Po zakonu ti sad uvek možeš da vratiš nešto tamo gde si ga kupio i da oni šalju u servis, uvedeno je to pre sad više od nekoliko godina. Tipa bakuta kupi mikser za kuhinju u Gigatronu, on rikne, da ne bi morala ona da juri koji je ovlašćeni servis i sl samo odnese u Gigatron i oni joj završe sve oko garancije, i pozovu za par dana da dođe po svoj popravljeni mikser. U teoriji, u praksi se realno više isplati da odeš pravo u servis i završiš to sa računom, serijskim brojem i sl, ako je u pitanju uređaj koji je relativno lako nositi i imaš mogućnost da odeš direktno u servis.
Meni se desila jedna druga smešna situacija pre nekoliko godina - crkne ugradna rerna, nešto bili u onom Big tržnom centru, preko puta ima Tehnomanija, kao aj uđemo, imali neku akciju kupimo novu, isporuka za par dana, sve ok. Stiže rerna i sad žena bila kod kuće, kao sve ok, nije ništa izlomljeno, oštećeno i sl, sve je pregledala. Ja dolazim i skapiram da su isporučili pogrešnu rernu 😄 u smislu to je taj model ali ima varijanta sa srebrnom maskom napred i sa crnom maskom napred a oni nam doneli pogrešnu. Što meni estetski ne bi ni bio toliko problem, nego je sam naziv modela na kraju sa tipa S za srebrnu i B za crnu, pa samim tim ono što imam u kući nije isto što imam i na računu, dakle problem bi sigurno bio i za garanciju i sve ostalo. I pozovem ja kao call centar, prvo krene da me ubeđuje da je to sasvim ok, ja objasnim problematiku s računom, kao ako mi pošaljete ispravan račun ja nemam problem da mi ostane ova. A pa ne, ne možemo mi da sad izdajemo drugi račun... Well... našta mi ona objasni da moram da rernu fizički vratim u radnju gde sam kupio. I ja kao jeste sigurni, zar nije lakše da neko donese drugu i samo pokupi ovu? A ne, ne, takva je procedura. I šta ću ja sad kao aj da ne bi gubio više vreme spakujem rernu u kola i odem preko pola grada u Višnjičku. Međutim ne lezi vraže dođem tamo a oni u fazonu "pa ne, kako mi sad da je zaprimimo nazad, mora neko da dođe kod vas na adresu po to?!" I ja kao dobro aj nemojte da me zajebavate više, daj rešite, i na kraju posle fazon sat vremena svađanja u radnji rešeno tako što sam rernu vratio kući i posle par dana su došli neki s novom a ovu vratili nazad... Neverovatna debilana...