settinga da ne pricamo. Doslo mi je do toga da je bas sranjkasta jer sam gledao posle nje Shogun, otprilike. Razumemo da je serija cista fikcija, ali necemo sada ubacivati i magicne stvari u postapokalipticni scenario (a bethesda radi to, jer su nemaju nikakvog valjanog kadra vec 20 godina da to iznese) primera radi - meni je isto tako the last of us, sranjkasta serija, a nisam igrao igre pa i ne znam lore
    1 point
  8. Rodbina kaže "toooooo sestriće"
    1 point
  9. ali ja nisam znao ni da uopšte ideš u prodavnicu kad radiš garanciju? odavno sam negde nešto kupio i hteo da aktiviram garanciju i kao "lol ne, idi u servis, to ti je ono što piše na garanciji" i od tad idem direkt u servis, oni nađu po broju uređaj i/ili računu i to je to. standardna situacija koju mnogo puta ponavljam, odeš bilo gde da uradiš nešto - garancija, državna ustanova, kupovina i oni ti kažu da "ne može", uvek je dobra varijanta da probaš opet u drugoj smeni 🙂 i/ili drugoj radnji, ako je to opcija 🙂
    1 point
  10. Naravno da ih je mrzelo da se cimaju 🙂 problem je kad je proizvođač ujedno i davalac garancije, kao što je slučaj s Matisom jer onda kao osim reputacije imaju foru da ih "košta" da uvaže garanciju i nekad bukvalno ispadnu retardi ili se prosto nadaju da kupac neće ništa primetiti pa da to tako prođe... A što se tehnike i sl tiče moje je nekako iskustvo da je uvek brže završiti to sa servisom nego sa prodajnim mestom jer uvek možeš da dođeš u tu situaciju da te oni prosto iskuliraju jer su retardirani ili im treba 300 godina da to uopšte pošalju i stigne do servisa. Naravno tu pričam o Beogradu gde je relativno lako doći do servisa, za ljude iz unutrašnjosti je ipak lakše da ide preko prodajnog mesta. Ali se i tu razlikuju stvari, mislim da sam negde i pisao da sam imao problem sa Samsung S20 FE telefonom, dakle on je bio ispao i bila je jedna mala pukotina pored kamere ne zadnjoj strani, ali je telefon apsolutno normalno funkcionisao 6+ meseci, međutim u jednom momentu samo zakuca i rikne. I odnese se u A1 gde je kupljen, ovi pošalju u jedan ovlašćeni servis (ima ih valjda tri ili tako nešto) i javi se lik "a znate to je telefon fizički oštećen, nema tu garancije" i onda mi neko kaže da probam da ga odnesem u drugi servis. Odnesem ga, posle par dana se javlja lik "znate šta, ovde je crkla ploča, ali Samsung neće uvažiti garanciju ukoliko postoji fizičko oštećenje, da vi platite 4000 (mislim da je to bila cifra) za promenu tog stakla i onda ide na reklamaciju za ploču" i tako i završimo. U smislu i jedni i drugi su da kažemo tehnički bili u pravu, ali su ovi drugi ispali maksimalno korektni dok su ovi prvi bili u fazonu zabole nas....
    1 point
  11. pa onda uzmi turbo s, šta god da mu urade 😁
    1 point
  12. pa tu bi trebalo da smo ok, ove što radimo tj. specifično iz ove godine mislim da su kvalitetom daleko ispred bilo čega što može da se kupi ovako bilo gde. print je postojaniji a i pamuk je bolji. ali evo ti potvrdi kad probaš i opereš ih par puta!
    1 point
  13. u tom slučaju je verovatno neka zloupotreba, ali za google makar možeš da tražiš informaciju šta je naplaćeno, pa da znaš.
    1 point
  14. 1 point
  15. Po zakonu ti sad uvek možeš da vratiš nešto tamo gde si ga kupio i da oni šalju u servis, uvedeno je to pre sad više od nekoliko godina. Tipa bakuta kupi mikser za kuhinju u Gigatronu, on rikne, da ne bi morala ona da juri koji je ovlašćeni servis i sl samo odnese u Gigatron i oni joj završe sve oko garancije, i pozovu za par dana da dođe po svoj popravljeni mikser. U teoriji, u praksi se realno više isplati da odeš pravo u servis i završiš to sa računom, serijskim brojem i sl, ako je u pitanju uređaj koji je relativno lako nositi i imaš mogućnost da odeš direktno u servis. Meni se desila jedna druga smešna situacija pre nekoliko godina - crkne ugradna rerna, nešto bili u onom Big tržnom centru, preko puta ima Tehnomanija, kao aj uđemo, imali neku akciju kupimo novu, isporuka za par dana, sve ok. Stiže rerna i sad žena bila kod kuće, kao sve ok, nije ništa izlomljeno, oštećeno i sl, sve je pregledala. Ja dolazim i skapiram da su isporučili pogrešnu rernu 😄 u smislu to je taj model ali ima varijanta sa srebrnom maskom napred i sa crnom maskom napred a oni nam doneli pogrešnu. Što meni estetski ne bi ni bio toliko problem, nego je sam naziv modela na kraju sa tipa S za srebrnu i B za crnu, pa samim tim ono što imam u kući nije isto što imam i na računu, dakle problem bi sigurno bio i za garanciju i sve ostalo. I pozovem ja kao call centar, prvo krene da me ubeđuje da je to sasvim ok, ja objasnim problematiku s računom, kao ako mi pošaljete ispravan račun ja nemam problem da mi ostane ova. A pa ne, ne možemo mi da sad izdajemo drugi račun... Well... našta mi ona objasni da moram da rernu fizički vratim u radnju gde sam kupio. I ja kao jeste sigurni, zar nije lakše da neko donese drugu i samo pokupi ovu? A ne, ne, takva je procedura. I šta ću ja sad kao aj da ne bi gubio više vreme spakujem rernu u kola i odem preko pola grada u Višnjičku. Međutim ne lezi vraže dođem tamo a oni u fazonu "pa ne, kako mi sad da je zaprimimo nazad, mora neko da dođe kod vas na adresu po to?!" I ja kao dobro aj nemojte da me zajebavate više, daj rešite, i na kraju posle fazon sat vremena svađanja u radnji rešeno tako što sam rernu vratio kući i posle par dana su došli neki s novom a ovu vratili nazad... Neverovatna debilana...
    0 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00
×
×
  • Create New...